Ik kreeg net een SMS van Ziggo:
Oeps, het lijkt erop dat je verhuizing nog niet helemaal is doorgeven . Doe het snel online via ziggo.nl/act/verhuizen of bel ons op 0800-1884
Maar…. hoe komt het dat deze SMS naar mij is gestuurd?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Spam. Of een andere klant heeft bij zijn bestelling een typefout gemaakt.
Dat stukje act vertrouw ik persoonlijk niet.
De afzender komt wel betrouwbaar over?
Bij mijn weten heeft Ziggo 0900-1884 niet 0800.
Het is wel 0900, typo van mijn kant.
Ik heb er al eens eerder SMS'jes van Ziggo op gehad, en die waren legitiem.
Ik ga deze maar negeren.
Ik heb vandaag precies hetzelfde sms’je ontvangen, ga hem ook negeren.
Ook ik heb vandaag precies hetzelfde sms’je ontvangen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.