Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Janine89
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
hier kan u alles lezen over het retour sturen van apparatuur naar Ziggo. U kan aan Ziggo een retourdoos vragen, maar u kan ook een eigen ( b.v. een fatsoenlijke schoenen- ) doos gebruiken, om de apparatuur terug te sturen.
Bewaart u wel het verzend bonnetje ! Want soms raken er verzendingen kwijt en dan is dat bonnetje bepalend of u het verlies van alle apparatuur zelf moet gaan betalen of juist niet.
U kan hier op een Ziggo moderator wachten ( dat kan enkele dagen duren ), maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen:
- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
– Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.
Hi @Janine89
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.