Vraag
Reacties
Aankondigingen
wewanl
Level 17

Skyshowtime komt met premium abonnement

64 Reacties 64
Meldingen
Aan Uit
wewanl
Level 17
Topicstarter

Ik heb ook vanaf het begin de lifetime korting gehad. Nu ook met de upgrade naar premium 

Pasi
Level 19

@wewanl  schreef:

Skyshowtime komt met een premium abonnement met 4K

https://www.iculture.nl/nieuws/skyshowtime-nieuw-premium-abonnement/ 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/skyshowtime-levert-films-en-series-in-4k-beeldkwaliteit-wel-duurder-e... 

De grote vraag is natuurlijk : hoeveel echte 4K content is er werkelijk te zien ?

Heeft iemand een link naar een website waarop de ( te verwachten ? ) 4K content staat ?

Overigens betaal ook ik €4,49  ( €2,99 + €1,50 ) met een lifetime kortings abonnement. Indien het zinnige én echte 4K content is, is een 4K abonnement voor één euro meer beslist aantrekkelijk.

Ook SkySHowTime adverteert nu met die aanbieding!

SkyShowtime.png

Of is/wordt het net zoals bij Ziggo ? Wel reclame maken met/voor 4K, maar zelf nauwelijks wat in 4K aanleveren ?

Edit : deze lijst gevonden, maar of die films/series nu het bekijken in 4 K extra geld waard is...

@Template: oei, reekenfoudje 😉.

0 Kudos
Template
Level 17

@Pasi wrote:

@wewanl  schreef:

Skyshowtime komt met een premium abonnement met 4K

https://www.iculture.nl/nieuws/skyshowtime-nieuw-premium-abonnement/ 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/skyshowtime-levert-films-en-series-in-4k-beeldkwaliteit-wel-duurder-e... 

De grote vraag is natuurlijk : hoeveel echte 4K content is er werkelijk te zien ?

Heeft iemand een link naar een website waarop de ( te verwachten ? ) 4K content staat ?

Overigens betaal ook ik €4,99  ( €2,99 + €1,50 ) met een lifetime kortings abonnement. Indien het zinnige én echte 4K content is, is een abonnement voor één euro meer beslist aantrekkelijk.

Of is/wordt het net zoals bij Ziggo ? Wel reclame maken met/voor 4K, maar zelf nauwelijks wat in 4K aanleveren ?

Dus je doet ze elke maand 50 cent cadeau omdat ze zo aardig zijn 

Garihd
Level 17

Als ik de link die @Pasi heeft gedeeld volg valt mij op dat veel zelfs recente content wel in 4K resolutie wordt aangeboden echter zonder HDR of op audio gebied ook nog geen Dolby Atmos nu zal dat niet in veel huishoudens te vinden zijn maar een 5.1 set wel.

Een streamingdienst kan zich de fratsen van een lineaire TV provider natuurlijk niet veroorloven. 

Dus er zal geleverd worden wat wordt geadverteerd anders heeft een dergelijk premium abonnement geen meerwaarde.

Zolang mijn eenvoudige Samsung alles naar behoren opschaalt en acceptabele kleuren laat zien geloof ik het allemaal wel. En nogmaals ik kijk te weinig. Mischien ga ik wel doen wat ik vaker lees. 3 maanden de ene dienst dan weer 3 maanden de andere want ik kijk met name series en tegenwoordig doen de streamingdiensten nieuwe series ook vaak per week vrijgeven.

wewanl
Level 17
Topicstarter

Sla in het zoekscherm van Skyshowtime HDR in.

Dan krijg je alle beschikbare titels.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Garihd  schreef:

Als ik de link die @Pasi heeft gedeeld volg valt mij op dat veel zelfs recente content wel in 4K resolutie wordt aangeboden echter zonder HDR of op audio gebied ook nog geen Dolby Atmos nu zal dat niet in veel huishoudens te vinden zijn maar een 5.1 set wel.

Een streamingdienst kan zich de fratsen van een lineaire TV provider natuurlijk niet veroorloven. 

Dus er zal geleverd worden wat wordt geadverteerd anders heeft een dergelijk premium abonnement geen meerwaarde.

Zolang mijn eenvoudige Samsung alles naar behoren opschaalt en acceptabele kleuren laat zien geloof ik het allemaal wel. En nogmaals ik kijk te weinig. Mischien ga ik wel doen wat ik vaker lees. 3 maanden de ene dienst dan weer 3 maanden de andere want ik kijk met name series en tegenwoordig doen de streamingdiensten nieuwe series ook vaak per week vrijgeven.

Mijn LG kan prima een 1080 signaal oppoetsen naar 4K, maar alleen een 2 kanaals geluid is tegenwoordig echt niet meer van deze tijd. Natuurlijk kan ik via mijn Yamaha en de '5 kanaals stereo' optie wel geluid uit de surround boxen krijgen, maar dat lijkt natuurlijk niet op een echt 5.1 surround geluid. Dus voor een streamingsdient is stereo geluid, een NO-GO !

Ook wij kijken tegenwoordig weinig tv. Vooral omdat er gewoon heel weinig zinnigs op is en als men één keer een echte 4K film met fatsoenlijk surround geluid heeft gezien ( en heeft gehoord ), dan vervallen de tv-beelden tot een slap uittreksel. Waarbij de eeuwige herhalingen en de vele B-films op tv, alles nog erger maken.

Ps. "...Een streamingdienst kan zich de fratsen van een lineaire TV provider natuurlijk niet veroorloven..." 😮😉.

0 Kudos
HBO Fan
Level 15

@Garihd 

Precies dat, gewoon een tijdje aanbieder 1 en dat wisselen. Ja, dan loop je life-time kortingen mis. Maar ik kan maar 1 ding tegelijk kijken, het lukt mij niet om gelijktijdig twee verschillende programma's te kijken 😀

Binnen het gezin is het vaak een discussie welke streamingdienst nu weer aangekocht moet worden, want de ene wil Disney+ de ander HBO dus als we iedereen gelijk geven hebben we alles... we hebben er dus wel een paar 🫤 helaas. Moet er inmiddels een extra bijbaantje bij nemen om dat te bekostigen. (en dat gaat ten kosten van de extra diensten van Ziggo, bezuinigen op additionele pakketten omdat er veel streamingdiensten komen).

Lineair wordt hier amper nog gekeken, dus volstaat een goede internetverbinding. Alles is toch iptv geworden, dus verschil is er al (bijna) niet meer.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@HBO Fan  schreef:
...

Binnen het gezin is het vaak een discussie welke streamingdienst nu weer aangekocht moet worden, want de ene wil Disney+ de ander HBO..

...

Ik heb dat anders opgelost. Diegene die echt wat anders wil dan de rest, kan zelf een abonnement nemen en kan vaak ( afhankelijk van de kosten ) een donatie van mij krijgen.

Garihd
Level 17

@Pasi voor reguliere TV is stereo wat mij betreft prima voor een streamingdienst niet. 

Pasi
Level 19

@Garihd  schreef:

@Pasi voor reguliere TV is stereo wat mij betreft prima voor een streamingdienst niet. 

Dat is zo, maar we hebben het hier ook over SST 😉.

@Garihd  schreef:

...of op audio gebied ook nog geen Dolby Atmos nu zal dat niet in veel huishoudens te vinden zijn maar een 5.1 set wel.

...

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Pasi  schreef:

@Garihd  schreef:

Dat bedoel ik ook ! Webben het hier ook over SST.

Dan las ik deze opmerking niet correct.

"Dus voor tv is een stereo geluid, een NO-GO !"

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Garihd  schreef:

@Pasi  schreef:

@Garihd  schreef:

Dat bedoel ik ook ! Webben het hier ook over SST.

😉

Dan las ik deze opmerking niet correct.

"Dus voor tv is een stereo geluid, een NO-GO !"

Is al aangepast 😉.

Garihd
Level 17

Voor de Ziggo klanten wordt het nu wel lastig. Of genoegen met het standaard abonnement wat bij TV Max is inbegrepen of als keuzepakket in combinatie met Vodafone.

Of een betaald premium abonnement bestellen als men betere kwaliteit wenst waardoor het standaard SST abonnement via Ziggo de waarde verliest.

BackAgain22
Level 10

@Garihd Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en een premium abonnement afgesloten. De laatste gratis Ziggo maanden maak ik vanaf nu dus geen gebruik meer van.

