1
Vraag
2
Reacties
Nietie65

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Restwaarde modem in rekening gebracht

Modem gaat stuk, kan gebeuren. Vlot en nieuwe ontvangen, prima. Maar dan begint de ellende.

In de retourdoos zit een brief. Als het geen Connectbox is, goed je het oude modem niet terug te sturen. 7210 is een Technicolor, geen Connectbox. Voor alle zekerheid nog even gebeld. Nee hoor, die mag naar de Kringloop. 

 

Zo gezegd, zo gedaan. Krijg ik opeens een herinnering of ik het ding wil opsturen. Eh... Nee... Die ligt allang bij de Kringloop en de dozen bij het oud papier.

 

Toch maar even weer bellen. Jongeman geeft mij in eerste instantie gelijk. Totdat hij ziet dat er al een bedrag is bijgeboekt op de rekening.

Dan verandert het verhaal opeens. Ding moet wel terug. 

 

Eh, nee, hebben jullie zelf opgeschreven en telefonisch bevestigd. Nou, het moest toch. Niet dus! Je gaat nu dat bedrag er weer af halen. Dat kon dus niet.... Bijboeken, geen punt, maar afboeken kennelijk onmogelijk.

 

Dit zijn in mijn beleving oplichtingspraktijken. Of je hebt zulke belabberde medewerkers in dienst dat ze voortdurend mij als klant foutieve informatie geven. Waarvoor ik de rekening niet wens te betalen.

 

Is er nog een webcareteam dat wel voor rede vatbaar is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nietie65b

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het is inmiddels al opgelost door het webcareteam. Daar ben ik blij om!

 

Die brief zat bij de retourdoos. Die zijn allemaal al bij het oud papier beland.

 

Mocht iemand dit ook meemaken, bewaar die brief! En laat eventuele telefonische toezeggingen altijd per mail bevestigen!

 

Webcareteam: hartelijk dank.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.


Een Ziggo mod kan voor u e.e.a. wegstrepen en/of restitueren. Wacht u op hem/haar en zet alvast uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel.


Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is al langere tijd een dubbele communicatie over de TC7210, ik heb het al vaker tegengekomen op dit forum. Ik mocht hem ook houden en die staat hier nog in de kast als reserve en geen rekening daarvoor gekregen.

 

Heb je ook nog een bevestigingsmail gekregen?

Zo zag mijn mail eruit over de TC7210:

 

Bert_1-1631213164795.png

 

Morgen komt een Ziggo moderator hier langs.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Nietie65 Kun je hier een foto van die brief hier plaatsen met je privégegevens afgeschermd?

Nietie65b

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het is inmiddels al opgelost door het webcareteam. Daar ben ik blij om!

 

Die brief zat bij de retourdoos. Die zijn allemaal al bij het oud papier beland.

 

Mocht iemand dit ook meemaken, bewaar die brief! En laat eventuele telefonische toezeggingen altijd per mail bevestigen!

 

Webcareteam: hartelijk dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic