Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Retourzending niet ontvangen

Op 9 november is mijn abonnement bij Ziggo gestopt. Dit was al niet volgens afspraak.

Maar ik heb die dag ook gelijk àlles netjes verpakt en teruggestuurd. Ook de drie Next mini ontvangers heb ik netjes naast elkaar in noppen folie verpakt en in de doos gedaan. Nu krijg ik een mail van Ziggo of ik de derde Next mini wil terugsturen. Deze zat in de doos!!

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account,

 

Welkom op de Ziggo Community! Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met een collega en het apparaat handmatig retour is aangemeld. Mocht er nog iets zijn, horen we het graag!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account,

 

Welkom op de Ziggo Community! Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met een collega en het apparaat handmatig retour is aangemeld. Mocht er nog iets zijn, horen we het graag!

0 Kudos
Ga naar reactie
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Goedemorgen het is inderdaad geregeld 

Bedankt.

Graag mijn account verwijderen.

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen! @Verwijderd account 

Fijn dat het geregeld is! Wil je dat MijnZiggo verwijderd wordt? Dan wordt ook automatisch je Community account verwijderd. Wil je dat ik dat voor je doe? 🙂 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Goedemorgen Carlien,

 

Alles mag verwijderd worden.

Bedankt.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen jolamast!
Bij deze zijn zowel jouw Mijn Ziggo als Community account verwijderd 🙂

0 Kudos