Goedemorgen, mijn moeder heeft haar huis verkocht en het abonnement op Ziggo is opgezegd. Deze liep af op 09-04-2023 en we zouden retourdozen opgestuurd krijgen. Het huis is al in maart overgedragen en alles wat met postnl wordt verstuurd wordt doorgestuurd naar het nieuwe adres.
Echter de retourdozen heeft ze niet ontvangen. De spullen die retour moeten heb ik sinds de verhuizing al bij mij liggen maar helaas was het niet mogelijk dat de retourdozen naar mij gestuurd werden.
Ik heb nu de spullen in een alternatieve doos gestopt en heb een retourformulier gevonden op de Ziggo website. Wat ik hierop niet kan vinden is wat er allemaal retour moet bij de SmartWifi modem (Connectbox) en de SmartWifi pods? Van het modem heb ik de modem zelf, het ophang beugeltje en de stekker. Van de SmartWifi pods heb ik de 2 pods.
Moet er verder nog wat mee retour? Netwerkkabels bijvoorbeeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij apparatuur van Ziggo in huis? Van retourdoos tot retouradres, hier lees je alles over het terugsturen van modems, mediaboxen en smartcards.
Je volgt de juiste weg, als dozen niet aankomen.
Je hoeft alleen de apparaten met eventueel de voeding retour te sturen, alle coax kabels en netwerkkabels mag je houden.
Kun je er niets mee, dan kun je die ook in de doos doen, maar het hoeft niet, bij Ziggo gaan ze naar de recycling.
Bewaar wel het verzendbewijs goed, dat is je bewijs, mocht er onderweg iets misgaan en Ziggo ontvangt het pakket niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je volgt de juiste weg, als dozen niet aankomen.
Je hoeft alleen de apparaten met eventueel de voeding retour te sturen, alle coax kabels en netwerkkabels mag je houden.
Kun je er niets mee, dan kun je die ook in de doos doen, maar het hoeft niet, bij Ziggo gaan ze naar de recycling.
Bewaar wel het verzendbewijs goed, dat is je bewijs, mocht er onderweg iets misgaan en Ziggo ontvangt het pakket niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.