Op 9 november is mijn abonnement bij Ziggo gestopt. Dit was al niet volgens afspraak.
Maar ik heb die dag ook gelijk àlles netjes verpakt en teruggestuurd. Ook de drie Next mini ontvangers heb ik netjes naast elkaar in noppen folie verpakt en in de doos gedaan. Nu krijg ik een mail van Ziggo of ik de derde Next mini wil terugsturen. Deze zat in de doos!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Verwijderd account,
Welkom op de Ziggo Community! Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met een collega en het apparaat handmatig retour is aangemeld. Mocht er nog iets zijn, horen we het graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Verwijderd account,
Welkom op de Ziggo Community! Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met een collega en het apparaat handmatig retour is aangemeld. Mocht er nog iets zijn, horen we het graag!
Goedemorgen het is inderdaad geregeld
Bedankt.
Graag mijn account verwijderen.
Goedemorgen! @Verwijderd account
Fijn dat het geregeld is! Wil je dat MijnZiggo verwijderd wordt? Dan wordt ook automatisch je Community account verwijderd. Wil je dat ik dat voor je doe? 🙂
Goedemorgen Carlien,
Alles mag verwijderd worden.
Bedankt.
Goedemorgen jolamast!
Bij deze zijn zowel jouw Mijn Ziggo als Community account verwijderd 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.