1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Janine89

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart WiFi pods opzeggen en retourneren

Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8250Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4091Likes

Hi @Janine89 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Pasi

Level 19
  • 10552Posts
  • 507Oplossingen
  • 5932Likes

Hallo,

hier kan u alles lezen over het retour sturen van apparatuur naar Ziggo. U kan aan Ziggo een retourdoos vragen, maar u kan ook een eigen ( b.v. een fatsoenlijke schoenen- ) doos gebruiken, om de apparatuur terug te sturen.

Bewaart u wel het verzend bonnetje ! Want soms raken er verzendingen kwijt en dan is dat bonnetje bepalend of u het verlies van alle apparatuur zelf moet gaan betalen of juist niet.

U kan hier op een Ziggo moderator wachten ( dat kan enkele dagen duren ), maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen:
- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8250Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4091Likes

Hi @Janine89 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.