Goedemiddag,
Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.
De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen
Enig idee wat er niet goed gaat?
Mvg
Gerard
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het onderzoeksticket staat nog altijd open. In de tussentijd is het voor deel van onze klanten al opgelost. Het kan echter ook nog zijn dat het voor een sommigen nog niet functioneert.
Heb je wel problemen en dit nog niet in dit topic gedeeld? Reageer dan vooral zodat we dit kunnen doorgeven aan het onderzoeksteam.
Ik klik op account activeren in mijn ziggo bij skyshowtime. Hierna krijg ik dit te zien:
Beheer je streamingdiensten
Skyshowtime valt onder mijn tv max abonnement. Iemand een idee waarom hij niet naar de activatie pagina van skyshowtime gaat en ik deze foutmelding krijg? Al op diverse computers geprobeerd te activeren.
Ook heeft een ziggo medewerker mij eerst terug gezet naar tv complete en daarna weer terug gezet naar tv max, in de hoop dat het tv pakket en skyshowtime in alle systemen verwerkt zou worden. Maar blijf bovenstaande probleem houden.
Helaas lukt het activeren van SkyShowtime dan nu niet, dit is een bekend issue en we kunnen die niet voor je oplossen. Ik zal dit voorbeeld doorzetten naar mijn collega's die dit probleem in onderzoek hebben. Als er updates zijn zullen we die uiteraard delen hier.
Dag Rikst,
Fijn om te lezen dan je hier actie op onderneemt. Zo te lezen / te proeven gaat dit enige tijd duren. Is er ter compensatie vanuit Ziggo een andere streamingsdienst mogelijk ter overbrugging?
Een verwachte oplostijd is niet bekend, ik kan daar dus ook verder geen uitspraken over doen. Helaas is het niet mogelijk nu te switchen naar een andere streamingsdienst als SkyShowtime ontvangt in combinatie met TV Zenders Plus, als volop voordeel of op een andere manier.
Nou gelukkig viel het mee. Ik kreeg vanochtend een email op het sst abonnement via ziggo te activeren en dit werkt nu.
Ik heb ook al maanden dit probleem. Veel contact gehad met de service desk van Ziggo maar niemand kan me verder helpen. Meerdere malen is mij beloofd op de hoogte gehouden te worden maar tot op heden niks meer vernomen, Zure is dat ik mijn abonnement verhoogd heb destijds om SkyShowtime te krijgen. Het werkt al maanden niet en ik betaal wel een tientje meer per maand zonder enige compensatie. Slecht , heel slecht.
Dat is inderdaad een flinke domper @Thijnthille. Erg beschamend dat je al zo'n lange tijd geen gebruik kunt maken van SkyShowtime.
Ik kijk graag met je mee hoe de vlag erbij hangt. Wil je binnen je profiel onder persoonlijke opmerkingen (privé) je adresgegevens vermelden? Aan de hand hiervan kan ik verder!
Hoi, bedankt voor je hulp.
Ik heb het profiel aangepast.
Succes!
Hi @Thijnthille - bedankt voor het aanvullen van de gegevens in je profiel!
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ook gekeken in je Mijn Ziggo account.
Klopt het dat je de melding 'helaas we kunnen je promo niet inwisselen' - ziet zodra je hier je gegevens hebt ingevuld en op [inloggen] hebt geklikt?
Ja dat klopt. Dit speelt al sinds November. Ik heb meerdere emailadressen geprobeerd met jullie servicedesk maar niemand schijnt een oplossing te hebben.
Dank voor je reactie, ik kan me voorstellen dat je het behoorlijk beu bent ondertussen. Het ticket staat al geruime tijd open en we checken continue of er een update is. Zodra er iets van nieuws is dan zullen we het ook middels dit topic aan jou en anderen die hetzelfde ervaren laten weten. Je bent momenteel ook aangemeld voor het openstaande ticket en helaas moet ik dan ook nog een beroep doen op je geduld.
Excuses voor het ongemak!
1.5 jaar verder ...
Ik heb ondertussen maar weer eens contact met SkyShowtime gehad. Ik heb al mijn accounts laten verwijderen en weer geprobeerd de activeringslink te gebruiken, maar helaas. Zelfde probleem blijft bestaan.
Het is echt in en in triest hoe hier mee omgegaan wordt en ik begrijp dat jullie als community moderators weinig kunnen doen. Ik werk zelf al 15+ jaar in de IT als applicatiebeheerder,product owner en laatst als teamleider en ik zou me echt kapot schamen als ik zo'n product zou aanbieden en klanten maar laat hangen. Geef dan toe dat het geen prioriteit is, of dat je het niet kan oplossen. Amateurisme ten top.
Bel me op, probeer verschillende dingen samen met mij uit en probeer het probleem op te lossen of een work-around te verzinnen. Doe iets ipv de acties continu bij de klanten te laten liggen.
@NAR81 soms kunnen medewerkers niet meer dan dat ze doen zo is het leven in een bedrijf
@MR_CHIP Zoals ik aangaf verwijt ik de community moderators niks, zij zijn immers maar een doorgeefluik. Gaat mij om zij die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en het aanbieden van dit product. Ik heb hogere verwachtingen van bedrijven als Ziggo en SkyShowtime. Ik neem een dienst af en die verwacht ik geleverd te krijgen, niet dat ik 1.5 jaar aan het lijntje wordt gehouden en zelf updates moet najagen.
@NAR81 schreef:@MR_CHIP Zoals ik aangaf verwijt ik de community moderators niks, zij zijn immers maar een doorgeefluik. Gaat mij om zij die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en het aanbieden van dit product. Ik heb hogere verwachtingen van bedrijven als Ziggo en SkyShowtime. Ik neem een dienst af en die verwacht ik geleverd te krijgen, niet dat ik 1.5 jaar aan het lijntje wordt gehouden en zelf updates moet najagen.
Dit bericht bereikt de mensen die er wat aan kunnen doen toch niet ...
@MR_CHIP schreef:
@NAR81 schreef:
@MR_CHIP Zoals ik aangaf verwijt ik de community moderators niks, zij zijn immers maar een doorgeefluik. Gaat mij om zij die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en het aanbieden van dit product. Ik heb hogere verwachtingen van bedrijven als Ziggo en SkyShowtime. Ik neem een dienst af en die verwacht ik geleverd te krijgen, niet dat ik 1.5 jaar aan het lijntje wordt gehouden en zelf updates moet najagen.
Dit bericht bereikt de mensen die er wat aan kunnen doen toch niet ...
Jolanda schrijft:
dit vind ik geen fair uitspraak, community medewerkers zorgen juist wel dat het de plek bereikt alleen de behandeling kost tijd.
Hallo,
Hier ben ik weer.
Over 2 weken ben ik pas 19 maanden bezig om de SST promo geactiveerd te krijgen.
Alle medewerkers van Ziggo/SST hebben al die maanden hardwerkend hun best gedaan om mijn probleem opgelost te krijgen.
Een fijne gedachte.
Op naar de 20 maanden.
Glasvezel is nu eindelijk voor ons huis aangelegd.
De keuze is niet moeilijk meer.
Dat hoort ook niet zo lang te duren daar ben ik het volledig mee eens.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.