1
Vraag
2
Reacties
sckc

Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Safe online - Hoeveel apparaten?

Je krijgt 1x safe online gratis, dan huur je er 5 met safe online, dus zou je 6 apparaten moeten kunnen beveiligen, toch?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @sckc,

Dat is inderdaad wat raar. Gelukkig kun je Safe Online ook vanuit de Safe Online App instaleren.

Via het kopje ''Personen'' ( rechtsonder) kom je bij het volgende scherm. Je ziet daar het aantal resterende licenties en je kunt via ''+ apparaat toevoegen'' dan de installatie starten:

SafeOnline.JPG

 



Bekijk in context

12 Reacties 12
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Ik neem aan dat je Safe Online L bedoeld?

Je krijgt er geen 5 licenties bij, je hebt in totaal dan 5 licenties.

 

Dat zelfde geldt voor Safe Online XL, dan heb je in totaal 20 licenties. Het nieuwe aantal licenties vervangt dus de gratis licentie en wordt er niet bij opgeteld. Safe Online wordt namelijk vervangen door Safe Online (X)L, je kunt niet safe online en Safe Online L hebben bijvoorbeeld. Zou dat wel kunnen, dan zou je inderdaad 6 licenties hebben.

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

aha dan klopt het want ik heb safe online voor 3.95 betaal ik elke maand, ik had al 3 apparaten erop en daar is de app ook actief, maar ik wou het op nog 2 apparaten installeren en toen kreeg ik een poppetje met een stekkertje en zag tot mijn grote verbazing in mijn ziggo , bij mijn producten safe online 1 apparaat en ik had de optie om safe online te activeren, terwijl ik het heb, hoe kan dat dan? alvast bedankt

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes
sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ik betaal al safe online 3.95, het staat op mijn factuur, maar ik heb maar 3 van de 5 apparaten in gebruik en kan de andere 2 dus niet activeren, omdat in mijn ziggo er maar 1 beschikbaar is en het er dan 5 zouden moeten zijn

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

is er een glitch ofzo in mijn ziggo? het abonnement dat ik wel betaal, is niet zichtbaar en daardoor dus ook onbruikbaar. alvast bedankt

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan het dat ik voor 5 licenties betaal en er maar 1 zichtbaar is in mijn ziggo? er staat apparaat 1 i.p.v. 5, Ik heb er 3 geactiveerd, maar 4 en 5 lukt niet, omdat het niet zichtbaar is in mijn ziggo, alvast bedankt. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @sckc,

Dat is inderdaad wat raar. Gelukkig kun je Safe Online ook vanuit de Safe Online App instaleren.

Via het kopje ''Personen'' ( rechtsonder) kom je bij het volgende scherm. Je ziet daar het aantal resterende licenties en je kunt via ''+ apparaat toevoegen'' dan de installatie starten:

SafeOnline.JPG

 



sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

dat was eerst idd zo, maar het lukt niet meer, in de app zag ik ook apparaten 1 en ook de mogelijkheid om safe online af te sluiten terwijl ik het al heb en het op de factuur is afgeschreven, maar zoals ik zei thanks voor de workaround, op die manier gaat het idd wel!

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

 

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

 

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 

 

sckc
Topicstarter
Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

thanx voor de workaround

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic