1
Vraag
2
Reacties
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Skyshowtime via Ziggo factuur?

Klopt het dat Ziggo een samenwerking heeft met Skyshowtime maar deze nog niet heeft aangekondigd?

 

Ik kwam bij de help pagina's van Skyshowtime dit tegen.

https://www.skyshowtime.com/nl/help/article/are-you-a-ziggo-customer-needing-support

 

 

26 Reacties 26
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3329Likes

Hi all, 

Het statement vanuit Ziggo is als volgt: 
Wij streven ernaar onze klanten een zo breed en sterk mogelijk content aanbod te leveren op het gebied van sport, nieuws en entertainment. Hiervoor zijn wij continu in gesprek met diverse contentpartijen in de markt. Over de inhoud van deze gesprekken doen wij geen uitspraken. Als ons aanbod verandert, zullen wij onze klanten hier vanzelfsprekend over informeren. 

 

Voor vragen over waarom deze Ziggo-pagina live stond, raden we je aan contact op te nemen met Skyshowtime.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mariska  schreef:

Hi all,

........
..... Skyshowtime.


Verbazingwekkend 🤔, die Ziggo toch 😲, de mallerds 🤡 !!

Dan gewoon morgen maar rechtstreeks een abonnement bij SkyShowTime.

 

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Pasi  schreef:

@Mariska  schreef:

Hi all,

........
..... Skyshowtime.


Verbazingwekkend 🤔, die Ziggo toch 😲, de mallerds 🤡 !!

Dan gewoon morgen maar rechtstreeks een abonnement bij SkyShowTime.

 


Dat heeft hoe dan ook ten alle tijde mijn voorkeur. En Skyshowtime zal ons naar Ziggo verwijzen als we hier naar zouden vragen, wel verbazingwekkend snel weg die help pagina.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Bedankt @Mariska voor de toelichting/opheldering 🤗

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Toch maar gemarkeerd als antwoord, al is dit wat ik eerder beschreef als het standaard riedeltje schept het voor dit moment enige verheldering.

Dus ook vanuit mij dank voor dit statement.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Pasi  schreef:

......Dan gewoon morgen maar rechtstreeks een abonnement bij SkyShowTime.


Vanmiddag een abonnement genomen bij SkyShowTime en daarna een film gestart en met veel plezier naar hun browser 'app' gekeken. Prima beeld en geluid !

Natuurlijk kan SkyShowTime wel een FireFox 'app' maken die het gewoon doet en niet zoals Ziggo een app waarbij je soms in de ogen moet wrijven ( onscherpte ) en die veel onnodig data save't op disk. Daar kan Ziggo ( de knoeiers ) dus nog een boel van leren!

SkyShowTime.png

Het memory gebruik lijkt wat hoog, maar er staan meerder applicaties open op de achtergrond.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Pasi  Hier ook gekeken en ook perfect via de Chrome en Safari heerlijk kijken en ook op de Windows11 laptop van me vriendin ook. Bevalt mij prima SkyShowtime.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic