liesje111

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Secret Circle activeren lukt niet

Hallo,

Gezien de hoeveelheid vragen over het activeren van deze zender ben ik niet de enige met problemen. Zoals eerder gezegd krijg ik de E16-4 foutmelding. Van alles al geprobeerd zoals zenders ophalen via de tv, en fabriekinstellingen resetten. Ik krijg bij Mijn Ziggo -> Producten -> Televisie geen mogelijkheid om te klikken op zenderpakket beheren of iets dergelijks wat ik in andere topics lees. Er staat alleen Naam: Tv Standard Online Tv Kijken: Ziggo GO. Het enige waar ik op kan klikken is Ziggo GO waar ik vervolgens naar een pagina wordt gestuurd om de ziggo app te downloaden....

Zoals gezegd kom ik dus helemaal niet bij een knop om secret circle aan te zetten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Het kijken naar het (ene) gratis Secret Circle kanaal kan alleen als u diagitaal TV kijkt met behulp van een mediabox of een met een CI+-module.
Als je dit hebt, dan betaal je ook een paar Euro meer dan het aller goedkoopste abonnement.
Zie deze link hoe u dan (als u aan die voorwaarde voldoet) dit in uw "Mijn Ziggo" dit kan activeren of deactiveren.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Secret Circle is onderdeel van Movies & Series XL of het TV Max pakket.

Deze zou je als dat abonnement hebt gewoon aan kunnen zetten. Maar als deze niet wordt weergegeven heb je waarschijnlijk ook geen abonnement op Secret Circle

Bij Extra Zenders Beheren


Zie je bij Secret Circle Aanzetten - Uitzetten ga eerst even op Uitzetten klikken daarna op Aanzetten. Als dit niet kan, ben je niet geabonneerd op de zender.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Het kijken naar het (ene) gratis Secret Circle kanaal kan alleen als u diagitaal TV kijkt met behulp van een mediabox of een met een CI+-module.
Als je dit hebt, dan betaal je ook een paar Euro meer dan het aller goedkoopste abonnement.
Zie deze link hoe u dan (als u aan die voorwaarde voldoet) dit in uw "Mijn Ziggo" dit kan activeren of deactiveren.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Dank je DennyW weer iets bijgeleerd vandaag.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Secret Circle is een onderdeel van TV standaard liesje111

Secret Circle aanzetten of uitzetten Klik hier.

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Kijk en zo ziet de product pagina er uit in mijn "Mijn Ziggo":



P.S.:
Op de gratis verstrekte digitale ontvanger zijn slechts de 50 vrije kanalen te bekijken (en niet de kanalen van de extra pakketten).
Maha48

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kijk via media box en CI+ module, maar kan secret circle ook na 20 x aanzetten niet ontvangen. Hoe kan dit?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Maha48 ik check graag of de zender onderdeel uitmaakt van je pakket. Wil je hiervoor je postcode en huisnummer in de profielgegevens van de community invoegen? Op deze manier zijn ze alleen zichtbaar voor moderators 😄 

Twierd

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem, kunnen jullie deze op de CI+ module activeren? 

Alles inmiddels al geprobeerd.

Uitgelicht topic