1
Vraag
2
Reacties
Kwalle

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: Nieuw abonnement: na 21 dagen nog steeds geen internet

Zie de bui al hangen abbo zo 26 sept starten maar niks

**Moderator: Nieuw topic gemaakt, origineel was een reactie op dit topic**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@Kwalle geef aub de monteur even de kans. Die kan een conclusie trekken op basis van wat die daar ziet. 

Ik kan daar op afstand niet veel zinnigs over zeggen, hoewel ik uiteraard je frustratie begrijp. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @Kwalle, je reageert onder een hele oude topic die eigenlijk gesloten had moeten zijn. Vandaar dat we een eigen topic voor je aangemaakt hebben. Welkom 😊.

Kun je iets meer informatie geven over je reactie? Loopt er op dit moment iets niet goed door of doe je een aanname dat dit niet goed gaat? 

Kwalle
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok heb niet naar datum gekeken heb met ziggo gebeld hun zeggen dat die nog niet geactiveerx is omdat ze track en trace van post nl moeten krijg ik heb zoiets je levert me een pakket zet die dienst sldan ook aan

Kwalle
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok heb niet naar datum gekeken heb met ziggo gebeld hun zeggen dat die nog niet geactiveerx is omdat ze track en trace van post nl moeten krijg ik heb zoiets je levert me een pakket zet die dienst sldan ook aan

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1751Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Hé hoi @Kwalle, het schiet allemaal nog niet echt op dus! Ik zie dat je het pakket wel hebt ontvangen, maar dat het modem nog niet functioneert zoals het hoort. Er komt op 5 oktober een monteur langs bij je lees ik, fijn. Eventueel kan je checken of er eerder ruimte is voor een afspraak door in te loggen op je Mijn Ziggo account.

Ik hoop dat je voor nu genoeg weet. Als ik nog iets doen kan geef het dan gerust aan.

Kwalle
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar is dus ook een probleem kan wel inloggen maar dan

puppie

Level 17
  • 2704Posts
  • 67Oplossingen
  • 1108Likes

@Kwalle  Dat komt omdat je nog geen klant ben bij ziggo.

Kwalle
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Luister heb abonnement afgesloten zou 26 sept starten ben ik dan geen klant vreemd hoor maar ik ga de rotzooi afpakken en inpakken en doei ziggo het hangt me de kont uit

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@Kwalle geef aub de monteur even de kans. Die kan een conclusie trekken op basis van wat die daar ziet. 

Ik kan daar op afstand niet veel zinnigs over zeggen, hoewel ik uiteraard je frustratie begrijp. 

Kwalle
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doe ik

Kwalle
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles was correct aangesloten maar er kwam geen signaal door de kabel was in de kast buiten uit

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@Kwalle ik lees de bon van de monteur, helemaal mooi dat alles werkt! Top!

Wat de factuur aangaat, die is nog niet aangemaakt. Meld het aub even als die beschikbaar is, dan kan ik een compensatie inschieten voor de periode dat je diensten niet hebben gewerkt.

Veel plezier met je pakket!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic