1
Vraag
2
Reageer en help mee
Polhovsky

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SMS m.b.t. service ondanks dat ik dit heb uitgezet

Hallo,

Ik heb alle communicatie uitgezet in Mijn Ziggo, alleen serviceberichten mogen per email worden verstuurd. Echter, ik ontvang nog steeds SMS met deze berichten. Enig idee hoe dit kan worden verholpen?

Super irritant en slechte communicatie.

Groeten,

Paul

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @RayS,

Goed dat je je hier meldt, welkom! Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over.

27 Reacties 27
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Polhovsky, allereerst welkom op de Ziggo Community!

Heel raar en irritant dat je nog steeds SMS’jes ontvangt op deze manier. Kun je aangeven wanneer je deze opties hebt gewijzigd en wanneer je de laatste SMS heb ontvangen van ons? Ik heb je instellingen aan deze kant gecontroleerd en zie inderdaad dat je er niet voor bent aangemeld.

Is het tevens mogelijk dat je nummer wellicht nog bij een ander abonnement/account bekend is? (Denk aan ouders, partners, kinderen).

 

Polhovsky
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je reactie. Ik heb die instellingen vorige week gewijzigd omdat ik toen voor het eerst SMS-jes kreeg van Ziggo. Ik heb toen alles uitgezet op serviceberichten via email na. Deze week vond er echter onderhoud plaats en daar ontving ik alsnog SMS-jes over terwijl ik die berichten dus juist per email verwachtte.

Voor zover ik weet is mijn 06-nummer niet gekoppeld aan een ander account.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Het is mogelijk dat we te maken met een bepaalde verwerkingstijd. Ik zie op dit moment geen SMS terug, maar je instellingen staan correct.

Op dit moment wil ik voorstellen een volgende SMS af te wachten (of nou ja, hopelijk niet natuurlijk). Zodra dat het geval is, laat het me weten, dan ga ik hier in duiken.

Polhovsky
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, thnx voor de hulp zo ver!

Polhovsky
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Alex Ziggo , helaas heb ik vandaag wederom een SMS ontvangen. Heb je enig idee hoe dat kan?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Nog niet  Om wat voor SMS gaat het?

Polhovsky
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

een servicebericht m.b.t. het afronden van onderhoud

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder! Ik heb je nog even een privébericht gestuurd ter verificatie, daarna ga ik er achteraan! 

RayS

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ik heb mijn 06 nummer opgegeven omdat er een storing was. Storing is opgelost maar ik krijg  nog steeds smsjes met de mededeling dat de storing op dit moment wordt opgelost. Ik ben voor alles afgemeld.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @RayS,

Goed dat je je hier meldt, welkom! Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over.

RayS

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ok, duidelijk. Vriendelijk bedankt voor de snelle reactie.

ton1984

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi @Alex Ziggo.

 

Ik krijg ook de sms dat de storing verholpen wordt echter is dit bij mij al een kleine maand aan de gang (vanaf 10 november). Ik heb nadat de storing is opgelost vanuit mijn zijde nog 11 SMSjes gekregen dat de storing de volgende dag verwacht opgelost te zijn. 10 november is voor mij in ieder geval ook de storing opgelost en het lijkt mij raar dat als je er geen last van hebt dat het nog steeds een kleine maand duurt om het goed opgelost te hebben. Is er echt geen manier om van deze sms service te stoppen.

RayS

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ik kreeg deze reactie van Alex: “ Het is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over. “ Het SMSen is inderdaad gestopt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @ton1984,

Zoals @RayS al goed aangeeft is het normaal gesproken niet mogelijk inderdaad. Ik tel bij jou nu al 14 SMS’jes en het einde lijkt nog niet in zicht . Dit gaat ook over een monitoring. Ik heb intern navraag gedaan hoe het ervoor staat, ik laat nog van me horen!

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Per SMS waarschijnlijk aan @ton1984  of niet @Alex Ziggo ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Arnold1310 wrote:

Per SMS waarschijnlijk aan @ton1984  of niet @Alex Ziggo ?

Een 15e kan er ook nog wel bij..

 

Zonder gekheid: Het is voor ons niet mogelijk dit uit te zetten, hoe krom ook. De verwachte oplostijd qua monitoring staat op dit moment voor maandag. Laten we dus hopen dat deze dan daadwerkelijk gesloten wordt. Het is nog even afwachten.

g.baggen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. De storing is al lang opgelost (alles werkt gewoon) maar de SMS’jes blijven elke werkdag komen. Geen ramp, maar toch vervelend.

Ik voeg dit maar toe om aan te geven dat dit waarschijnlijk een wijd verspreid probleem is, en er hopelijk een mogelijkheid komt voor jullie om dit uit te zetten als klanten hierom vragen.

Succes!

Boywouda

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 2 weken geleden ook een storing en gemeld op de daarvoor bestemde pagina de nummers van mijn vrouw en mij ingevuld. Zodat wij via sms op de hoogte zouden worden gehouden.

Storing is verholpen toch ontvangen we nog sms berichten dat ze er mee bezig zijn.

Zou mooi als dit verholpen kan worden.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic