Goedeavond
Ik heb al heel lang een probleem met het activeren van Skyshowtime. Bij klantenservice van ziggo zeggen ze dat het aan Skyshowtime ligt.
iemand ook problemen met activeren ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit onderzoek loopt al heel lang zie geschiedenis van mij.
Het lijkt erop zodra je 1 of 2 maanden hebt gekeken op skyshowtime dat als je over gaat naar een ander gratis dienst binnen dit pakket dat als je weer terug gaat naar skyshowtime deze melding dan krijgt.
Hi @Mikiemike, ik zou willen dat ik met een goed nieuws bericht kon komen maar helaas heb ik dat nog niet. Het ticket staat nog steeds open. Zodra hier iets van een update bekend is zullen we het aan je melden in dit topic. Mijn excuses voor het ongemak in deze en het lange lange wachten.
Jullie kunnen beter je klachten bundelen en bij Kassa of Radar aankloppen. Je zult zien dat er ineens veel meer mogelijk is dan nu.
Denk dat ik dit nu ga doen zie nu deze belachelijke mail 😡.
dus zoek het nu maar uit bij skyshowtime dan zijn wij ervan af.
Heeft iemand hier een reactie op
Hi @Mikiemike - Ik zal eerlijk bekennen dat ik het ook een opvallend bericht vind. Ik weet op dit moment niet beter dan dat je nog steeds onder een storing valt, waarbij het onderzoek nog steeds loopt. Daarbij moet wel gezegd worden dat het inderdaad ook mis kan gaan bij verschil in gegevens, maar dat betekent niet dat wij het niet moeten/kunnen oplossen.
De uitzondering daarop is als je een actief abonnement hebt lopen via bijv. Google of Apple TV. Deze dient eerst opgezegd te worden, voordat je het via ons kunt activeren. Hiervoor kun je als extra controle het nog op een ander e-mailadres proberen te activeren.
Vorige week wederom gebeld naar klantenservice daar kreeg ik te horen neem contact op met skyshowtime daar moet je zijn met je probleem.
Skyshowtime zegt weer dat het aan ziggo ligt.
skyshowtime heeft na al mijn gegeven verwijderd en nu moest ik naar ziggo bellen voor een nieuw activeringscode.
Dus ik heb nu 2 weken geleden gebeld en de code zou binnen 2 dagen via de mail gestuurd worden maar ja het is nu 2 weken later en nog niets ontvangen.
Service top
Hi @Mikiemike - Het is gek dat je doorverwezen wordt, want in mijn optiek is de situatie nog steeds gelijk sinds mijn vorige bericht. Er is dan ook geen sprake van een 'code', maar een mismatch die opgelost moet worden. Als ik me niet vergis, zie je op dit moment in Mijn Ziggo in ieder geval helemaal niet de mogelijkheid om het te activeren, toch?
Klopt helemaal maar in het abonnement staat skyshowtime wel actief
@Mikiemike schreef:Klopt helemaal maar in het abonnement staat skyshowtime wel actief
Hallo,
als u op dit forum zoekt, zal u heel veel identieke problemen vinden, waarbij Ziggo ( bijna altijd ) de klant eerst verwijst naar SkyShowTime, met vaak een kastje-muur ervaring als gevolg.
Terwijl Ziggo ondertussen toch wel de exacte oorzaak weet of weet waardoor het gros van de problemen zijn veroorzaakt. Wat m.i. in de Ziggo administratie zit, gezien de activatie vaak via Ziggo is gedaan en/of deze niet te activeren is in/via Ziggo.
Wanneer Ziggo uw probleem met activatie oplost, daar is geheel niets over te zeggen. Dat kan soms een paar dagen duren, soms weken en soms maanden, terwijl Ziggo in dit soort situaties eigenlijk nooit compenseert. Zou dat wel het geval zijn, dan was het m.i. allang opgelost !
Het blijft echt bizar zoals je het beschrijft het duurt al maanden
Hi @Mikiemike
Bij een aantal klanten is het alsnog gelukt SkyShowtime te activeren door tijdelijk van gratis extra te wisselen. Dit zou ik bij jou abonnement ook willen proberen. Ik heb geen garanties dat het lukt. Ga ja akkoord om dit in werking te zetten? We wisselen alleen de gratis extra tijdelijk om, verder verandert er niets aan je abonnement.
Prima we gaan het proberen
Is goed, ik zet het in werking! We houden je op de hoogte.
Ik zie de bestelling heb akkoord gegeven.
wat zijn de volgende stappen ?
aanmelden ?
Ik kan nu geen pakket wijzigen
Klopt, de volgende stap was ook nog voor ons @Mikiemike - Ik heb het zojuist weer terug gezet naar Skyshowtime. Ik wil je vragen morgen te controleren om de activatie-stappen in Mijn Ziggo te volgen.
Ga ik doen
Goedemorgen
het is wederom niet gelukt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.