Hallo,
Ik heb alle communicatie uitgezet in Mijn Ziggo, alleen serviceberichten mogen per email worden verstuurd. Echter, ik ontvang nog steeds SMS met deze berichten. Enig idee hoe dit kan worden verholpen?
Super irritant en slechte communicatie.
Groeten,
Paul
Hi @RayS,
Goed dat je je hier meldt, welkom! Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Vreemd dat je je niet kunnen afmelden voor de sms-jes. Ik heb gisteren ook de sms-service aangezet, tot nu toe 4 smsjes gehad, 3 daarvan nadat alles al weer werkte. Bij de 1e werd er aangegeven dat hopelijk de storing op 7-12 om 13.00 uur zou zijn opgelost. De laatste sms heb ik net ontvangen en nu staat er dat het hopelijk 11-12 is opgelost.
Gr. Letta
Ik heb o.a. ook Ziggo SMS uitstaan. Echter, ik ben/was wel blij met de SMS die ik toch ontving voordat Ziggo, hier in de wijk, met de wijkkast bezig gingen. Na de werkzaamheden nog een SMS ontvangen, dat die middag de verbinding nog één keer uit/aan moest. En een derde SMS ontvangen dat alle werkzaamheden waren afgerond.
Kijk dat ( ondanks dat ik SMS uit heb staan ) vind ik een PRIMA service !! Doorgaan zo Ziggo
Ik ervaar hetzelfde probleem.
Aangemeld om per sms op de hoogte van een storing te worden gehouden.
Storing is allang opgelost maar ik blijf smsjes krijgen van andere storingen.
Als je nu met een replay als STOP oid dit uit kan zetten maar daar kan ik niks over vinden helaas.
Hi allen,
We hebben helaas nog geen sluitende terugkoppeling gekregen, behalve dat het op dit moment niet mogelijk is om je af te melden. Onlogisch en onhandig, maar het is helaas even niet anders. De vraag die dan naar voren komt is waarom jullie überhaupt nog steeds SMS’jes krijgen. Bij de meeste van jullie zie ik op dit moment niets meer open. Ontvangen jullie ze nog steeds?
Hoi Alex,
Nee, in mijn geval was de laatste sms op 11-12. De eerste was op 07-12 en de storing was op 07-12 ‘s middags al verholpen. Ik heb in totaal 6 smsjes gehad.
Gr. Letta
goede morgen, ik heb sinds begin dezelfde perikelen met een storing sms. De storing waar ik van op de hoogte gehouden wilde worden is al lang opgelost. Ik krijg nu nog steeds sms van Ziggo. vandaag weer 1. gelukkig heb ik niet echt een storing want de verwachting is dat de storing 6 januari om 13:30 is verholpen. geen geringe oplostijd..
Ik kon me via Ziggo aanmelden voor de update van de storing, nu wil ik daar weer vanaf. HOE? Het zou overigens ook mooi zijn als in de sms staat om welke verstoring het ongeveer gaat. We geven niet voor niets overal onze postcode en huisnummer op..zou een mooie extra optie zijn op de dienstverlening.
Hi @Pwawczynkiewicz, goed dat je je hier meldt!
Ik zie inderdaad dat er nog een monitoring open staat in je regio. Deze hangt samen met de storing die heeft gespeeld, vandaar dat je hier ook nog steeds een SMS over krijgt. Ik verwacht niet dat je de komende dagen SMS’jes krijgt, zolang de oplosdatum op 6 januari staat. Afmelden is helaas op dit moment geen mogelijkheid, we zijn aan het onderzoeken hoe dit beter kan worden ingericht, maar voorlopig is het even niet anders.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.