1
Vraag
2
Reacties
lolobal

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

SkyShowTime kan niet geactiveerd worden!

Ik heb al meerdere malen met de Klantenservice gebeld omdat ik mijn SkyShowtime wat gratis is bij een combinatie van Vodafone / Ziggo, te activeren. Dit lukt mij niet in de mijnziggo omgeving.

Het Pakket komt wel naar voren dat ik het heb dus klik ik op Beheren en vervolgens moet ik op een Activeren button klikken en voer daar mijn email adres in en vervolgens krijg ik de melding of ik al een showtime abonnement heb. Dan moet ik kiezen tussen een betaald abonnement van 8,99 of 5,99 terwijl ik het alleen moet activeren. (zie bijgaande screenshots). 

Kan iemand mij helpen of aangeven hoe ik dit kan oplossen, ik heb ook al contact gehad met showtime om mijn eerdere account te verwijderen mocht daar nog iets aan gelinked zijn en dat hebben ze gedaan volgens de email van showtime.

De klantenservice werkt niet ik sta 1 uur in de wacht en krijg dan te horen onze servicemedewerker kan u niet te woord staan de verbinding wordt nu verbroken!!!! En dat terwijl ik met een servicemederker in gesprek was en die verbinding verbroken werd dus ik zelf weer terug moest bellen!!! IPV dat ze mij terugbellen. Ben er sinds vorige week al mee bezig dit te regelen en het zou doorgezet worden naar de volgende lijn omdat ze er toen niet uitkwamen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1968Posts
  • 179Oplossingen
  • 1335Likes

Hi @lolobal, uit nieuwsgierigheid wil ik je vragen om eens te kijken in je Mijn Ziggo account en of het nu lukt om het te activeren.

Als ik namelijk daar een e-mailadres invul, nadat ik op activeren heb geklikt, zie ik dat ik vervolgens weer mijn e-mailadres moet invoeren en een wachtwoord. Daarnaast staat er 'dit abonnement zit kosteloos inbegrepen bij je abonnement'.

Ik hoor graag even van je.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5853Likes

@lolobal  schreef:

Ik heb al meerdere malen met de Klantenservice gebeld omdat ik mijn SkyShowtime wat gratis is bij een combinatie van Vodafone / Ziggo, te activeren. Dit lukt mij niet in de mijnziggo omgeving.

Het Pakket komt wel naar voren dat ik het heb dus klik ik op Beheren en vervolgens moet ik op een Activeren button klikken en voer daar mijn email adres in en vervolgens krijg ik de melding of ik al een showtime abonnement heb. Dan moet ik kiezen tussen een betaald abonnement van 8,99 of 5,99 terwijl ik het alleen moet activeren. (zie bijgaande screenshots). 

Kan iemand mij helpen of aangeven hoe ik dit kan oplossen, ik heb ook al contact gehad met showtime om mijn eerdere account te verwijderen mocht daar nog iets aan gelinked zijn en dat hebben ze gedaan volgens de email van showtime.

De klantenservice werkt niet ik sta 1 uur in de wacht en krijg dan te horen onze servicemedewerker kan u niet te woord staan de verbinding wordt nu verbroken!!!! En dat terwijl ik met een servicemederker in gesprek was en die verbinding verbroken werd dus ik zelf weer terug moest bellen!!! IPV dat ze mij terugbellen. Ben er sinds vorige week al mee bezig dit te regelen en het zou doorgezet worden naar de volgende lijn omdat ze er toen niet uitkwamen.

Hallo,

tja, dit is een bekend en langlopend probleem bij Ziggo. Heel af en toe is er iemand waarbij SkyShowTime wel 'spontaan' weer werkt, maar bij vele werkt het nog niet.

M.i. is het geen probleem van SkyShowTime, want als men via hun website een abonnement afsluit, werkt het ( bijna ) altijd. Alleen als men via Ziggo een abonnement voor SST afsluit, gaat het vaak ( bijna altijd ) fout.

De helpdesk zou ik ver links laten liggen, aangezien die in dit geval waarschijnlijk niet meer kunnen doen, dan steeds maar hetzelfde standaard lijstje blijven herhalen, terwijl die in dit geval niets oplost.

Een Ziggo moderator hier op dit forum, zou u wel kunnen helpen. Wacht u totdat er 1 de komende dagen langs komt.

lolobal
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wellicht dat dit (zie bijlage) het probleem is, ik zie hem nl. 3x in mijn ziggo staan dus waarschijnlijk wordt de verkeerde doorgegeven aan SkyShowtime. En lijkt het abonnement verlopen omdat het een oude is.

En anders moeten ze me maar EUR 8,99 p/m korting geven op mijn abonnement en sluit ik het wel rechtstreeks af bij SkyShowtime.

Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5853Likes

@lolobal  schreef:
...

En anders moeten ze me maar EUR 8,99 p/m korting geven op mijn abonnement en sluit ik het wel rechtstreeks af bij SkyShowtime.

...

Mijn idee !

Maar dáár denkt Ziggo geheel anders over ! Want als dit probleem Ziggo geld zou kosten ( hoe bedenk je het ! ), dan zal m.i. dit probleem ook veel sneller opgelost worden ( morgen al 😉 ).

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77309Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22937Likes

@lolobal Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1968Posts
  • 179Oplossingen
  • 1335Likes

Hi @lolobal, allereerst bedankt voor je berichtje hier.

Er zijn helaas meerdere problemen gaande omtrent het activeren van diensten zoals SkyShowTime, dat spijt me. Het duurt erg lang en er zijn ondertussen verschillende tickets aangemaakt welke handmatig onderzocht en behandeld worden. Nogmaals excuses dat je hier al zo lang op zit te wachten.

Je valt ook onder een dergelijk ticket waarbij je enkel de betaalde variant kan activeren en niet de gratis variant. Onlangs is dit voor een grote groep mensen opgelost en ik heb nu ook jouw gegevens intern nogmaals onder de aandacht gebracht. 

Als ik een update heb laat ik het je hier direct weten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1968Posts
  • 179Oplossingen
  • 1335Likes

Hi @lolobal, uit nieuwsgierigheid wil ik je vragen om eens te kijken in je Mijn Ziggo account en of het nu lukt om het te activeren.

Als ik namelijk daar een e-mailadres invul, nadat ik op activeren heb geklikt, zie ik dat ik vervolgens weer mijn e-mailadres moet invoeren en een wachtwoord. Daarnaast staat er 'dit abonnement zit kosteloos inbegrepen bij je abonnement'.

Ik hoor graag even van je.

lolobal
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi Welmoed,

Hij doet het nu inderdaad! Ik heb hem succesvol geactiveerd. 

Mvg.

Adesh27

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Welmoed  bij mij het zelfde probleem.

Vodafone skyshowtime activeren lukt niet. 

Kan je iets aan doen? 

Alvast bedankt.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5443Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

Hi @Adesh27 Ik zie dat SkyShowtime je gratis extra is. Kun je aangeven wat er precies fout gaat met het activeren? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien? Ik hoor het graag om even mee te kunnen kijken. 

Adesh27

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Rikst  als ik hem wel activeren vul ik mijn mail in en dan gaat die gelijk naar de pagina waar je kan kiezen welke abonnement. Ik krijg geen foutmelding maar krijg dus meteen te zien dat ik moet kiezen uit een abonnement. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5443Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

@Adesh27 Heb je eerder al een abonnement gehad op SkyShowtime? Kun je een screenshot sturen van het scherm dat je dan ziet?

Adesh27

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik had eerder een account heb die toen verwijderd heb ook mail gehad dat die verwijderd was. Heb hem nu opnieuw aangemaakt. Dit is wat ik zie als ik inlog.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5443Posts
  • 509Oplossingen
  • 1816Likes

Dankjewel @Adesh27 Helaas kan ik dit vanaf hier niet voor je oplossen. Ik heb je voorbeeld doorgezet naar mijn collega's die dit onderzoeken. Helaas kan ik niet aangeven wanneer zij dit voor je kunnen verhelpen. We houden het vanaf hier in de gaten. 

ChrisJames

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook ik heb al duizend en een keer geprobeerd om in te loggen bij SkyShowtime. Wat ik ook doe ik blijf uitkomen bij de pagina "Kies een abonnement". Ik heb hier weken geleden al contact over gehad, maar het wordt maar niet opgelost. 

Wat heb ik gedaan:

• Bij producten gekozen voor Mijn streamingdiensten beheren
  • Daarna kom ik op een andere pagina met Je account is nog niet volledig geactiveerd. "Activeer je account"
  • Daarna gaat hij naar SkyShowtime
  • Ik geef daar mijn emailadres is en klik op verder
  • Ik vul mijn wachtwoord in en klik op inloggen
  • Daarna krijg ik de melding dat SkyShowtime mijn promo niet kan inwisselen
  • Ik kan verder wel inloggen, maar dan moet ik een abonnement nemen van minimaal € 5.99 per maand

Ik overweeg Ziggo nu maar helemaal op te zeggen. Ik wordt hier blij gemaakt met een dode mus.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4531Posts
  • 597Oplossingen
  • 2272Likes

@ChrisJames Dat schiet inderdaad voor geen meter op. Ik kan me voorstellen dat je je bekocht voelt. Ook jij wordt helaas geraakt een collectief probleem omtrent de activatie van SkyShowtime. Ik heb je je gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek. We houden het op de achtergrond in de gaten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic