Vraag
Reacties
Aankondigingen
wewanl
Level 17

Skyshowtime komt met premium abonnement

62 Reacties 62
Meldingen
Aan Uit
Garihd
Level 17

Heel fijn, maar daar ga ik mijn levenslange korting niet voor opofferen en eerlijk gezegd sta ik op het punt dit helemaal op te zeggen.

0 Kudos
Template
Level 17

@Garihd wrote:

Heel fijn, maar daar ga ik mijn levenslange korting niet voor opofferen en eerlijk gezegd sta ik op het punt dit helemaal op te zeggen.

Sommigen hebben het ook nog dubbel, via Ziggo door TV-Max of Vodafone en dat levenslange 50% korting via SkyShowtime zelf

0 Kudos
Pasi
Level 19

@wewanl  schreef:

Skyshowtime komt met een premium abonnement met 4K

....

"...De belangrijkste extra toevoeging is dat bepaalde content in 4K beeldkwaliteit wordt aangeboden. Tevens kan op vijf apparaten gelijktijdig gekeken worden..."

4K is prima, daarvoor staat hier ook een hele mooie en goede LG OLED. Maar ook nu, eerst afwachten hoeveel content in 4K beschikbaar is/komt.

Tevens is het gelijktijdig kijken op 5 apparaten wel heel veel, daar zullen maar heel weinig families/huishoudens gebruik van maken.

En .... ook hier, daar ga ik m'n korting niet aan spenderen.

0 Kudos
Template
Level 17

SkyShowtime mag eerst het aanbod weleens verder uitbreiden, bijvoorbeeld alles van Peacock, NBC, Paramount, Comedy Central, Nickelodeon, Sky erop (uiteraard bedoel ik de eigen content, niet de ingekochte) en het Hulu deel dat van Comcast is(dus niet Disney) 

wewanl
Level 17
Topicstarter

Ik vind het ook erg flauw dat ik mijn levenslange korting kwijtraak als ik opwaardeer.

0 Kudos
Dokie
Level 11

Ik heb nu vanwege de combinatie Vodafone en Ziggo, gratis Skyshowtime. Kan ik dat straks ook opwaarderen en tegen welke kosten? Hoop dat een moderator hier op kan reageren.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Dokie  schreef:

Ik heb nu vanwege de combinatie Vodafone en Ziggo, gratis Skyshowtime. Kan ik dat straks ook opwaarderen en tegen welke kosten? Hoop dat een moderator hier op kan reageren.

Ik verwacht het niet, want dat zou Ziggo nog meer geld kosten.

0 Kudos
Garihd
Level 17

Dat opwaarderen kan natuurlijk wel, maar dat gaat bijna zeker inhouden dat men zelf dat premium abonnement moet afsluiten. Het abonnement via TV Max of in combinatie met Vodafone zal het huidige standaard abonnement blijven. Maar dit is mijn eigen kijk hierop, het zal voor Ziggo inderdaad een iets duurder kadotje worden.

Dat een bestaande klant de korting gaat verliezen is ook wel logisch, ditzelfde heeft Hbo Max gedaan, wil ik daar upgraden naar het premium abonnement raak ik ook mijn korting kwijt kortom dat ga ik ook niet doen.

0 Kudos
Dokie
Level 11

@Pasi  het hoeft Ziggo niet meer te kosten als het dan hetzelfde in rekening brengt als het prijsverschil in geval je rechtstreeks bij Skyshowtime afsluit. Ik verwacht niet dat ze die upgrade gratis geven. 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Dokie  schreef:

@Pasi  het hoeft Ziggo niet meer te kosten als het dan hetzelfde in rekening brengt als het prijsverschil in geval je rechtstreeks bij Skyshowtime afsluit. Ik verwacht niet dat ze die upgrade gratis geven. 

Jij bedoelt dat je dan zelf het prijsverschil van €3,00 wil bijleggen? Omdat Ziggo zoals dat heet een third party is zal dat  bijna zeker niet gebeuren. Dit zal een administratieve ramp worden.

Template
Level 17

@Garihd wrote:

@Dokie  schreef:

Jij bedoelt dat je dan zelf het prijsverschil van €3,00 wil bijleggen? Omdat Ziggo zoals dat heet een third party is zal dat  bijna zeker niet gebeuren. Dit zal een administratieve ramp worden.

Ziggo kan ook TV-Max €5 duurder maken 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Template  schreef:

Dat kan natuurlijk niet dat is niet in verhouding, en de vraag van @Dokie is de combinatie met een Vodafone abonnement moeten TV Start en Compleet dan ook in prijs omhoog? Dat is alleen te verantwoorden als Ziggo de Movies&Series content geleverd door Skyshowtime ook in 4K beschikbaar stelt. 

0 Kudos
Template
Level 17

@Garihd wrote:

@Template  schreef:

Dat kan natuurlijk niet dat is niet in verhouding, en de vraag van @Dokie is de combinatie met een Vodafone abonnement moeten TV Start en Compleet dan ook in prijs omhoog?

De verhouding is er toch nooit? 

0 Kudos
Garihd
Level 17

Bij Ziggo is inderdaad niks in verhouding, of bedoelde je dat niet? 

0 Kudos
Template
Level 17

@Garihd wrote:

Bij geen enkele provider die tv pakketten aanbiedingen doen. 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Template  schreef:

@Garihd wrote:

Bij geen enkele provider die tv pakketten aanbiedingen doen. 

Dan ben ik benieuwd of je dat kan onderbouwen.

Maar hier heben we het niet over tv pakketten dit is een streamdienst met vastgestelde prijzen. Dit staat wezenlijk volledig los van wat Ziggo bied met hun abonnementen. Voor er ook maar iets kan veranderen bij Ziggo zal er eerst overleg met Skyshowtime moeten plaatsvinden.

De vraag van Dokie kan enkel door een Ziggo medewerker worden beantwoord, ik verwacht dat er bij Ziggo niets zal veranderen dat zullen we tegen 29 oktober pas weten. 

0 Kudos
BackAgain22
Level 10

Even een vraagje tussendoor. Is het gratis SST abonnement via Ziggo soms een uitgeklede versie van het totale SST aanbod? 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@BackAgain22  schreef:

Even een vraagje tussendoor. Is het gratis SST abonnement via Ziggo soms een uitgeklede versie van het totale SST aanbod? 

In principe niet. Wat je via de app ziet is zover ik weet gelijk. Echt 'gratis' is het uiteraard niet bij TV Max zit het hoe dan ook bij de prijs inbegrepen.

Het stukje aanbod wat een TV Compleet klant krijgt aangeboden via Movies&Series is inderdaad wel beperkt. Maar dan heb je geen toegang tot de app.

Sjaqie
Level 10

@Garihd 

Ben heel erg nieuwsgierig welke keuzes @Ziggo gaat maken.

Heb de Ziggo "versie" en de betaalde eigen app van Skyshowtime met 50% korting.

Kijken waarmee Skyshowtime komt voor 50% klanten anders is het einde oefening voor Skyshowtime.

0 Kudos