Via "meermetziggo" (dus niet rechtstreeks met ziggo) heb ik een abo afgesloten dat binnenkort ingaat.
Nu verwacht ik problemen met de signaalsterkte (een oud en bestaand probleem) waar een monteur naar moet gaan kijken om het nu eindelijk eens op te lossen.
Vraag: Moet ik dat met "meermetziggo" regelen en komt een monteur van hunnie langs. of
moet ik dat met ziggo zelf regelen en krijg ik een ziggo monteur op bezoek?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks.
Op hun site Wat moet ik doen bij storingen?
Neem bij storingen contact op met de klantenservice van (Vodafone)Ziggo door te bellen naar nummer 0900-1884.
Zodra je na aanmelden de bevestiging van Ziggo hebt gekregen knijpt 'meermetziggo' er tussen uit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks.
Op hun site Wat moet ik doen bij storingen?
Neem bij storingen contact op met de klantenservice van (Vodafone)Ziggo door te bellen naar nummer 0900-1884.
Zodra je na aanmelden de bevestiging van Ziggo hebt gekregen knijpt 'meermetziggo' er tussen uit.
Hier kan je zelf een monteur inplannen; De monteur | Klantenservice | Ziggo
& MaxH
"Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks."
BTW, dat zo zijnde, wat is dan het nut van zo'n doorgeefluik zonder toegevoegde waarde?
@edmondvs schreef:& MaxH
"Zij zijn alleen abonnementen verkoper. Verder niks."
BTW, dat zo zijnde, wat is dan het nut van zo'n doorgeefluik zonder toegevoegde waarde?
Ze doen voor en namens Ziggo een deel van de acquisitie. Daartegenover zal ongetwijfeld een vergoeding per afgesloten abonnement staan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.