Beste allemaal,
Ik werd regelmatig gebeld door +31 30 2961091. Gisteren de telefoon opgenomen en er werd mij een mooie nieuwe voordeliger abonnement aangeboden bij Ziggo.
Nu is mijn vraag , omdat ik eerder slechte ervaringen heb via telefoon aanbiedingen , of ik hier op in kan gaan. Is dit telefoonnummer +31302961091 inderdaad van Ziggo.
Wie kan mij helpen?
Mvg Tom de Bake
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @TdeBteP2024, super dat je de gegevens hebt toegevoegd aan je profiel! 🙂
Ik kan bijdeze bevestigen dat de order legitiem is. Deze kun je indien gewenst goedkeuren. We maken het dan voor je in orde.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik kan nergens op dit forum of het internet ook maar iets vinden over dit telefoonnummer.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en mogelijk weten zij of dit ergens bij Ziggo of een externe partij hoort.
Hee hoi @TdeBteP2024, allereerst van harte welkom bij ons op de Community en goed dat je je vraag hier stelt!
Tegenwoordig is het zeker van belang om op te passen bij dergelijke telefoontjes, top dat je hier waakzaam op bent.
Om dit goed te kunnen beoordelen zou ik ook graag je klantdossier willen inzien.
Zou jij je postcode en huisnummer willen toevoegen in je Community profiel onder het kopje 'persoonlijke informatie'?
Dit is enkel voor ons Ziggo moderators inzichtelijk.
Hartelijk dank alvast!
@TdeBteP2024 De provider en abonnement van je voorkeur kies je het allerbeste en veilig via hun eigen website.
Beste Welmoed,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn postcode en huisnummer inmiddels ingevuld.
Ook heb ik inmiddels een mail gehad van no-reply@account.ziggo.com met daarin een samenvatting van de (eventuele) overeenkomst en een knop (link) om de overeenkomst goed te keuren of af te wijzen. (zelf denk ik dat het wel goed zit, maar toch ff een check hier op het forum.)
Bedankt alvast voor je hulp.
Mvg Tom de Bake
Beste Buurman,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik begrijp dat je dat inderdaad via hun eigen website zou kunnen doen. Normaal gesproken zou ik dat ook doen, maar daar vind je deze aanbieding die ziggo mijn nu doet niet terug.
Mvg Tom de Bake
Goedemorgen @TdeBteP2024, super dat je de gegevens hebt toegevoegd aan je profiel! 🙂
Ik kan bijdeze bevestigen dat de order legitiem is. Deze kun je indien gewenst goedkeuren. We maken het dan voor je in orde.
Beste Marco, bedankt voor je reactie. Ik ga er meteen mee aan de slag. Voor mij is deze vraag goed opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.