Hoi,
ik heb mijn rekeningnummer gewijzigd in mijn Ziggo ruim een week geleden. Als ik in mijn ziggo kijk, is het ook echt het nieuwe rekeningnummer. Echter, mijn afschrijving is vandaag van mijn oude rekening gehaald. Moet ik nog iets anders doen om mijn nummer definitief over te zetten oid?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oeps. Het is nog vroeg .
Ik denk dat het dan inderdaad een geval van “net elkaar gekruist” is geweest 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga dit even voorleggen bij een moderator zodat deze dit even kan controleren en kijken wat er gaande is.
Houd wel rekening met drukte dat het iets langer kan duren, maar ze pakken het topic wel zo snel mogelijk op.
Zet wel even in je profiel je postcode en huisnummer (niet zichtbaar voor Leden) alleen voor jezelf en moderators, dan kunnen zei je gegevens er bij pakken.
Hey @Ldekroon . Welkom hier!
Goed dat je aan de bel trekt. Deze dingen moeten natuurlijk wel goed geregeld worden! Wanneer heb je je rekeningnummer bij ons aangepast? Ik zie op de factuur namelijk inderdaad een ander rekeningnummer staan (je oude) dan nu als rekeningnummer bij je klantnummer staat. De factuur is echter wel een week geleden al aangemaakt, dus de boel kan elkaar gekruist hebben. Ik ben dus benieuwd wanneer je de aanpassing gedaan hebt ^^. De komende incasso zou in elk geval goed moeten gaan!
Ldekroon wrote:
Hoi,
ik heb mijn rekeningnummer gewijzigd in mijn Ziggo ruim een week geleden.
@Lycke Ziggo dat zegt @Ldekroon in zijn eerste bericht.
Waarschijnlijk hebben de rekening en de aanpassing elkaar gewoon gekruist en komt het volgende maand gewoon goed als nu het juiste reknr in je Mijn Ziggo omgeving staat
@Lycke Ziggo volgens mij op 11 december, dus het zou net kunnen kruizen inderdaad. Ik hou het volgende maand in de gaten en laat jullie weten als het niet goed gaat. Hartelijk dank!
Oeps. Het is nog vroeg .
Ik denk dat het dan inderdaad een geval van “net elkaar gekruist” is geweest 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.