Vraag
Reacties
Gerard19681005
Level 4

SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen

Goedemiddag,

Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.

 

De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen

 

Enig idee wat er niet goed gaat?

 

Mvg

Gerard

e-mail meldingen
Aan Uit
Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

Volg dit topic voor updates
Uitgelicht
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag allemaal,

 

Helaas staat het onderzoeksticket op dit moment nog open. De nieuwe meldingen die hier doorgegeven zijn heb ik toegevoegd aan het onderzoeksticket wat hiervoor openstaat.

 

Ervaar je problemen met het inwisselen van je promo, laat dit dan weten in een reactie op dit topic. Wij zetten dit dan door naar onze collega's voor nader onderzoek. 

 

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een oplossing. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

 

**update 20-01-2025: Helaas is dit probleem nog niet opgelost. Er vinden synchronisaties plaats tussen Ziggo en SkyShowtime. Op dit moment wachten we vanuit de betrokken partijen om een update.

0 Kudos
473 Reacties 473
Steefb
Level 20

@toeanga  schreef:

Ik krijg net een mailtje van Ziggo dat ik SkyShowtime kan activeren. Dat heb ik echter al ongeveer een half jaar geleden met succes gedaan. Waar komt deze mail dan vandaan?


 

Kijk hier, vermoedelijk ga je ze elke maand krijgen

 

'Herinnering: activeer je streamingsdienst' ontvan... - Ziggo Community

toeanga
Level 8

Vandaag weer een mail gehad. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi all, 

Voor een deel van de getroffen klanten is dit probleem inmiddels opgelost. Helaas is dat nog niet voor iedereen het geval. Dit wordt momenteel verder onderzocht om ook deze resterende gevallen op te lossen. We hebben vanaf hier geen details beschikbaar voor wie het verholpen is, het is dus de moeite waard het te testen via Mijn Ziggo. Mogelijk lukt het nu wel om SkyShowtime te activeren. 

 

Zodra er een nieuwe update is zullen we die hier delen. 

0 Kudos
ali64
Level 2

helaas lukt het ook nu weer  niet.

rsbloem
Level 1

Bij ook nog steeds niet

0 Kudos
Teunis10
Level 4

Hallo,

Hier ben ik weer. 

Na 20 maanden is het bij mij nog steeds niet gelukt om gratis SST te krijgen.

Inmiddels het abo bij Ziggo opgezegd. Dit omdat wij gaan verhuizen.

Ook het abo bij Vodafone opgezegd. 

Die zijn hun beloften (gratis SST via Ziggo) nooit nagekomen.

In het nieuwe huis gaan we niet naar Ziggo.

Ik hoop dat een ieder binnenkort SST heeft en dat dat niet 20 maanden gaat duren.

 

 

0 Kudos
geitjanvw
Level 1

Ook bij mij is het nog steeds niet gelukt om via Ziggo SST te activeren. Wat een droevenis !!!

Ik heb een tijdje terug SST zelf afgesloten en dat krijg ik steeds per aantal maanden gecrediteerd. Dat kan gelukkig wel.
Heb echte probleem oplossen lukt dus na zo’n lange tijd nog steeds niet. 

0 Kudos
NAR81
Level 4

@Rikst klopt het dat andere klanten dit soort oplossingen aangeboden krijgen en zo dus via een omweg toch SST kunnen kijken?

 

Ondertussen deze brief van Ziggo gekregen. Het is zoals de brief aangeeft om buikpijn van te krijgen, maar niet van het lachen. 

 

Wat een ongelooflijke amateuristische rotbende is het gewoon. 

 

20250626_191240.jpg

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @NAR81. In sommige, specifieke gevallen, kunnen we iets dergelijks betekenen. Dit bekijken we wel per individu, omdat de situaties bij iedereen anders zijn. 
Stuur mij anders even een privébericht, dan kijk ik met je mee! 

0 Kudos
Thijnthille
Level 2

Ik ben er klaar mee, ik wordt boos.  Ik betaal nu al maanden zelf SkyShowtime en ik wil wel compensatie anders zeg ik mijn abonnement op en ga ik naar glasvezel bij een provider die het wel snapt. AKTIE!!!! nu.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Thijnthille . Ik snap dat je boos wordt na zoveel maanden geen oplossing. 
Voor de volledigheid; je hebt nog steeds dezelfde melding wanneer je inlogt en je gratis abonnement probeert te activeren met verschillende mailadressen? Of zijn er nog zaken veranderd/loop je ergens anders vast? 

En begrijp ik goed dat je momenteel zelf een betaalde versie van het abonnement hebt afgesloten? 

0 Kudos
Thijnthille
Level 2

Uiteraard geen verandering, zelfde melding.. Wellicht een tip. Bied geen SkyShowtime meer aan! Dat scheelt een hoop teleurstelling.

Thijnthille
Level 2

Lachen joh. pfff...Glasvezel lonkt.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Jakkes, dat is inderdaad een bittere pil. Ik kom via een privébericht nog even bij je in de lucht.

0 Kudos