Vraag
Reacties
Gerard19681005
Level 4

SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen

Goedemiddag,

Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.

De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen

Enig idee wat er niet goed gaat?

Mvg

Gerard

e-mail meldingen
Aan Uit
439 Reacties 439
Rob-Br
Level 6

Dag Welmoed ,  ik zie hier een antwoord welke standaard is voor dit probleem welke helaas vele ook hebben gehad dit jaar, ikzelf ook vanaf begin dit jaar bij in begrepen . Ik zie steeds bij abonnees die dit probleem melden dezelfde oplossingen worden gegeven welke steeds niet lukken en dan zoals van u dit standaard bericht krijgen (Ik heb jullie gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek. Als hier een update over te melden is zal ik het via deze weg laten weten. Excuses voor het ongemak!) . Mijn concrete vraag is wanneer word dit probleem nu eens echt opgelost en met voorrang voor de velen abonnees die gewoon willen kijken waar zij al tijden recht ophebben in plaats van dit standaard antwoord . Dit moet voor dit grote Ziggo toch geen jaren probleem zijn en wezen .

Teunis10
Level 4

Hi,

Weer een maand voorbij.

Nog maar13 maanden bezig om SST geactiveerd te krijgen.

Wat is het record?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Teunis10

Zoals je misschien hebt gelezen hebben we bij een aantal klanten onlangs de gratis extra tijdelijk gewijzigd en uiteindelijk weer teruggezet naar SkyShowtime. Bij een aantal heeft dit ervoor gezorgd dat het alsnog gelukt is SkyShowtime te activeren. Geen garanties dus, maar ik zou toch willen proberen dit voor jou ook te gaan doen. Laat me maar weten of je akkoord bent, dan gaan we ermee aan de slag. 

Teunis10
Level 4

Hi Rikst,

Dank voor het meedenken.

Alles is al geprobeerd.

Ook dit.

Gr.

Huig Kuijt
Level 5

Probeer vandaag te activeren, helaas dezelfde melding. Het account waarmee ik wil aanmelden bestaat al op SkyShowtime vanuit het verleden maar dan zonder abonnement.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

@Huig Kuijt - balen dat het niet lukt. Zou je het eens willen proberen met een ánder -emailadres en checken of het dan wel lukt?

0 Kudos
Huig Kuijt
Level 5

Hoi Welmoed,

Met ander email adres lukt het wel.

NAR81
Level 4

@Welmoed @Rikst zouden jullie bij mij het zelfde kunnen doen en switchen. Wil na een jaar graag alles uitproberen om het aan de praat te krijgen. Zal dan ook een ander account aanmaken en gebruiken aangezien dat misschien wel de oplossing brengt. 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @NAR81, wie niet waagt, wie niet wint. Ik heb zojuist het 'gratis extra pakket' omgezet naar Kids. Zodra de order is voltooid, zet ik het terug naar SkyShowtime waarna je vervolgens een nieuwe activatiepoging kunt verrichten. Uiteraard geef ik je een seintje als het zover is waarop je dit mag proberen.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Zojuist heb ik een order opgevoerd van Kids naar SkyShowtime. Deze wijziging gaat per morgen in. Wil je morgen in de namiddag kijken of je het kunt activeren met een ander e-mailadres?

0 Kudos
NAR81
Level 4

@Vincent helaas krijg ik de foutmelding dat ze de promo niet kunnen inwisselen. 

Nu moet ik wel zeggen dat ik het eerst deed met een ander emailadres, maar wat ik dus blijkbaar ook al een keer had gebruikt voor skyshowtime. Daarna met een compleet nieuw account, maar zelfde probleem. 

Screenshot_20241217_063202_Chrome.jpg

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Wat een teleurstelling dat het nog niet mogelijk is. In dit geval meld ik je gegevens opnieuw aan voor het onderzoek zodat de mismatch tussen de platformen hersteld wordt. Als ik meer informatie of een update heb, hoor je het natuurlijk van ons in dit topic.

0 Kudos
Teunis10
Level 4

Hallo Vincent,

Bedoel je hiermee het algemene onderzoek naar de mismatch?

Hoe lang gaat dat nog duren?

Over 10 dagen ben ik al (pas?) 14 maanden bezig om de promo voor gratis SST te activeren.

gr.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

@Teunis10 - ik zou willen dat ik kon aangeven hoe lang dit nog gaat duren, maar dat kan ik niet. Op dit moment worden voorbeelden vooral gebruikt om alle verschillende oorzaken in kaart te brengen zodat niet alleen de gegevens worden hersteld tijdens het matchen van de data, maar ook om oplossingen te bouwen zodat het ná het herstellen van de gegevens niet opnieuw fout gaat.

0 Kudos
PSO
Level 2

Ik kreeg vandaag bij activeren dezelfde melding "Helaas kan promo niet worden ingewisseld"

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @PSO - dat is flink balen!

Kreeg je die melding direct te zien nadat je dit venster hebt ingevuld en op 'inloggen' klikt?

0 Kudos
PSO
Level 2

Ik klik inn MijnZiggo (op de PC)  op Account activeren:

PSO_0-1735126801537.png

Daarna zie ik "Bezig met activeren" en vervolgens moet ik bij https://www.skyshowtime.com/nl/partnerlaunch mijn (ziggo) e-mail adres invullen. De eerste keer moest ik een wachtwoord aanmaken (2x invoeren). Nu  krijg ik:

PSO_1-1735127018829.png

Daarna zie ik dit:

PSO_2-1735127107512.png

0 Kudos
PSO
Level 2

Via SkyShowtime nog even gecheckt:

PSO_3-1735127260833.png

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Zuur dat het niet lukt, je valt onder één van de openstaande tickets die we hebben en ik wil graag ook jouw gegevens doorzetten ten behoeve van het onderzoek. Zou je in je Community profiel, of middels een privé bericht, mij kunnen laten weten welk e-mailadres je gebruikt? Dan zet ik de informatie door naar de onderzoekspartij @PSO

0 Kudos
PSO
Level 2

Alvast dank! Het emailadres staat in mijn profiel.

0 Kudos