1
Vraag
2
Reageer en help mee
c.a

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds 7 januari aan het wachten op aansluiting Ziggo, wat nu?

Vanaf 7 jan zou ik aangesloten moeten zijn bij ziggo.

Nu: 30 jan nog steeds geen tv&wifi.

Eerst waren er problemen met het leveren van het moden,mediabox etc.

Nu komen de serienummers niet overeen met wat er bij ziggo geregistreerd staat.

Ik heb hier al een 6 tal keer contact over gehad en elke keer het zelfde riedeltje (word aangewerkt) dit hoor ik nu al weken!

18 Reacties 18
Pineapple

Level 16
  • 1639Posts
  • 177Oplossingen
  • 647Likes

Een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. Check ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.

S4R

Level 16
  • 1898Posts
  • 70Oplossingen
  • 1190Likes

Aan de klantenservice heb je ook meestal geen pepernoot. Loze beloftes zijn ze goed in.

Hier maak je meer kans met een Ziggo Mod.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 29902Posts
  • 2072Oplossingen
  • 15000Likes

Ik heb het topic zojuist onder de aandacht gebracht van de moderators.

Gio2903

Level 17
  • 3085Posts
  • 160Oplossingen
  • 2192Likes

om de mods meten te laten kijken wat er mis gaat. zet even de serienummers van je modem+mediabox in je profiel naast

Persoonlijke opmerkingen (privé):

zij kunnen er dan hopelijk voor zorgen dat de juiste apparatuur actief komt

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 133Posts
  • 12Oplossingen
  • 65Likes

Goedemorgen @c.a en welkom op de Community! Dit is alles behalve een goede start geweest zeg. Alles wat er mis kon gaan, ging er mis! Kan je in je profiel het adres en inderdaad de serienummers vermelden van de apparatuur die je nu in gebruik zou hebben? Dan regelen wij dat alles z.s.m. overeenkomt en daadwerkelijk te gebruiken is. 

c.a
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt heb het in mijn profiel

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 133Posts
  • 12Oplossingen
  • 65Likes

Yes, dankjewel @c.a! Ik zie dat de juiste handeling al uitgezet is per 28 januari 2023. We zijn bezig alles goed gezet en actief te krijgen. Je wordt nog door ons gebeld zodra er een update is, of beter gezegd, een oplossing volgt. Vermoedelijk bellen we anoniem of privé. 

c.a
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt ryan...

Maar helaas word me dit al een tijdje verteld!

ik begrijp gewoon niet waarom dat zo lang moet duren...zeker niet wanneer ik al een maand zonder zit.

De urgentie zit er niet hoog op heb ik het idee.

En mijn dochter kan al die tijd haar huiswerk niet maken

c.a
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zoals ik eerder aangaf word mij al een tijdje beter beloofd of met de woorden: word aan gewerkt 😞

Helaas nog steeds geen verbetering en al helemaal geen belletje!

wanneer kan mijn dochter haar huiswerk maken? En kan ze zonder gezeur van docenten naar school? Ze heeft al meerdere toetsen niet kunnen leren (alles gaat via de ipad) en krijg inmiddels te horen: zo ga je niet over! 

Bedankt ziggo! jullie hebben een meisje van 13 hier het meest mee 😞

@Francois83

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2348Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Hi @c.a!

Ik snap dat je hier ontzettend van baalt en ook voor je dochter! Ik heb contact gehad met mijn collega die met je in contact is via Messenger, zij heeft contact met de afdeling die dit moet oplossen! Als het goed is stuurt ze je vandaag nog een bericht hierover en houd ze contact via daar met jou. Ik hoop dat je snel weer online bent! 😥

puppie

Level 17
  • 2559Posts
  • 61Oplossingen
  • 1029Likes

@c.a heb je een mobiel met een voadofone abonnement?
Zo ja dan kan ziggo daar een databundel aan hangen kan de dochter met een hotspot toch verbinding maken met het netwerk en naar de school opdrachten gaan.

Of zeg ik nu iets vreemds @Carlien 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2348Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Je zegt niks geks @puppie! Maar ik geloof dat @c.a geen Vodafone thuis heeft.. Had ik begrepen van mijn collega met wie ze in contact is via Messenger. 

c.a
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik breng mijn dochter bij opa/oma dit weekend speciaal voor haar huiswerk (dit is meer dan een uur rijden) terwijl ze eigenlijk naar de werk moet morgen!

de exstra onkosten alleen al ..jammer

puppie

Level 17
  • 2559Posts
  • 61Oplossingen
  • 1029Likes

@c.a extra kosten zeker jammer, wel mooi dat er een modem jouw richting uitkomt dan heb je tenminste weer internet.
13 jaar en werken? kun je beter niet noemen die leeftijd is te jong.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1249Posts
  • 136Oplossingen
  • 752Likes

Niks mis mee zo jong werken, ik was 12, toen stond ik tomaten te plukken. En tegenwoordig hebben kinderen grote wensen😜, mooi voor de centjes werken. Maar goed, daar gaat het niet om. Het internet moet gewoon werken! 

Begrijpelijk dat je niet op extra kosten zit te wachten. Het is natuurlijk teleurstellend dat het zolang moet duren. We moeten helaas de ticket afwachten. Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. @c.a 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3954Posts
  • 328Oplossingen
  • 1568Likes

@c.a en zo zijn we weer wat dagen verder. Hoe staat het er allemaal voor? 

c.a
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja we zijn weer een tijd verder.

Ik heb sinds kort idd tv&wifi.

Maar helemaal is het nog niet opgelost helaas.

Heb nu meerdere nexst mini,s&pods op mijn naam staan en daar betaal je voor.

Terwijl ik dat niet heb (ook al zeer vaak doorgegeven)

Hbomax doet het ook nog steeds niet

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1011Posts
  • 101Oplossingen
  • 501Likes

Goed om te lezen dat internet en tv nu werkt @c.a ! Maar super jammer dat je nog niet van HBO Max kunt genieten. Dat dit zenderpakket nog niet werkt in een bij ons bekend probleem, er wordt gewerkt aan een oplossing. 
Ik zie ook dat er meerdere Next Mini's op jouw factuur staan. Je hebt er maar 1 in gebruik zie ik. Uiteraard zal ik de Extra Next Mini's die in rekening gebracht zijn voor je vergoeden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic