Skyshowtime komt met een premium abonnement met 4K
https://www.iculture.nl/nieuws/skyshowtime-nieuw-premium-abonnement/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Fopske14465 als een klant met TV Max het premium abonnement wil kan deze dit gewoon direct bij Skyshowtime zelf afnemen.
Een streamdienst is pure luxe, dat Ziggo middels een overeenkomst het standaard abonnement kado kan doen is mooi maar wie meer luxe wil moet dan toch de knip open trekken en nu van dit aanbod gebruik maken.
Dit kan trouwens alleen online via de Skyshowtime website.
https://www.skyshowtime.com/nl/account/plans
Zou mooi zijn als je via Ziggo naar SkyShowTime Premium kunt upgraden voor een bepaald bedrag per maand, iets van 1,99 ofzo 😁
@MauriceW67 schreef:Zou mooi zijn als je via Ziggo naar SkyShowTime Premium kunt upgraden voor een bepaald bedrag per maand, iets van 1,99 ofzo 😁
Dat zou inderdaad mooi zijn, helaas zal dat niet zo snel gebeuren. Ziggo lijkt alleen het standaard abonnement te mogen verkopen als third party . Het abonnement met reclame is niet eens te bestellen via Ziggo.
Dat is me dus niet gelukt. Klikte binnen SST op de aanmeldknop om te wijzigen naar Premium. Dat lukte niet en na contact met de klantenservice van SST blijkt dat ik mijn losse abonnement niet kan opwaarderen, omdat ik al het gratis pakket via Ziggo. Volgens hen moest ik dit oplossen via Ziggo. Ook contact met Ziggo gehad, maar de enige 'oplossing' is om een lager pakket van tv te nemen en dat wil ik niet.
@Ziggo hoe kan ik dit oplossen?
Hé hoi @BasTiel - je kan via Ziggo geen SkyShowTime Premium afsluiten. Je kan inderdaad je TV pakket downgraden , bij TV Max zit namelijk SkyShowTime standaard inbegrepen, zodat je via SkyShowTime zélf een Premium account kan aanvragen met hetzelfde e-mailadres waardoor je dus je profiel kan behouden.
Een andere optie is het afsluiten van SkyShowTime Premium via hen en kiezen voor een ander e-mailadres dan degene die je nu gebruikt.
Komt er een optie om voor tv max klanten eventueel tegen kleine meerprijs premium af te sluiten
@MR_CHIP Dat staat niet op de planning.
@Pasi schreef:
@MR_CHIP schreef:
@Vincent schreef:Wat bijzonder heb je straks geen 4k meer
Ach, Ziggo én 4K is toch een illusie. Wat Ziggo zelf levert is geen 4K waardig en echte 4K beelden moeten via streamingdiensten komen, waarvoor men natuurlijk ook extra moet betalen.
4k via Ziggo boeit me weinig , ik kijk toch vaak streamingdienst had leuk geweest als we met skyshowtime 4k hadde gehouden aangezien ik skyshowtime krijg/ betaal via tv max
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.