Vraag
Reacties
Gerard19681005
Level 4

SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen

Goedemiddag,

Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.

De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen

Enig idee wat er niet goed gaat?

Mvg

Gerard

e-mail meldingen
Aan Uit
439 Reacties 439
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Het e-mailadres in je profiel is een gmail e-mailadres (pa**.*******@gmail.com). In de screenshot van een van je eerdere berichten  zie ik onderstaande. Dit lijkt op de gebruikersnaam/email waarmee je inlogt in My Vodafone/Mijn Ziggo: 

Dit is dus een ander e-mailadres dan in je profiel. Om welk e-mailadres gaat het precies @PSO ? Dan zet ik je gegevens door 🙂

PSO
Level 2

Goed gezien! Voor de helderheid heb ik het e-mailadres in de instellingen aangepast. Het is dus NIET het eerdere Gmail adres.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je snelle reactie @PSO. Bij deze heb ik de correcte gegevens aangemeld als voorbeeld in het openstaande ticket. Als er nieuws is zullen we het hier laten weten.

trebor66
Level 12

Het lijkt er op als het 1 keer niet lukt om te activeren, dat je dan een langdurig  probleem hebt met dat activeren. Ik zou altijd een e-mail adres gebruiken wat nog niet bekend is bij SKyShowTime als je wilt activeren. Ik heb eer gisteren SKyShowTime als gratis pakket gekozen(omdat ik ook via Vodafone een abonnement heb). Activeren verliep gewoon goed. Alleen in Mijn Ziggo is het een rommeltje want er staat wel vijf keer een melding over SKyShowTime genoemd, maar goed het is in ieder geval geactiveerd.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @PSO - zou je het nogmaals willen proberen?

0 Kudos
PSO
Level 2

Helaas,

Vóór inloggen:

PSO_0-1735321666041.png

Na inloggen:

PSO_1-1735321762886.png

En na inloggen bij "Membership":

PSO_0-1735324833776.png

0 Kudos
BEERTJE
Level 5

Hoi ,

wij kregen ook Skyshowtime heb hulp gevraagd bij instellingen , de persoon nam alle tijd om mij op weg te helpen .

Heb toen de film Opperheimer  gekeken .

Zelf was het mij niet gelukt .👍

0 Kudos
Teunis10
Level 4

Hoi,

Inmiddels is Ziggo 14 maanden bezig om mij gratis SST te laten krijgen.

De promo laat zich nog steeds niet inwisselen.

Op naar de 15 maanden  in 2025.

gr.

HBO Fan
Level 15

@Teunis10  schreef:

Hoi,

Inmiddels is Ziggo 14 maanden bezig om mij gratis SST te laten krijgen.

De promo laat zich nog steeds niet inwisselen.

Op naar de 15 maanden  in 2025.

gr.

Het is dan ook een zeer hardnekkig probleem. Iets wat dagelijks onder de aandacht is van een speciaal opgericht team dat zich met deze taak bezighoudt. 🤔

Misschien dat Ziggo een leuk eindejaarscadeautje kan verzorgen?

0 Kudos
PJD_
Level 11

En ik blij dat het bij mij wel was gelukt, hebben ze 28 december de koppeling er afgehaald, ben ik sst nu kwijt tot ze dat weer gefikst hebben, gelukkig had ik vorige week alles gekeken wat ik wilde, hoop niet dat het straks bij mij ook deze ellende word, krijgt dat team het nog drukker.😱😱

Maar ik bewonder je geduld, ik had allang de handdoek in de ring gegooid, op naar een 2025 waar het wel gaat lukken.🤞🤞

0 Kudos
g.croos
Level 1

Ben al meer dan halfjaar bezig met activeren van skyshowtime.

Telkens aan het lijntje gehouden,

Alles geprobeerd, oude abbo laten verwijderen bij skyshowtime.

Inmiddels met verschillende emailadressen geprobeerd aan te melden maar kom niet verder dan kan promo niet inwisselen.

Ook aantal keren mijn ziggo emailadressen aangepast niks helpt.

Het ergste is dat tijdens telefonisch contact men nergens van op de hoogte is, maar na halfuur met de mededeling komt dat dit probleem al langer duurt en dat men er mee bezig is.

Compensatie neen dat kunnen we u niet geven.

Maar wel elke maand mail sturen U heeft recht op Skyshowtime, activeer hem nu.

Ben er ff klaar mee.

Nog een paar maanden en dan maar overstappen op een provider die klachten wel serieus neemt.

