Hallo,
Ik heb alle communicatie uitgezet in Mijn Ziggo, alleen serviceberichten mogen per email worden verstuurd. Echter, ik ontvang nog steeds SMS met deze berichten. Enig idee hoe dit kan worden verholpen?
Super irritant en slechte communicatie.
Groeten,
Paul
Hi @RayS,
Goed dat je je hier meldt, welkom! Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Hi @Polhovsky, allereerst welkom op de Ziggo Community!
Heel raar en irritant dat je nog steeds SMS’jes ontvangt op deze manier. Kun je aangeven wanneer je deze opties hebt gewijzigd en wanneer je de laatste SMS heb ontvangen van ons? Ik heb je instellingen aan deze kant gecontroleerd en zie inderdaad dat je er niet voor bent aangemeld.
Is het tevens mogelijk dat je nummer wellicht nog bij een ander abonnement/account bekend is? (Denk aan ouders, partners, kinderen).
Dank voor je reactie. Ik heb die instellingen vorige week gewijzigd omdat ik toen voor het eerst SMS-jes kreeg van Ziggo. Ik heb toen alles uitgezet op serviceberichten via email na. Deze week vond er echter onderhoud plaats en daar ontving ik alsnog SMS-jes over terwijl ik die berichten dus juist per email verwachtte.
Voor zover ik weet is mijn 06-nummer niet gekoppeld aan een ander account.
Het is mogelijk dat we te maken met een bepaalde verwerkingstijd. Ik zie op dit moment geen SMS terug, maar je instellingen staan correct.
Op dit moment wil ik voorstellen een volgende SMS af te wachten (of nou ja, hopelijk niet natuurlijk). Zodra dat het geval is, laat het me weten, dan ga ik hier in duiken.
Ok, thnx voor de hulp zo ver!
Hi @Alex Ziggo , helaas heb ik vandaag wederom een SMS ontvangen. Heb je enig idee hoe dat kan?
Nog niet Om wat voor SMS gaat het?
een servicebericht m.b.t. het afronden van onderhoud
Helder! Ik heb je nog even een privébericht gestuurd ter verificatie, daarna ga ik er achteraan!
Ik heb mijn 06 nummer opgegeven omdat er een storing was. Storing is opgelost maar ik krijg nog steeds smsjes met de mededeling dat de storing op dit moment wordt opgelost. Ik ben voor alles afgemeld.
Hi @RayS,
Goed dat je je hier meldt, welkom! Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over.
Ok, duidelijk. Vriendelijk bedankt voor de snelle reactie.
hoi @Alex Ziggo.
Ik krijg ook de sms dat de storing verholpen wordt echter is dit bij mij al een kleine maand aan de gang (vanaf 10 november). Ik heb nadat de storing is opgelost vanuit mijn zijde nog 11 SMSjes gekregen dat de storing de volgende dag verwacht opgelost te zijn. 10 november is voor mij in ieder geval ook de storing opgelost en het lijkt mij raar dat als je er geen last van hebt dat het nog steeds een kleine maand duurt om het goed opgelost te hebben. Is er echt geen manier om van deze sms service te stoppen.
Ik kreeg deze reactie van Alex: “ Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over. “ Het SMSen is inderdaad gestopt.
Per SMS waarschijnlijk aan @ton1984 of niet @Alex Ziggo ?
Arnold1310 wrote:Per SMS waarschijnlijk aan @ton1984 of niet @Alex Ziggo ?
Een 15e kan er ook nog wel bij..
Zonder gekheid: Het is voor ons niet mogelijk dit uit te zetten, hoe krom ook. De verwachte oplostijd qua monitoring staat op dit moment voor maandag. Laten we dus hopen dat deze dan daadwerkelijk gesloten wordt. Het is nog even afwachten.
Ik ervaar exact hetzelfde probleem. De storing is al lang opgelost (alles werkt gewoon) maar de SMS’jes blijven elke werkdag komen. Geen ramp, maar toch vervelend.
Ik voeg dit maar toe om aan te geven dat dit waarschijnlijk een wijd verspreid probleem is, en er hopelijk een mogelijkheid komt voor jullie om dit uit te zetten als klanten hierom vragen.
Succes!
Hallo,
2 weken geleden ook een storing en gemeld op de daarvoor bestemde pagina de nummers van mijn vrouw en mij ingevuld. Zodat wij via sms op de hoogte zouden worden gehouden.
Storing is verholpen toch ontvangen we nog sms berichten dat ze er mee bezig zijn.
Zou mooi als dit verholpen kan worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.