Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
edmondvs
Level 7

Servicemonteur via meermetziggo of Ziggo?

Via "meermetziggo" (dus niet rechtstreeks met ziggo) heb ik een abo afgesloten dat binnenkort ingaat.
Nu verwacht ik problemen met de signaalsterkte (een oud en bestaand probleem) waar een monteur naar moet gaan kijken om het nu eindelijk eens op te lossen.
Vraag: Moet ik dat met  "meermetziggo" regelen en komt een monteur van hunnie langs. of

moet ik dat met  ziggo zelf regelen en krijg ik een ziggo monteur op bezoek?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxH
Level 17

Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks. 
Op hun site Wat moet ik doen bij storingen?
Neem bij storingen contact op met de klantenservice van (Vodafone)Ziggo door te bellen naar nummer 0900-1884.

Zodra je na aanmelden de bevestiging van Ziggo hebt gekregen knijpt 'meermetziggo' er tussen uit.

Bekijk in context

Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
MaxH
Level 17

Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks. 
Op hun site Wat moet ik doen bij storingen?
Neem bij storingen contact op met de klantenservice van (Vodafone)Ziggo door te bellen naar nummer 0900-1884.

Zodra je na aanmelden de bevestiging van Ziggo hebt gekregen knijpt 'meermetziggo' er tussen uit.

Ga naar reactie
MaxH
Level 17

Hier kan je zelf een monteur inplannen; De monteur | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
edmondvs
Level 7
Topicstarter

& MaxH

"Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks."

BTW, dat zo zijnde, wat is dan het nut van zo'n doorgeefluik zonder toegevoegde waarde?

 

0 Kudos
Jan F.
Level 20

@edmondvs  schreef:

& MaxH

"Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks."

BTW, dat zo zijnde, wat is dan het nut van zo'n doorgeefluik zonder toegevoegde waarde?

 


Ze doen voor en namens Ziggo een deel van de acquisitie. Daartegenover zal ongetwijfeld een vergoeding per afgesloten abonnement staan. 

0 Kudos