NAR81
Level 4

@Rikst @Vincent @Welmoed 

Kan Ziggo geen actiecodes bij SST regelen voor het groepje klanten waar het maar niet mee wil lukken. Zodat we toch Skyshowtime kunnen gebruiken. Is het een mogelijkheid om via de reguliere streamingsdiensten (waar voor betaald moet worden, maar dat het voor ons op nul gezet wordt) ons SST te geven ipv via deze keuzevariant. Het is geen langetermijnoplossing maar na 14 maanden heb ik er weinig vertrouwen in dat het jullie nog gaat lukken. Ik geloof ook niet dat hier actief aan gewerkt als je ziet hoe lang we al aan het lijntje worden gehouden.

ali64
Level 2

Ja klopt, elke maand een herinnering, activeer nu je gratis Skyshowtime account! Wat ik nog steeds niet begrijp is dat mijn account eerst wel werkte en plots niet meer. Het moet toch te achterhalen zijn hoe dat zo komt...

Een andere provider is een reële optie, zeker nu Ziggo ook nog nieuwe klanten beloont met 12 maanden 50% korting.😠

stevienieuw
Level 10

Volgens mij werken ze helemaal niet hard aan een oplossing. Dit speelt nu al meer dan een jaar. Waarschijnlijk uitbesteed aan India en daar maken ze geen haast.

0 Kudos
wewanl
Level 17

Je bent op deze manier onder valse voorwendselen van Ziggo klant geworden. 

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@wewanl  kan je misschien ook normaal communiceren in plaats van de klant negatief te berichten. Als iets niet werkt daar hebben we Ziggo Medewerkers die het overnemen.

Dit slaat echt werkelijk alles.

0 Kudos
wewanl
Level 17

Wat klopt er niet aan mijn feitelijke conclusie, Dave?

Ik wou dat de conclusie anders was. 

0 Kudos
Garihd
Level 18

@wewanl  schreef:

Wat klopt er niet aan mijn feitelijke conclusie, Dave?

Ik wou dat de conclusie anders was. 

Welke valse voorwendselen dan? Dit kan ik geen feitelijke conclussie noemen, verder betreft dit probleem ook bestaande klanten.

Het is natuurlijk wel jammer dat naast het Skyshowtime abonnement er bij meerdere streamdiensten het activeren niet goed gaat.

De moderatoren kunnen in diverse gevallen ook niet veel. En daar is niets negatiefs aan maar de harde realiteit.

De geopperde restitutie van een betaald abonnement op deze streamdiensten is wezenlijk de beste noodoplossing. 

In andere soortgelijke topics werden een paar maanden kosteloos een andere dienst voor gesteld, uiteraard goed bedoeld maar die dienst had simpelweg niet dezelfde content.

0 Kudos
wewanl
Level 17

Ziggo weet drommels goed dat de activatie van een jaar gratis kijken naar,… zeer vaak fout gaat.

Als je als bedrijf weet dat deze problemen langdurig zijn en nog niet opgelost zijn maar toch  klanten blijft werven met een belofte van een jaar gratis kijken naar….. dan misleidt je moedwillig klanten. 

Deze community en elders op internet staat bol van de voorbeelden en het houdt maar aan !

Garihd
Level 18

@wewanl  schreef:

Ziggo weet drommels goed dat de activatie van een jaar gratis kijken naar,… zeer vaak fout gaat.

Als je als bedrijf weet dat deze problemen langdurig zijn en nog niet opgelost zijn maar toch  klanten blijft werven met een belofte van een jaar gratis kijken naar….. dan misleidt je moedwillig klanten. 

Deze community en elders op internet staat bol van de voorbeelden en het houdt maar aan !

Dat klopt, maar dan nog, zolang je uiteindelijk die 12 maanden toegang maar krijgt. Want belofte maakt schuld, behalve geen toegang tot een gratis aangeboden dienst kost het de meeste klanten niets extra.

Inderdaad ben ik ook van mening dat deze extra actie beter tijdelijk gestopt kan worden. Verder weten we absoluut niet hoe groot die groep is die dit treft. En iedereen die klant wil worden bij Ziggo kan, zal, of moet vooronderzoek doen en dan bij voorbaat dat vinkje bij de streamingdiensten uitlaten. 

Het is veel erger als je een betaald abonnement via Ziggo afneemt en deze kan niet worden geactiveerd maar wordt wel gefactureerd.

Skyshowtime waar het hier overgaat is uiteraard een geval apart vanwege de nauwere samenwerking tussen beide partijen.

Bij een TV Max klant is het onderdeel van het abonnement dus dan moet het gewoon werken punt. Als keuzepakket in combinatie met Vodafone ook want er is geen andere vergelijkbare keuze. 

Rest de nieuwe klanten die dit kiezen als 12 maanden gratis optie bij TV Start of Compleet dan is het zoals ik eerder schreef als je uiteindelijk die beloofde 12 maanden maar krijgt. Zelfs als dat pas een jaar later of nog langer duurt voor dit ingaat.