Hallo @JGJC ,
Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic.
U kan uw log aanpassen ( b.v. om uw volledige naam te verwijderen ), door ( binnen 1 uur na het aanmaken ) op de 3 puntjes ( … ) rechtsonder te klikken en daarna "Bewerk" te kiezen.
JGJC wrote:
... Zijn er de zaken voor benadering van KLANTEN aangescherpt waardoor ik bij andere collega's terecht kom die ik niet ken...
...Ik hoor van jou wel per omgaande...
Natuurlijk zijn er problemen/storingen/incidenten die spoed eisen, maar er zijn ook genoeg die soms even moeten wacht. Echter, voor bijna iedereen is hun eigen storing het belangrijkste en dié moet met spoed worden opgelost.
Als iedereen de Ziggo moderators direct kan mailen, dan worden ze letterlijk bedolven onder de mail en verdwijnen ook de juist belangrijke ( werkelijk spoed eisende ) mails, in de grote berg.
Het kan natuurlijk wel even duren voor dat een Ziggo mod hier langs komt. Maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Ik kan echter zonder problemen bij uw website. Het verbaast me trouwens dat dit nog werkt, want Ziggo heeft een tijd geleden ( begin vorig jaar ? ) al aangegeven dat Ziggo web-space zal worden afgebouwd/verwijderd en de ( paar ? ) gebruikers hun data moeten veiligstellen.
Dus uw data/scripts op uw web-space zo snel mogelijk backuppen/kopiëren, voordat Ziggo de web-space uitzet. Het zou mij niets verbazen, dat Ziggo van uw web-space data geen backup heeft, dus als Ziggo dit uitzet, is er grote kans dat bij Ziggo alles m.b.t. web-space dan weg is.