Dank voor de check. Blijkbaar wijst KPN naar Ziggo en Ziggo naar KPN. Van Ziggo administratie begrijp ik dat de brief en retourdozen niet gestuurd hadden moeten worden, dus dat is een fout aan de kant van Ziggo.
In de mail stond het volgende:
Beste mevrouw, meneer Alders,
We kregen het verzoek uw abonnement bij ons te beëindigen. Omdat u overstapt naar een andere aanbieder. Jammer! Maar fijn dat u klant bij ons was. We zorgen voor een soepele overstap.
Goed om te weten: hieronder staat uw eerst mogelijke afsluitdatum. We sluiten pas af als uw nieuwe provider ons laat weten dat uw abonnement bij hen werkt. Die datum krijgen we nog van ze door. Zo zit u nooit zonder.
Overzicht van de diensten die stoppen
Dienst | Eerst mogelijke overstapdatum | Afkoop resterende abonnementstermijnen |
Ziggo Digitale Televisie | 07-10-2022 | Nee |
Ziggo Bellen | 07-10-2022 | Nee |
Ziggo Internet | 07-10-2022 | Nee |
Digitale Kabel TV | 07-10-2022 | Nee |
Ziggo Wifibooster | 07-10-2022 | Nee |
Daarom heb ik niet gereageerd op de mail, maar pas toen ik de brief kreeg met retourdozen die ik binnen 14 dagen moet retourneren.
Ik ga ervan uit dat ik 8 oktober nog steeds bij Ziggo zit, als niet dan ga ik wel contact zoeken met Ziggo. Dat zou snel gefixt kunnen worden dan zei men indien nodig.