Ik wijzigde in de Vodafoon app op de mobiele telefoon de buitenland limiet. Prima gelukt.
Ontving direct daarna SMS bericht dat de kortingen en extra's komen te vervallen omdat ik geen diensten van Ziggo meer zou afnemen.
Kan er worden gekeken wat er mis gaat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vanuit Vodafone heb ik het even nog extra gecontroleerd @KBX458 @Evert @Erik S. Ik zie dat er op 08-07-2021 een aanpassing wordt gedaan bij het limiet. Hierdoor worden de extra's (korting en dubbele data) heel even verwijderd en opnieuw toegevoegd 🙂 Dit zorgt ervoor dat de SMS verstuurd wordt. Normaal gesproken zou dit alleen gebeuren bij het wijzigen naar een andere abonnementsvorm. Ik ga dit intern aankaarten. Gelukkig staan de extra's correct nu.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een interessante. Zo'n SMS wordt ook getriggerd als je je abonnement tussentijds wijzigt maar blijkbaar dus ook bij het wijzigen van het datalimiet.
In geval van abonnementswijziging tijdens het contract krijg je meestal binnen enkele uren een smsje dat de kortingen etc weer actief zijn. Hopelijk in dit geval ook!
Ik hoop dat het een storm in een glas water zal blijken @Evert .
Mocht het gaan, zoals je schrijft, dan vermeld ik dat hier uiteraard.
Eén goedemorgen @KBX458! Bijzonder dat je na het wijzigen van de buitenland limiet direct een SMS kreeg over het vervallen van je Gratis Extra's. Ik heb je gegevens erbij gepakt in het systeem en zie hier om eerlijk te zijn niets van terug. Je Gratis Extra's staan actief en ik zie ook geen log in het systeem over het vervallen van deze benefits. Heb je, zoals @Evert al schreef, misschien nog tweede SMS ontvangen waarin staat dat alles weer actief staat? Kun je daarnaast controleren of je gratis zenderpakket n.a.v. de benefits nog beschikbaar is?
Ook goeie morgen @Erik S . Ben net thuis en het gratis sportpakket is nog steeds actief.
Geen 2e SMS ontvangen.
Misschien toch sprake van een bug in het systeem die na een wijziging een verkeerde SMS uitstuurt?
Als er eind deze maand problemen opdoemen, dan trek ik opnieuw aan de bel.
Top dat je het zo snel hebt kunnen checken en fijn dat het sportpakket nog steeds actief is. Ik verwacht dat het inderdaad om een bug gaat. In het systeem zie ik in ieder geval geen bijzonderheden met betrekking tot je Gratis Extra's. Dank dat je het even in de gaten wil houden! 🙂
Vanuit Vodafone heb ik het even nog extra gecontroleerd @KBX458 @Evert @Erik S. Ik zie dat er op 08-07-2021 een aanpassing wordt gedaan bij het limiet. Hierdoor worden de extra's (korting en dubbele data) heel even verwijderd en opnieuw toegevoegd 🙂 Dit zorgt ervoor dat de SMS verstuurd wordt. Normaal gesproken zou dit alleen gebeuren bij het wijzigen naar een andere abonnementsvorm. Ik ga dit intern aankaarten. Gelukkig staan de extra's correct nu.
Ik zou als ik jou was goed bij 'mijn ziggo, producten' kijken of alles er nog wel staat (en ook of alle serienummers kloppen). Door zoiets kan het maar zo zijn dat iets wordt afgesloten, zie bijvoorbeeld https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Door-een-foutje-van-Ziggo-al-dagen-TV-kaart-geblokkeerd-en/...
Hi Chris5, hetgeen wat je aangeeft heeft gelukkig hiermee niks te maken 🙂 De gratis extra's staan correct voor @KBX458
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.