Goedemiddag,
Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.
De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen
Enig idee wat er niet goed gaat?
Mvg
Gerard
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier liep vanavond de registratie probleemloos met de iPad en Safari browser 👍
Genoeg film en serie keuze voor de winterperiode en nog mooi gratis dankzij ons gecombineerd Ziggo en Vodafone abonnement.
p.s. al vele jaren tevreden gebruiker van de standaard ingebouwde Microsoft Windows bescherming op de PC.
Helaas hier nog steeds niet. Niet via PC, TV, iPad, iPhone. Overal zelfde melding.
Als er via de link die @Bert gaf https://account.ziggo.nl/app-billing?partner=skyst
deze zal in Mijn Ziggo uitkomen en dan deze optie bevatten
Als SkyShowtime er nog niet staat, dan is hij nog niet actief, deze komt vanzelf in beheren en dan kan je hem aanklikken. Ik had hem zonder brief en melding bij toeval staan, ook omdat ik Ziggo Giganet/TV Max wat nu Elite is. Gewoon in de gaten blijven houden, want het gaat stapsgewijs dat het er bij komt.
Dat komt omdat er een fout in zit. Ik heb de helpdesk gesproken en het blijkt dat je eerst de virusscanner even moeten stoppen, dan op de link klikken, dan werkt het! Wel de virusscanner weer aan zetten...
De melding betreffende de virusscanner staat los van wat er bij de topicstarter misgaat, dat is puur administratief tussen Ziggo en Skyshowtime.
Mogelijk heeft Dave gelijk, wel jammer dat Ziggo dat dan niet duidelijker heeft vermeld hier op de community word in het bewuste topic niet geschreven dat dit eerst bij de TV Max klanten zou worden mogelijk gemaakt of dat het stapsgewijs gaat.
@Bert Schreef: Daarom gebruik ik al sinds 2006 Windows-beveiliging, eerder onder andere namen, niets meer van die rommel en geen vertragingen en geen doorgekomen virussen en malware meer
Ik ben met je eens dat voor de meeste gebruikers de standaard windows beveiliging voldoende is om de PC / laptop veilig te houden. Maar persoonlijk begin liever met de beveiliging al aan de voordeur van mijn netwerk (router), dan heb je toch een "professioneler" pakket nodig (in mijn geval is dat Armor Security van Bitdefender), waar ik mij persoonlijk toch veiliger bij voel...
En om ontopic te blijven, ik kreeg ook geen foutmelding 😉
Een telefoon heeft niet zo een virusscanner.
En het pakket is niet via max of complete maar verkregen als bonus pakket via Vodafone. Alle opties zijn er. Als je op activeren klikt gaat ie ook prima naar showtime website. Maar na imvoeren van je mailadres van het versgemaakt account blijft ie aangeven dat de promo niet inwisselbaar is.
Dit is een fout tussen ziggo en skyshowtime wat ze hopelijk snel opgelost hebben aldus helpdesk Ziggo en die van skyshowtime.
@Garihd schreef:
De melding betreffende de virusscanner staat los van wat er bij de topicstarter misgaat, dat is puur administratief tussen Ziggo en Skyshowtime.
Mogelijk heeft Dave gelijk, wel jammer dat Ziggo dat dan niet duidelijker heeft vermeld hier op de community word in het bewuste topic niet geschreven dat dit eerst bij de TV Max klanten zou worden mogelijk gemaakt of dat het stapsgewijs gaat.
@Garihd zoals jij het omschrijft is precies hoe Ziggo dit doet, ze kunnen niet in 1 keer uitrollen dan krijg je een mega storing, stapsgewijs wordt dit omgezet, mensen die een abonnement hebben met TV Max krijgen de eerste stap. Mensen die een Abonnement hebben maar geen TV Max worden later in het jaar begin volgend jaar pas overgezet, zeker jammer dat Ziggo hier niet duidelijk in is, en het voor verwarring zorgt. Misschien kan @Judith of @Welmoed er even een toelichting toe geven voor de klanten.
@Dave Toch klopt het niet wat je hier schrijft. Er zijn nu al een aantal klanten zonder TV Max die Skyshowtime als keuzepakket konden activeren.
Nergens maar dan ook echt nergens staat te lezen dat Ziggo dit gefaseerd doet. Alleen het nietszeggende stukje dat men bericht krijgt. Dat begin volgend jaar is zeker niet juist en wordt door woordvoerders van Ziggo tegengesproken.
In ieder geval klopt de informatie in het Skyshowtime topic van geen kanten als het klopt dat TV Max klanten dit als eerste mogen/kunnen activeren.
@Garihd het is gewoon in het algemeen een niet duidelijk meer, topic zelf is al uit zijn context, en ik weet alleen men krijgt bericht en TV Max klanten hebben deze in hun pakket, dit ter vervanging van Movies en Series XL/L maar in TV Start en TV Complete, Geen idee als je wel een abonnement hebt bij SkyShowtime, hoe gaan ze dat dan doen, inderdaad een issue en lijkt me ook handig als de getagde moderators even duidelijkheid scheppen. Het laatste stukje wat je schrijft over begin volgend jaar wordt tegengesproken, ik kan daar niet openbaar antwoord op geven (NDA)
Hiermee geef je indirect aan dat die woordvoerder onzin verkocht. En dat Ziggo van begin af aan de klanten voor de gek hield met het beloofde dit najaar.
Duurt even wat langer dan gepland, veel abonnementen en omzettingen wat voor sommige tot problemen leiden, meer die trend, ze zijn gestart maar kan even duren voor men aan de beurt is 😊
Dan moet Ziggo dit duidelijk benoemen in het topic betreffende Skyshowtime.
Uiteraard is het niet meer dan logisch dat de systemen de nieuwe aanmeldingen moeten kunnen verwerken.
Maar geef dit aan via veel gestelde vragen in dat topic.
Dat aan de beurt zijn hebben de klanten blijkbaar zelf in de hand getuige een handjevol klanten wat dit zelf al konden activeren.
Helemaal mee eens met je @Garihd
Ook als ik die link gebruik staat er dat niet alles volledig is geactiveerd. Zodra ik dan wil activeren kom in weer terecht bij de scheren waar ik het eerder over had.
jammer dat ziggo zelf hierin niets doet en me verwijst naar de communitie.
denk dat ik maar weer ga downgraden en een andere oplossing ga zoeken.
@Gerard19681005 wat kost deze upgrade u extra? Zet dat bedrag tegenover de kosten van een abonnement bij Skyshowtime zelf?
U kunt natuurlijk ook nog wat geduld proberen op te brengen en Ziggo en Skyshowtime de kans geven dit op te lossen.
Er zal met name aan de kant van Ziggo het een en ander niet goed staan wat deze melding veroorzaakt. Heeft u wel meer TV kanalen beschikbaar?
Verder nog een vraag op dat eerste scherm staat een rode balk met een klikbare link in het geval iemand al een Skyshowtime abonnement heeft. Dus is mijn vraag heeft u al een Skyshowtime abonnement?
Of misschien gebruikt u het verkeerde emailadres een die niet bekend is bij Ziggo.
De genoemde promo moet ergens aan zijn verbonden dat kan eigenlijk alleen het Mijn Ziggo account zijn. Zolang daar iets niet goed staat zal u deze melding blijven krijgen.
nee, heb geen sky abonnement. Daarom wilde ik juist upgraden. En het mail adres is ook het adres waar ik alles op doe met mijn ziggo account en welke in mijn account gegevens staan bij Ziggo.
dat aan de koppeling kant iets niet goed gaat lijkt me duidelijk. Maar dat is dan toch aan ziggo en skyshowtime om even te checken.
als bij ons een patient niet in zijn persoonlijke omgeving kan omdat bv de mailadressen niet matchen heb ik dat met 5 minuten opgelost.
het lijkt erop dat ziggo eerst de klant met allerlei zaken zelf laat ploeteren zoals virus scanners uitzetten etc ipv even de accounts bekijken.
@Gerard19681005 uw probleem heeft weinig met virus scanners te maken, alle reacties daarover heeft voor onnodige ruis gezorgd.
Verder moeten Ziggo en Skyshowtime dit oplossen.
Mogelijk zijn de systemen bij VodafoneZiggo iets complexer dan waar u het over heeft, dat weet ik verder niet.
Ik weet wel dat de administratieve kant helaas vaker te wensen overlaat.
Vandaar mijn vraag over de extra tv kanalen en staat TV Max ook goed in de Mijn Ziggo omgeving.
Ps geen idee of dat mee speelt doet u het activeren via uw thuis verbinding dus via een internetverbinding van Ziggo?
@Gerard19681005 u gebruikt vermoedelijk geen emailadres voor toegang tot uw Mijn Ziggo omgeving?
Dat lijkt de oorzaak van het door u geposte scherm te zijn. De oplossing is vermoedelijk dan dat uw huidige Mijn Ziggo account verwijderd moet worden en u dan een nieuwe met een Emailadres als gebruikersnaam aanmaakt.
@teunbrouwers gaat bovenstaande ook in jouw geval op? Dus gebruikt u wel of geen emailadres als gebruikersnaam voor Mijn Ziggo?
Zie ook de reactie van @Cecilia in dit topic.
Jawel. Gebruik gewoon mijn gmail adres voor zowel ziggo als de nieuw aangemaakte bij skyshowtime. Hij accepteert de promo niet van ziggo niet op de skyshowtime site.
Als ik in dat andere topic kijk, dan klopt de oplossing niet voor mij.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.