Toon015
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaal bij verhuizing

Hallo allemaal, ik had een vraagje.
Ik ga binnenkort verhuizen en ik dacht ergens gelezen te hebben dat het signaal(TV&Internet) op mijn oude adres nog even blijft werken na de verhuisdatum die ik doorgeef. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij vertellen hoe lang dat is? Zo kan ik het goed plannen mbt een soepele overgang.
Bij voorbaat dank.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47844Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10561Likes

Op de exacte datum die je opgeeft voor de verhuizing van Ziggo gaat het signaal over.

Er is dan geen signaal meer op je oude adres.

Veel mensen gebruiken dan tijdelijk op 1 van de 2 adressen een mobiele data bundel en stellen hun telefoon in als hotspot voor internet gebruik.

Mogelijke andere oplossing, maar pas op met deze werkwijze:

Als je een nieuw abonnement neemt op je nieuwe adres, dan kan je oude abonnement nog een periode doorlopen op je oude adres, maar dan ben je je oude emailadressen later kwijt.

Deze oude emailadressen kunnen niet overgezet worden naar je nieuwe abonnement.

De oude emailadressen blijven nog wel 6 maanden actief voor je.

Bij verhuizing van het Ziggo abonnement gaan de emailadressen en alle andere diensten 1 op 1 over naar het nieuwe adres.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47844Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10561Likes

Op de exacte datum die je opgeeft voor de verhuizing van Ziggo gaat het signaal over.

Er is dan geen signaal meer op je oude adres.

Veel mensen gebruiken dan tijdelijk op 1 van de 2 adressen een mobiele data bundel en stellen hun telefoon in als hotspot voor internet gebruik.

Mogelijke andere oplossing, maar pas op met deze werkwijze:

Als je een nieuw abonnement neemt op je nieuwe adres, dan kan je oude abonnement nog een periode doorlopen op je oude adres, maar dan ben je je oude emailadressen later kwijt.

Deze oude emailadressen kunnen niet overgezet worden naar je nieuwe abonnement.

De oude emailadressen blijven nog wel 6 maanden actief voor je.

Bij verhuizing van het Ziggo abonnement gaan de emailadressen en alle andere diensten 1 op 1 over naar het nieuwe adres.

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo