M BLIJENBERG
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Rekening na komst monteur

Monteur is langs geweest zonder dat er iets gebeurt is, is alleen geconstateerd dat er een storingsmonteur moet komen voor het probleem, maar krijg wel een rekening van 40 euro. Omdat er materiaal is gebruikt wat zeker niet zo is.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi M BLIJENBERG,

Welkom hier!

Oei, ik kan me goed voorstellen dat je van een koude kermis thuiskomt op deze manier. Wanneer er niks is gebeurd, dan hoef je ook niet te betalen. Ik ben er even voor je ingedoken. Er is blijkbaar een verkeerde monteur ingepland, een servicemonteur, deze kost altijd geld. Dit is dus niet goed gegaan, sorry daarvoor.

Ik zie dat er een nieuwe monteur is ingepland op de 20e. Dat is in ieder geval al mooi. Ik ga die 40 euro uiteraard voor je crediteren. Dit betekent dat die wel op je volgende factuur komt te staan, maar er staat ook een vergoeding van 40 euro op. Daardoor betaal je niet voor deze monteur.

Houd je ons hier op de hoogte van de de monteur die op de 20e komt? We zijn benieuwd. Fijn weekend voor nu in ieder geval.

Bekijk in context

Uitgelicht
4 Reacties 4
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes
Hoi M BLIJENBERG
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is een vervelende situatie. Wel een rekening krijgen voor materiaal maar dat is tijdens de aanwezigheid van de monteur niet gebruikt. Vreemd zeg, want dat zou natuurlijk niet mogen gebeuren. Neem tenminste aan dat je ook niet voor materiaal hebt getekend?

Aangezien ik niet in het systeem kan kijken moet ik dit over laten aan een moderator. Die komt tzt wel langs en die kan je dan helpen. Om het een beetje te versnellen zal ik ook voor hun een melding maken. Misschien dat ze je sneller kunnen helpen zodat je niet in onzekerheid hoeft te zitten.

Komt vast wel goed, zeker als je niets hebt gebruikt en/of hebt gekregen van de monteur.
M BLIJENBERG
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja precies in ieder geval bedankt voor de moeite gr dave.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi M BLIJENBERG,

Welkom hier!

Oei, ik kan me goed voorstellen dat je van een koude kermis thuiskomt op deze manier. Wanneer er niks is gebeurd, dan hoef je ook niet te betalen. Ik ben er even voor je ingedoken. Er is blijkbaar een verkeerde monteur ingepland, een servicemonteur, deze kost altijd geld. Dit is dus niet goed gegaan, sorry daarvoor.

Ik zie dat er een nieuwe monteur is ingepland op de 20e. Dat is in ieder geval al mooi. Ik ga die 40 euro uiteraard voor je crediteren. Dit betekent dat die wel op je volgende factuur komt te staan, maar er staat ook een vergoeding van 40 euro op. Daardoor betaal je niet voor deze monteur.

Houd je ons hier op de hoogte van de de monteur die op de 20e komt? We zijn benieuwd. Fijn weekend voor nu in ieder geval.

Bekijk in context

M BLIJENBERG
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankje wel voor de snelle reactie

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo