Skyshowtime komt met een premium abonnement met 4K
https://www.iculture.nl/nieuws/skyshowtime-nieuw-premium-abonnement/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ben ook benieuwd Ziggo levert nu 'gratis' de standaard variant ik verwacht niet dat dit gaat veranderen. Ik heb zelfs mijn twijfels of je via Ziggo de andere twee varianten zou kunnen bestellen.
Hi all,
Een meer dan logische vraag. De normale variant blijven we 'gewoon' aanbieden. Of Premium in ons aanbod komt, is nog niet bekend. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dat weten.
Aanbieding eindigt op 09-12-2024. Abonnement wordt automatisch verlengd tot wederopzegging. Actievoorwaarden zijn van toepassing
https://www.skyshowtime.com/nl
@I Am Groot schreef:
PREMIUM MET 50% KORTING VOOR ALTIJD. SLECHTS 5,99 € PER MAAND
Aanbieding eindigt op 09-12-2024. Abonnement wordt automatisch verlengd tot wederopzegging. Actievoorwaarden zijn van toepassing
https://www.skyshowtime.com/nl
Nou, voor die prijs wil ik wel zo'n abonnement, de volle mep van 12 euro vind ik het niet waard.
Vraag @Vincent : heb tot april 2025 nog een gratis SST abonnement, hoe regel ik dat dan? Aanbod loopt maar tot 9 december a.s. namelijk.
@BackAgain22 wrote:@I Am Groot schreef:
PREMIUM MET 50% KORTING VOOR ALTIJD. SLECHTS 5,99 € PER MAAND
Aanbieding eindigt op 09-12-2024. Abonnement wordt automatisch verlengd tot wederopzegging. Actievoorwaarden zijn van toepassinghttps://www.skyshowtime.com/nl
Nou, voor die prijs wil ik wel zo'n abonnement, de volle mep van 12 euro vind ik het niet waard.
Vraag @Vincent : heb tot april 2025 nog een gratis SST abonnement, hoe regel ik dat dan? Aanbod loopt maar tot 9 december a.s. namelijk.
Misschien gewoon opzeggen bij Ziggo per nu en dan direct zelf bij Skyshowtime nemen
@BackAgain22 De actie om met 50% korting de premium variant af te nemen is een promotie vanuit SkyShowTime zelf. Deze kan alleen via hen worden afgesloten en niet via Ziggo.
@Cecilia Dat vermoedde ik al. Dan zou ik 4 maanden gratis op moeten opofferen (dec-april) = 24 euro. Ook dat heb ik er niet voor over. Ik wacht wel een volgende SST aanbieding in 2025 af.
In 2025 l ga je bijna zeker niet meer zo'n aanbod krijgen. Als je de beste kwaliteit wil en de andere bijkomstigheden zou ik persoonlijk toch optijd beslissen.
@Garihd wrote:In 2025 l ga je bijna zeker niet meer zo'n aanbod krijgen. Als je de beste kwaliteit wil en de andere bijkomstigheden zou ik persoonlijk toch optijd beslissen.
Wellicht kan Ziggo je dan een ander pakket gratis geven ipv SkyShowtime dan zeg je het bij Ziggo op en neem je het direct bij Skyshowtime zelf. Wellicht heeft Ziggo iets anders leuks gratis voor je laatste vier maanden
Er hoeft niets te worden opgezegd gewoon twee accounts naast elkaar. Maar dat is aan BackAgain22. Ziggo komt uiteraard echt niet met iets voor die vier maanden.
Ik betaal zelf nu € 4,49 voor het standaard abonnement, dat is nog minder dan hun abonnement met reclame. Ik had het al geschreven ik ga zeker niet upgraden.
Het is wel een goed aanbod, heel jammer dat HBO Max dat niet heeft gedaan.
Voor 5,99 euro per maand heb je nu het premium abonnement van SkyShowtime.
Heb je wel UHD en HDR voor bij hopelijk steeds meer content.
@wewanl schreef:Voor 5,99 euro per maand heb je nu het premium abonnement van SkyShowtime.
