Goedemiddag,
Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.
De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen
Enig idee wat er niet goed gaat?
Mvg
Gerard
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag Welmoed , ik zie hier een antwoord welke standaard is voor dit probleem welke helaas vele ook hebben gehad dit jaar, ikzelf ook vanaf begin dit jaar bij in begrepen . Ik zie steeds bij abonnees die dit probleem melden dezelfde oplossingen worden gegeven welke steeds niet lukken en dan zoals van u dit standaard bericht krijgen (Ik heb jullie gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek. Als hier een update over te melden is zal ik het via deze weg laten weten. Excuses voor het ongemak!) . Mijn concrete vraag is wanneer word dit probleem nu eens echt opgelost en met voorrang voor de velen abonnees die gewoon willen kijken waar zij al tijden recht ophebben in plaats van dit standaard antwoord . Dit moet voor dit grote Ziggo toch geen jaren probleem zijn en wezen .
Hi,
Weer een maand voorbij.
Nog maar13 maanden bezig om SST geactiveerd te krijgen.
Wat is het record?
Hi @Teunis10
Zoals je misschien hebt gelezen hebben we bij een aantal klanten onlangs de gratis extra tijdelijk gewijzigd en uiteindelijk weer teruggezet naar SkyShowtime. Bij een aantal heeft dit ervoor gezorgd dat het alsnog gelukt is SkyShowtime te activeren. Geen garanties dus, maar ik zou toch willen proberen dit voor jou ook te gaan doen. Laat me maar weten of je akkoord bent, dan gaan we ermee aan de slag.
Hi Rikst,
Dank voor het meedenken.
Alles is al geprobeerd.
Ook dit.
Gr.
Probeer vandaag te activeren, helaas dezelfde melding. Het account waarmee ik wil aanmelden bestaat al op SkyShowtime vanuit het verleden maar dan zonder abonnement.
Hé @Huig Kuijt - balen dat het niet lukt. Zou je het eens willen proberen met een ánder -emailadres en checken of het dan wel lukt?
Hoi Welmoed,
Met ander email adres lukt het wel.
Hallo @NAR81, wie niet waagt, wie niet wint. Ik heb zojuist het 'gratis extra pakket' omgezet naar Kids. Zodra de order is voltooid, zet ik het terug naar SkyShowtime waarna je vervolgens een nieuwe activatiepoging kunt verrichten. Uiteraard geef ik je een seintje als het zover is waarop je dit mag proberen.
Zojuist heb ik een order opgevoerd van Kids naar SkyShowtime. Deze wijziging gaat per morgen in. Wil je morgen in de namiddag kijken of je het kunt activeren met een ander e-mailadres?
@Vincent helaas krijg ik de foutmelding dat ze de promo niet kunnen inwisselen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik het eerst deed met een ander emailadres, maar wat ik dus blijkbaar ook al een keer had gebruikt voor skyshowtime. Daarna met een compleet nieuw account, maar zelfde probleem.
Wat een teleurstelling dat het nog niet mogelijk is. In dit geval meld ik je gegevens opnieuw aan voor het onderzoek zodat de mismatch tussen de platformen hersteld wordt. Als ik meer informatie of een update heb, hoor je het natuurlijk van ons in dit topic.
Hallo Vincent,
Bedoel je hiermee het algemene onderzoek naar de mismatch?
Hoe lang gaat dat nog duren?
Over 10 dagen ben ik al (pas?) 14 maanden bezig om de promo voor gratis SST te activeren.
gr.
Hé @Teunis10 - ik zou willen dat ik kon aangeven hoe lang dit nog gaat duren, maar dat kan ik niet. Op dit moment worden voorbeelden vooral gebruikt om alle verschillende oorzaken in kaart te brengen zodat niet alleen de gegevens worden hersteld tijdens het matchen van de data, maar ook om oplossingen te bouwen zodat het ná het herstellen van de gegevens niet opnieuw fout gaat.
Ik kreeg vandaag bij activeren dezelfde melding "Helaas kan promo niet worden ingewisseld"
Dag @PSO - dat is flink balen!
Kreeg je die melding direct te zien nadat je dit venster hebt ingevuld en op 'inloggen' klikt?
Ik klik inn MijnZiggo (op de PC) op Account activeren:
Daarna zie ik "Bezig met activeren" en vervolgens moet ik bij https://www.skyshowtime.com/nl/partnerlaunch mijn (ziggo) e-mail adres invullen. De eerste keer moest ik een wachtwoord aanmaken (2x invoeren). Nu krijg ik:
Daarna zie ik dit:
Via SkyShowtime nog even gecheckt:
Zuur dat het niet lukt, je valt onder één van de openstaande tickets die we hebben en ik wil graag ook jouw gegevens doorzetten ten behoeve van het onderzoek. Zou je in je Community profiel, of middels een privé bericht, mij kunnen laten weten welk e-mailadres je gebruikt? Dan zet ik de informatie door naar de onderzoekspartij @PSO
Alvast dank! Het emailadres staat in mijn profiel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.