Template
Level 17

@HBO Fan wrote:

@Garihd 

Precies dat, gewoon een tijdje aanbieder 1 en dat wisselen. Ja, dan loop je life-time kortingen mis. Maar ik kan maar 1 ding tegelijk kijken, het lukt mij niet om gelijktijdig twee verschillende programma's te kijken 😀

Binnen het gezin is het vaak een discussie welke streamingdienst nu weer aangekocht moet worden, want de ene wil Disney+ de ander HBO dus als we iedereen gelijk geven hebben we alles... we hebben er dus wel een paar 🫤 helaas. Moet er inmiddels een extra bijbaantje bij nemen om dat te bekostigen. (en dat gaat ten kosten van de extra diensten van Ziggo, bezuinigen op additionele pakketten omdat er veel streamingdiensten komen).

Lineair wordt hier amper nog gekeken, dus volstaat een goede internetverbinding. Alles is toch iptv geworden, dus verschil is er al (bijna) niet meer.

Is niet gewoon de oplossing Disney+ en Amazon Prime per 12 maanden betalen dan krijg je korting, dan heb je die altijd en de andere steeds slechts één maand wisselende. 

Sjaqie
Level 10

@Garihd 

Had SST met 50% korting en ook later gratis bij MAX abbo, heb toch een upgrade gedaan naar de premium 4k voor € 5,99, reclame vrij en altijd 50% korting.

Is altijd afwachten wat ziggo gaat doen nu, eerste ervaringen waren ook niet echt goed. Kan nu streamen waar ik wil.

Garihd
Level 17

@Sjaqie  schreef:

@Garihd 

Had SST met 50% korting en ook later gratis bij MAX abbo, heb toch een upgrade gedaan naar de premium 4k voor € 5,99, reclame vrij en altijd 50% korting.

Is altijd afwachten wat ziggo gaat doen nu, eerste ervaringen waren ook niet echt goed. Kan nu streamen waar ik wil.

Ziggo zal weinig anders doen dan nu het geval is. De vraag is wel hoe lang de huidige deal met Skyshowtime nog blijft lopen het kan maar zo stoppen. 

Met het bij TV Max behorende SST account kon je ook overal via de Skyshowtime app kijken althans dat zou wel moeten kunnen.

HBO Fan
Level 15

@Garihd  schreef:

@Sjaqie  schreef:

@Garihd 

Ziggo zal weinig anders doen dan nu het geval is. De vraag is wel hoe lang de huidige deal met Skyshowtime nog blijft lopen het kan maar zo stoppen. 

Met het bij TV Max behorende SST account kon je ook overal via de Skyshowtime app kijken althans dat zou wel moeten kunnen.

Het voordeel is wel, als je zelf een abonnement aangaat, dat je niet aan Ziggo vastzit. Stel dat je overweegt om weg te gaan bij Ziggo dan  neem je je 50% korting gewoon mee, anders zit je mooi locked-in. Krijg je straks een soort E-mail van provider probleem als je alles via een provider afneemt. Zelf sluit ik het liever zelf af, als het bevalt. Dat is wel het mooie van de Ziggo deal, je kan het langdurig uitproberen voordat je het zelf aanschaft.

Fopske14465
Level 1

Zit automatisch bij max pakket en als opzegt dan zeg ook pakket max op dat probleem kreeg ik ook.dan ga je na compleet minder zenders.

Zei nee alleen skyshowtime opzeggen kan dus niet. Blijf het raar vinden ik heb zelf toe gevoegd skyshowtime wegens die actie samen werking met skyshowtime ziggo.

Ziggo kan niet doof blijven dat mensen graag premium willen.En ja ik heb ook levens lang korting. Ga me max niet opzeggen 

0 Kudos
Template
Level 17

@Fopske14465 wrote:

Zit automatisch bij max pakket en als opzegt dan zeg ook pakket max op dat probleem kreeg ik ook.dan ga je na compleet minder zenders.

Zei nee alleen skyshowtime opzeggen kan dus niet. Blijf het raar vinden ik heb zelf toe gevoegd skyshowtime wegens die actie samen werking met skyshowtime ziggo.

Ziggo kan niet doof blijven dat mensen graag premium willen.En ja ik heb ook levens lang korting. Ga me max niet opzeggen 

TV Max is eigenlijk een niet meer bestaand pakket samen met Ziggo Sport Totaal. 

Movies&SeriesXL samen met Ziggo Sport Totaal, het L deel van Movies&SeriesXL bestaat niet meer dat is vervangen door SkyShowtime 

Het normale Movies&Series bestaat nog wel zogenaamd en zit in TV Max en TV Compleet. 

Movies&SeriesXL had ook wat nu TV zenders Plus is inbegrepen. 

Dus TV Max is gewoon Movies&SeriesXL met Ziggo Sport Totaal samen. 

0 Kudos