Vraag
Reacties
robvdpoel
Level 13

SkyShowTIme account nog steeds actief(onjuist)

Als ik inlog bij SkyShowTIme heb ik nog steeds een actief account, wat niet terecht is , heb ik ook al vaker aangegeven. Doe het nu nog keer. Onder mijn Ziggo gegevens is het niet actief. Kijk ik bij SkyShowTime onder het account, dan staat daarbij : Beheer op Vodafone Ziggo.

Ik heb wel TV max gehad, en dan heb je SkyShowTIme weer automatisch, maar daar kreeg ik al geen melding van, waarschijnlijk omdat het systeem van Ziggo zag dat er al een account actief was?  Geen idee, kan niet onder de motorkap kijken.

Wat me wel opvalt dat wanneer ik bij de gratis pakket opties kijk, omdat ik ook bij Vodafone zit, dat daar bij SKySHowTIme staat: Je hebt nu SKyShowTime als een betaalde dienst. Zeg deze eerst op en kies dan SkyShowTIme als extra. Dat scheelt.

Dus ergens wordt toch geconstateerd dat er een account actief is, alleen zoals ik al zei onder MIJN ZIGGO staat het niet als actief. En terecht ook. Ik betaal nergens voor, en zou ook geen actief abonnement moeten hebben. Volges mij is dit iets wat al speelt van voor de tijd van eerdere wijzigingen. Kan dit worden opgelost? Verwijs me niet naar SKyShowTIme door, want die doet er niets aan, want bij het account staat Beheer op Vodafone(ziggo).  Het is leuk zo'n gratis account, en kijk eventueel graag naar SKyShowTIme, maar hoop dat dit toch kan worden opgelost. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
15 Reacties 15
RoWi
Level 20

Je hebt dus wel een Skyshowtime account?

Wat je kan  proberen is een nieuw account aanmaken bij Skyshowtime. Ik lees dat je dit in  december 2024 ook hebt gedaan. Of gaat dit topic over die activatie ? Het lijkt erop dat het toen goed is gegaan.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/SkyShowTime-acitveren-lukt-niet/m-p/1438537/highlight/true#M69...

De tekst beheer via VodafoneZiggo is het enige wat je ziet? Behalve het bestaande account verwijderen kan Skyshowtime inderdaad niet zoveel.

0 Kudos
robvdpoel
Level 13
Topicstarter

Weet het niet precies meer maar volgens mij is er een  ouder account wel gewoon afgemeld door ziggo maar bleef het gewoon actief bij SkyShowtime..later heb ik nog een keer SlyShiwTime gehad via ziggo. Toen lukte dat activeren niet volgens mij, later wel met ander e-mail adres denk ik. Maar er blijft nog steeds een account actief.. De administratie van Ziggo is goed , er hoort geen  account actief te zijn.. maar er blijft een koppeling bestaan blijkbaar tussen ziggo en SkyShowtime. SkyShowTime deed er niks aan verwijst naar ziggo..heb het al eerder aangekaard bij hun. 

0 Kudos
RoWi
Level 20

Maar wat is nu exact het probleem werkt je in december 2024 gemaakte account niet meer deze hoort gelinkt te zijn aan je Mijn Ziggo.

0 Kudos
Bert
Level 21

Heb je TV MAX ???

Zo ja, daar zit SkyShowtime in.

0 Kudos
robvdpoel
Level 13
Topicstarter

nee niet meer, wel gehad tijdje geleden, ja dan heb je standaard SkySHowTime, ik weet het

0 Kudos
robvdpoel
Level 13
Topicstarter

Er hoort geen werkend account meer te zijn.  Ik betaal nergens voor, er staat ook niks meer open onder Mijn Ziggo.

En volgens mij is die situatie al van voor dec 2024. Maakt verder niet uit, maar is nog steeds een koppeling. Ik kan het niet verwijderen, want SkyShowTime verwijst naar Ziggo

0 Kudos
robvdpoel
Level 13
Topicstarter

@RoWi ja heb er weer mee gechat net, met SkyShowTIme, maar kom ik niet verder mee. Beheer ligt bij VodafoneZiggo,  heb dit ook wel eens met HBO Max gehad, het abonnement gestopt, geen betalingen meer dus, alleen de het account bleef actief. Dat was niet via Ziggo overigens. Ook tig keer gecorrespondeerd met HBO Max, waarna het is opgelost. 

0 Kudos
Bert
Level 21

@robvdpoel Alles wat je toegestuurd krijgt, zonder dat je het hebt besteld, mag je houden en hoef je niet te betalen, volgens de Nederlandse wet.

Als Ziggo je dit gratis geeft, zie het als een cadeautje, je hebt het aangegeven en als zij er niets mee doen, zou ik het onder dank met plezier aannemen.

0 Kudos
robvdpoel
Level 13
Topicstarter

Ik zie wel dit onder Mijn Procucten: 

robvdpoel_0-1751742579125.png

Maar als ik op account beheren klik of Abonnement wijzigen, dan zit er geen abonnement achter.  Daar zou Ziggo toch meer over kunnen moeten zeggen.  Bovenstaande zie je onder Producten, onder televisie en streaming.   Daar staat dus een abonnement geactiveerd, maar wil je het beheren krijg je:

robvdpoel_0-1751743641061.png

Wat juist is, maar toch is er nog ergens een koppeling blijkbaar. Hoop dat een Ziggo Moderator er dieper in kan duiken, zodat het wordt opgelost.

0 Kudos
RoWi
Level 20

@robvdpoel je hebt in december 2024 toch Skyshowtime in combinatie met Vodafone geactiveerd als Combivoordeel dat hoort nog steeds actief te zijn.

Dus die afbeelding is correct.

0 Kudos
robvdpoel
Level 13
Topicstarter

ja maar dat staat al weer een tijdje op Ziggo Sport:-) dat gratis pakket

0 Kudos
RoWi
Level 20

@robvdpoel  schreef:

ja maar dat staat al weer een tijdje op Ziggo Sport:-) dat gratis pakket

Niet helemaal gratis je betaald daar sinds 1 mei € 4,95 per maand voor.

Echter zou Skyshowtime dan niet actief moeten staan. Maar kan je wel of niet kijken via de Skyshowtime app? Want behalve de foute weergave begrijp ik het probleem blijkbaar nog niet.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hey @robvdpoel - ik snap dat dit zorgt voor verwarring. Skyshowtime staat niet meer actief, maar er wordt nog een 'actieve' status weergegeven via Mijn Ziggo. Dit is een bekend probleem en hier staat een ticket voor open. We werken aan een oplossing zodat hierna de gegevens ook weer juist staan in Mijn Ziggo. Excuses!

robvdpoel
Level 13
Topicstarter

eE zijn er genoeg die het andersom hebben, die willen kijken, maar kunnen het niet:-) ik dacht meld het nog een keer, en wacht het verder af.  Dank.

En je "zegt de gegevens ook weer juist staan in MIJN ZIggo" maar hoop ook te zien dat de koppeling  met SkyShowTiime verdwijnt, want daar staat dat er nog een steeds een account is gelinkt aan Ziggo.

robvdpoel
Level 13
Topicstarter

Verzoek gedaan via e-mail aan  SkyShowTime om mijn gegevens uit hun systeem te verwijderen. Dat gaat ook gebeuren, dat loopt. Kan inmiddels ook niet meer bij het account. Verwacht nog een definitieve bevestiging van SkyShowTime.  Dat laat ik hier nog weten als ik die heb ontvangen. Of wanneer ik een verandering zie onder mijn ZIggo gegevens.