Robert 020

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Rekening twee keer zo duur.

Beste medewerker,

Ik heb een wijziging in mijn abonnement laten doorvoeren in december.
Nu weet ik dat ik iets meer ga betalen.
Maar nu is mijn rekening van januari wel heel erg hoog.
Ik heb een deel van december betaald en daarna moet ik weer december betalen.
Kan iemand dit even voor mij checken?
Vast bedankt.

4 Reacties 4
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Robert 020 en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum! Ik kan me voorstellen dat je schrikt op het moment dat je factuur ineens hoger is na een recente wijziging in je pakket. Zojuist heb ik jouw gegevens er even bij gepakt en de factuur bekeken. De factuur is eenmalig hoger omdat deze gaat over periode langer dan 1 maand. Op de factuur is te zien dat de periode van 1 t/m 31 december 2020 en 1 januari t/m 31 januari 2021. Daarnaast zie je eenmalige kosten terug a € 19,95 en de kosten voor het extra zenderpakket. 

De volgende factuur zal er weer normaal uitzien en gaan over 1 maand (1 t/m 28 februari 2021). 
Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je dan graag verder. 

Nog een fijne avond gewenst!

Groeten,

Paul

Robert 020
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Paul,

Bedankt voor het checken. Ik begrijp de factuur. Ik heb alleen in december ook al een factuur betaald voor december. (al dan niet het volledige bedrag).
Ik betaal voor mijn nieuwe abonnement:

64,95 en 19,95 (ESPN) = 84,90 p/ maand

Als ik dat doe voor de maanden december en januari is dat 169,80 + 19,95 (éénmalige kosten) = € 189,75.

 

Ik heb betaald voor de maanden december en januari  € 36,18 + € 171,59 = € 207,77
In mijn ogen heb ik dus voor december teveel betaald. 
Kan je dit nog eens checken. Vast bedankt.

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @Robert 020! Je hebt helemaal gelijk, ergens is teveel berekend nu. Ik ga daarom het verschil van € 18,02 voor je vergoeden. Dit zal verrekend worden met je toekomstige factuur 🙂

Robert 020
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super. Dank je wel Erik!

Uitgelicht topic