1
Vraag
2
Reacties
benthem

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Recht van inzage

Beste, 

 

 

ik wordt al geruime tijd lastig gevallen door Ziggo per e-mail, telefoon en post. 

Helaas staat er nergens hoe ik gebruik kan maken van "rech op inzage" conform wet VAG/GDPR. 

hoe kan ik hier gebruik van maken? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @benthem en welkom op de Community!


Ontzettend frustrerend dat je zoveel wordt benaderd door ons! Uiteraard heb je recht om je recht van verzet uit te oefenen. Ben je klant? Dan is het mogelijk via deze pagina. Geen klant, kijk dan hier.

Vanzelfsprekend heb je ook recht op inzage van je gegevens. Hoe we met je privacy omgaan en hoe je dergelijke rapporten opvraagt, vind je hier

Bekijk in context

3 Reacties 3
PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@benthem Ben je klant van Ziggo? Dan kan je in Mijn Ziggo zelf aangeven of en zo ja op welke manier Ziggo je mag benaderen.

Piet.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Spammers misbruiken Ziggo al jaren, komt het echt bij ziggo vandaan?

Wat wil je inzien volgens "recht op inzage" conform wet VAG/GDPR. 

 

Lees dit eens.

Nieuwe wet zou telemarketing aan banden leggen, maar is dat ook zo? - Kassa - BNNVARA

Doe uw melding bij ACM ConsuWijzer | ACM ConsuWijzer

Klacht indienen - Stichting Reclame Code

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @benthem en welkom op de Community!


Ontzettend frustrerend dat je zoveel wordt benaderd door ons! Uiteraard heb je recht om je recht van verzet uit te oefenen. Ben je klant? Dan is het mogelijk via deze pagina. Geen klant, kijk dan hier.

Vanzelfsprekend heb je ook recht op inzage van je gegevens. Hoe we met je privacy omgaan en hoe je dergelijke rapporten opvraagt, vind je hier

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic