Beste,
ik wordt al geruime tijd lastig gevallen door Ziggo per e-mail, telefoon en post.
Helaas staat er nergens hoe ik gebruik kan maken van "rech op inzage" conform wet VAG/GDPR.
hoe kan ik hier gebruik van maken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @benthem en welkom op de Community!
Ontzettend frustrerend dat je zoveel wordt benaderd door ons! Uiteraard heb je recht om je recht van verzet uit te oefenen. Ben je klant? Dan is het mogelijk via deze pagina. Geen klant, kijk dan hier.
Vanzelfsprekend heb je ook recht op inzage van je gegevens. Hoe we met je privacy omgaan en hoe je dergelijke rapporten opvraagt, vind je hier.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@benthem Ben je klant van Ziggo? Dan kan je in Mijn Ziggo zelf aangeven of en zo ja op welke manier Ziggo je mag benaderen.
Piet.
Spammers misbruiken Ziggo al jaren, komt het echt bij ziggo vandaan?
Wat wil je inzien volgens "recht op inzage" conform wet VAG/GDPR.
Lees dit eens.
Nieuwe wet zou telemarketing aan banden leggen, maar is dat ook zo? - Kassa - BNNVARA
Hallo @benthem en welkom op de Community!
Ontzettend frustrerend dat je zoveel wordt benaderd door ons! Uiteraard heb je recht om je recht van verzet uit te oefenen. Ben je klant? Dan is het mogelijk via deze pagina. Geen klant, kijk dan hier.
Vanzelfsprekend heb je ook recht op inzage van je gegevens. Hoe we met je privacy omgaan en hoe je dergelijke rapporten opvraagt, vind je hier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.