Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
JV1969
Level 4

Retour sturen na beëindiging abonnement

Goedemorgen, mijn moeder heeft haar huis verkocht en het abonnement op Ziggo is opgezegd. Deze liep af op 09-04-2023 en we zouden retourdozen opgestuurd krijgen. Het huis is al in maart overgedragen en alles wat met postnl wordt verstuurd wordt doorgestuurd naar het nieuwe adres.

Echter de retourdozen heeft ze niet ontvangen. De spullen die retour moeten heb ik sinds de verhuizing al bij mij liggen maar helaas was het niet mogelijk dat de retourdozen naar mij gestuurd werden.

Ik heb nu de spullen in een alternatieve doos gestopt en heb een retourformulier gevonden op de Ziggo website. Wat ik hierop niet kan vinden is wat er allemaal retour moet bij de SmartWifi modem (Connectbox) en de SmartWifi pods?  Van het modem heb ik de modem zelf, het ophang beugeltje en de stekker. Van de SmartWifi pods heb ik de 2 pods.

Moet er verder nog wat mee retour? Netwerkkabels bijvoorbeeld.

0 Kudos
Oplossingen

Zo stuur je apparatuur terug

Heb jij apparatuur van Ziggo in huis? Van retourdoos tot retouradres, hier lees je alles over het terugsturen van modems, mediaboxen en smartcards.

Apparaten terugsturen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je volgt de juiste weg, als dozen niet aankomen.

Je hoeft alleen de apparaten met eventueel de voeding retour te sturen, alle coax kabels en netwerkkabels mag je houden.

Kun je er niets mee, dan kun je die ook in de doos doen, maar het hoeft niet, bij Ziggo gaan ze naar de recycling.

Bewaar wel het verzendbewijs goed, dat is je bewijs, mocht er onderweg iets misgaan en Ziggo ontvangt het pakket niet.

Bekijk in context

Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je volgt de juiste weg, als dozen niet aankomen.

Je hoeft alleen de apparaten met eventueel de voeding retour te sturen, alle coax kabels en netwerkkabels mag je houden.

Kun je er niets mee, dan kun je die ook in de doos doen, maar het hoeft niet, bij Ziggo gaan ze naar de recycling.

Bewaar wel het verzendbewijs goed, dat is je bewijs, mocht er onderweg iets misgaan en Ziggo ontvangt het pakket niet.

Ga naar reactie