Goedeavond
Ik heb al heel lang een probleem met het activeren van Skyshowtime. Bij klantenservice van ziggo zeggen ze dat het aan Skyshowtime ligt.
iemand ook problemen met activeren ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat probleem ligt ergens in het midden. Ziggo is en blijft de verantwoordelijke partij zo simpel is het.
Er is helaas nog steeds een groep klanten waar dit om welke reden dan ook niet lukt.
Heb je wel een Skyshowtime account kunnen aanmaken?
Staat Skyshowtime actief bij beheer streamdiensten en staat daar gratis bij?
Heb je een Vodafone of een Hollands Nieuwe abonnement?
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
H @Mikiemike,
Jammer dat je niet gebruik kunt maken van SkyShowtime. Ik kijk graag even mee wat er aan de hand is en wat ik voor je kan doen. Kun je aangeven waar je precies vastloopt?
Hierbij de schermafbeelding mbt het activeren
Dankjewel @Mikiemike Dit is een bekend probleem, mijn collega's hebben dit in onderzoek. Ik zou je voorbeeld graag aan hen doorzetten maar zie dat ik niet over je volledige gegevens beschik, er is wel een postcode ingevuld maar het huisnummer ontbreekt. Wil je die alsnog invullen en hier een seintje geven zodra dit gelukt is?
259
Dankjewel @Mikiemike Ik heb je voorbeeld doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen dit meenemen in hun onderzoek. Zodra er meer bekend is laten we dit weten.
Dank je wel
Hallo Rikst,
Wij hebben hetzelfde probleem. Zou je ons ook willen informeren als het opgelost is?
Alvast bedankt
Cor
Hi @Boeddha66,
Wat irritant dat je ook problemen hebt met het activeren van SkyShowTime via Ziggo.
Kan je aangeven waar het precies mis gaat en eventueel screenshots toevoegen of aangeven welke melding je te zien krijgt?
Dankjewel alvast!
Hallo Welmoed,
Ik had Sky Showtime als extra pakket, maar ik had maar 2 seizoenen van Yellowstone.
Nu heb ik dat gewijzing in het kinderpakket, maar ik kan niet meer terug. (na eenmaand weer)
Als ik streamingsdienst kies, dan kan ik alleen kiezen uit betaalde streams.
Hi @Boeddha66
Wat jammer dat je niet alle seizoenen kon zien. Ik zie inderdaad nu het Kids pakket actief staan. Ik kan dit wel voor je omzetten naar SkyShowtime zodat je het opnieuw kunt proberen te activeren? Laat me maar weten of ik dat in orde mag maken.
Ik vermoed dat er meer problemen zijn met het koppelen met streamingsdiensten.
Ik heb een abo bij viaplay via ziggo en dat verscheen ineens niet meer op de factuur.
Bij telefonisch contact met de helpdesk werd aangegeven dat ik geen Viaplay account meer had.
Echter bij Mijn Ziggo stond duidelijk dat ik een actief account bij Viaplay heb alleen was dit niet zichtbaar voor de helpdesk.
Mijn hele abonnement van ziggo incl viaplay is toen gereset in de hoop dat het probleem voor de facturering opgelost zou moeten zijjn. (altijd even afwachten bij de eerstvolgende factuur).
Daarnaast had ik al maanden geleden mijn SkyShowtime account geactiveerd en ik kan daar ook via Ziggo met apps gebruik van maken.
Bij mijn ziggo wordt echter aangegeven dat ik geen actief account heb en of ik deze wil koppelen.
Wanneer ik deze nogmaals via Mijn Ziggo wil koppelen krijg ik een pagina te zien met alleen ViaPlay.
Gelukkig kan ik alles bekijken en is t alleen iets technisch op de mijn ziggo pagina.
Maar dat er iets niet in orde is met alle koppelingen met de streamingdiensten is wel duidelijk.
Hoi Rikst,
Graag weer omzetten, maar heb ik dan weer 2 seizoenen? of moet ik nog andere stappen nemen?
Zo ja, graag een beschrijving van het proces of handleiding ofzo.
Jij mag het ook voor mij instellen hoor.😉
Dat zou helemaal fijn zijn.
Groet,
Cor
Ik heb SkyShowtime nu voor je actief gezet als gratis extra @Boeddha66
Je kunt het dan zodra het zichtbaar is in Mijn Ziggo activeren. Je ontvangt hierover van ons een e-mail met instructies. Dit kan wel 24 uur duren. Laat maar even weten of het gelukt is.
Hoi Rikst,
Kreeg net mailtje van Ziggo.
Heb de schermen gevolgd en ingelogd maar helaas.
Na de knop "Activeer je account" weer een knop met "Ja, nu inwisselen", gevolgd door de melding "Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen".
Vervolgens kan ik uit 3 betaaldabonnementen kiezen.
Groet,
Cor
Helaas, dat zien we bij een aantal klanten gebeuren die SkyShowtime willen activeren. Ik kan dit dan nu ook niet voor je oplossen. Hiervoor loopt een onderzoeksticket. Ik ga je daarvoor aanmelden. Zodra er nieuws is, laten we het hier aan je weten.
Dank je wel.
Hoop dat t snel opgelost wordt.
ik heb hetzelfde probleem
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.