1
Vraag
2
Reacties
Kristian44

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Registreren MyVodafone lukt niet omdat ik al bekend ben bij Ziggo?

Beste,

sinds kort ben ik klant bij Ziggo en nu dus ook Vodafone. Ik heb al een account voor Mijn Ziggo maar wil er nu dus ook 1 maken voor MyVodafone.

Als ik mijzelf wil registreren bij Vodafone om toegang te kunnen krijgen tot mijn gegevens krijg ik de melding dat ik al bekend ben onder dat mail adres. dit is mij niet bekend dus ik vraag dan maar een nieuw wachtwoord aan. Als ik dan om een nieuw wachtwoord vraag krijg ik echter een mail van noreply@account.ziggo.nl. Via de wachtwoord link in die mail kom ik op de site van ziggo om mijn wachtwoord voor mijn ziggo te wijzigen. Dit werkt overigens prima dat wijzigen, maar ik wil niet mijn wachtwoord wijzigen voor mijn Ziggo maar voor MyVodafone.

als ik met mijn ziggo gegevens probeer in te loggen op MyVodafone krijg ik de melding: ‘Oeps, je probeert met Mijn Ziggo gegevens in te loggen op MyVodafone’ vervolgens krijg ik de optie om op andere manieren in te loggen.

Het lukt me niet om een Vodafone account aan te maken omdat mij e-mail adres al bekend is, het opvragen van een wachtwoord voor dit mail adres stuurt me naar Mijn Ziggo waardoor ik ook geen nieuw wachtwoord kan instellen voor MyVodafone.

Hoe los ik dit op?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Goedemiddag @Kristian44! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂

Naar alle waarschijnlijkheid lukt het niet om bij My Vodafone te registreren omdat je bij het registreren gebruik maakt van het mailadres welke al gekoppeld is aan je Mijn Ziggo account. Het beste is om in te loggen op je Mijn Ziggo account en dan naar 'Mijn account' te navigeren. 'Mijn account' tref je aan onder 'Veelgezocht' eenmaal ingelogd bij Mijn Ziggo.

Vanuit het 'Mijn account' gedeelte heb je de mogelijkheid om je account 'uit te breiden'. Klik op 'Account uitbreiden' en voeg dan je Vodafone contract toe. Als je dit eenmaal doorlopen hebt kun je als het goed is naderhand met één inlog uit de voeten en bij zowel Mijn Ziggo als My Vodafone terecht.

Een andere mogelijkheid is nog om bij My Vodafone te registreren met een ander mailadres dan je hebt gebruikt bij de registratie voor Mijn Ziggo. Je krijgt dan twee losse accounts met verschillende inloggegevens.

Laat gerust weten of dit lukt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57802Posts
  • 3853Oplossingen
  • 14138Likes

Mogelijk weet @EnergieBoy hier een oplossing voor.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 11026Posts
  • 559Oplossingen
  • 3137Likes

Ik denk dat dit te maken heeft omdat Vodafone en Ziggo door elkaar heen loopt. Als je bij Ziggo inlogt dan kom je op een url van Vodafone?! Ik denk dat een medewerker van Ziggo, of Vodafone, met je mee moeten kijken hoe het in elkaar zit. Desnoods kunnen die je account op orde maken en/of een reset geven. Het lijkt me dus een gewikkelde VodafoneZiggo url 🤔

Kristian44
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ha heren, dank voor de reactie.

Alles aan de kant van Ziggo werkt goed. Vanuit hier word ik nooit verwezen naar Vodafone. andersom refereert Vodafone wel naar ziggo (wachtwoord vergeten url).  Als ik mijn wachtwoord hier wijzig dan wijzig ik hem voor Mijn Ziggo. Met dit nieuwe wachtwoord kan ik dan inloggen op Mijn Ziggo, als ik dan probeer met deze gegevens in te loggen bij Vodafone krijg ik de melding dat dit Ziggo gegevens zijn.

afin, ik had gehoopt dat ik een foutje maakte en hier door jullie op gewezen kon worden zodat ik het kon oplossen. Ik zal van de week als ik tijd heb telefonisch contact opnemen met Vodafone.

fijne dag!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57802Posts
  • 3853Oplossingen
  • 14138Likes

@Kristian44 Mocht je nog een ander emailadres hebben, dan kun je dat gebruiken bij Vodafone.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Goedemiddag @Kristian44! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂

Naar alle waarschijnlijkheid lukt het niet om bij My Vodafone te registreren omdat je bij het registreren gebruik maakt van het mailadres welke al gekoppeld is aan je Mijn Ziggo account. Het beste is om in te loggen op je Mijn Ziggo account en dan naar 'Mijn account' te navigeren. 'Mijn account' tref je aan onder 'Veelgezocht' eenmaal ingelogd bij Mijn Ziggo.

Vanuit het 'Mijn account' gedeelte heb je de mogelijkheid om je account 'uit te breiden'. Klik op 'Account uitbreiden' en voeg dan je Vodafone contract toe. Als je dit eenmaal doorlopen hebt kun je als het goed is naderhand met één inlog uit de voeten en bij zowel Mijn Ziggo als My Vodafone terecht.

Een andere mogelijkheid is nog om bij My Vodafone te registreren met een ander mailadres dan je hebt gebruikt bij de registratie voor Mijn Ziggo. Je krijgt dan twee losse accounts met verschillende inloggegevens.

Laat gerust weten of dit lukt!

Kristian44
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ha Erik,

Ik kon het Vodafone contract inderdaad toevoegen in Mijn Ziggo adhv je uitleg. Nu kan ik met dezelfde gegevens bij beide inloggen. Ik heb je reactie als antwoord gemarkeerd, hopelijk heeft iemand in de toekomst er ook wat aan.  Hartelijk dank!

Groetjes!

Kristian44
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hee Bert,

het was mijn doel om hetzelfde mailadres te gebruiken en te koppelen voor het gemak. Met het antwoord van Erik S. Is het gelukt, dank voor het meedenken! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates