Goedeavond
Ik heb al heel lang een probleem met het activeren van Skyshowtime. Bij klantenservice van ziggo zeggen ze dat het aan Skyshowtime ligt.
iemand ook problemen met activeren ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Mikiemike schreef:Is er voor mij al een oplossing
Jouw vorige optie direct bij Skyshowtime een abonnement afsluiten en Ziggo dit laten vergoeden lijkt niet zo slecht, het probleem zit inderdaad heel diep want nieuwe klanten lijken ook andere stream abonnementen zoals 12 maanden gratis Disney+ niet te kunnen activeren.
Wat Vincent hier opperde is een leuke geste maar totaal andere content.
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd ten aanzien van je account.
Sinds oktober vorig jaar nog niets gehoord.
Wel krijg ik 2x per maand een herinneringsmail dat ik mijn streamingsdienst moet aktiveren.
Helaas.
Kreeg ter compensatie 3 maanden ESPN pakket. Dat liep gisteren af. Vandaag Ajax-Feijenoord.😪
Gezien alle berichten in dit topic vrees ik dat het nog lang gaat duren.
Ik heb je zojuist een priveberichtje gestuurd @Boeddha66
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.