Heb je wel UHD en HDR voor bij hopelijk steeds meer content.
Het is mij die € 1,50 extra niet waard dat meer content valt nog steeds tegen. Persoonlijk zou ik elke Ziggo klant met een Vodafone abonnement aanraden houd het lekker bij het standaard abonnement.
@Garihd Waarom denk je dat SST niet nog een keer met een leuk aanbod komt in 2025? Als ik over een maandje dat aanbod neem, gooi ik eigenlijk 24 euro (6x4mnd) over de balk. En net als jij vind ik het filmaanbod niet echt bijzonder, al helemaal niet voor een volledige prijs. Ik laat het een maandje bezinken.
@BackAgain22 schreef:@Garihd Waarom denk je dat SST niet nog een keer met een leuk aanbod komt in 2025? Als ik over een maandje dat aanbod neem, gooi ik eigenlijk 24 euro (6x4mnd) over de balk. En net als jij vind ik het filmaanbod niet echt bijzonder, al helemaal niet voor een volledige prijs. Ik laat het een maandje bezinken.
Puur een gevoel en gebaseerd op het feit dat de eerdere actie betreffende de lifetime korting bij de introductie in Nederland in Oktober 2022 eenmalig voor een korte periode was daarna heeft SST nooit meer interessante aanbiedingen gehad.
In jouw geval gaat het erom of de betere kwaliteit die extra centen het waard zijn voor die 4 maanden.
Zelf heb ik wel de standaard (met 50% korting) omgezet. Dit omdat we toch wel tegen maximaal aantal devices aanliepen.
Daarnaast is die 6 euro helemaal niet zo slecht toch, wat betaalde je vroeger in de videotheek voor dergelijke videobanden? Denk dat ik nu, in verhouding zeker, veel goedkoper uit ben dan telkens weer een videoland binnen lopen 🤗.
En nee, SkyShowTime heeft niet alles en niet alles in het allernieuwste, maar ik kijk elke week toch wel weer iets wat ik nog niet gezien heb of allang weer vergeten was 😮.
@Garihd Gaat de prijs van jouw abo van € 4,49 straks niet omhoog naar € 8,99 dan? Want dan kun je nu inderdaad beter van dat aanbod gebruik maken.
@BackAgain22 wrote:@Garihd Gaat de prijs van jouw abo van € 4,49 straks niet omhoog naar € 8,99 dan? Want dan kun je nu inderdaad beter van dat aanbod gebruik maken.
Dan zou die standaard nu €18 worden. Die standaard gaat naar €18 heb je daar een link naar, waar dat staat.
@BackAgain22 schreef:@Garihd Gaat de prijs van jouw abo van € 4,49 straks niet omhoog naar € 8,99 dan? Want dan kun je nu inderdaad beter van dat aanbod gebruik maken.
Nee, ik heb de lifetime korting vanaf het begin, er is helemaal geen aanwijzing dat dit veranderd, anders had SST mij daarvan op de hoogte moeten stellen.
@HBO Fan dit aanbod en die prijs is zeker niet verkeerd koop alles maar op een bluray disc. Maar ik kijk te weinig om het voor mezelf te rechtvaardigen. Het aantal devices is met z'n tweetjes geen probleem. Bij Netflix heb ik ook het HD abonnement wat prima voldoet. Net zo goed dat ik HBO en Disney ook niet ga opwaarderen. Ik las dat Prime Video ook met een reclame abonnement gaat komen, die ga ik dan indien nodig wel opwaarderen.
Aha, een lifetime korting, dat is mooi.
@BackAgain22 schreef:Aha, een lifetime korting, dat is mooi.
Ter aanvulling de kosten zijn wel omhoog gegaan toen ze het abonnement met reclame hebben geintroduceerd begin dit jaar.
De prijs van het standaard abonnement ging van € 6,99 naar € 8,99. Het abonnement met reclame kost € 5,99 en het premium abonnement dus € 11,99 of met de lifetime korting € 5,99
Mijn kosten zijn toen van € 3,49 naar die 4,49 gegaan dus nog steeds de 50 % korting.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.