1
Vraag
2
Reacties
Met Rick

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

RE: Hollandsnieuwe combivoordeel is niet te activeren

Vervolg op https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Hollandsnieuwe-combivoordeel-is-niet-te-activeren/m-p/85338... omdat ik daar niet meer kan reageren.

Het ontbreken van de harde eis van de CI+ module is raar, want hier: https://www.ziggo.nl/hollandsnieuwe/kies-je-pakket staat bij "Movies & Series L" de text "Kijk wanneer je wilt met je mediabox of de Ziggo GO app"

De CI+ Module lijkt me dan geen harde eis. De Ziggo GO app gebruikt immens de CI+ Module niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17355Likes

@Met Rick Je hebt Kabel TV en geen Interactive Digitale TV  in je pakket, als ik het goed begrepen heb.

Daarin zit geen Interactieve Digitale TV / Digitale TV (met een CI+ module of een Mediabox), daarom krijg je geen combivoordeel.

hollandsnieuwe | Ziggo

Bert_0-1638439605282.png

Op deze website Kies je Pakket | Ziggo staat onder:

Meestgestelde vragen over het gratis extra tv-pakket

Hoe krijg ik de extra voordelen?

Als je klant bent bij hollandsnieuwe én bij Ziggo (Vast Internet + Interactieve Digitale TV) en de abonnementen staan op hetzelfde adres, dan kom je in aanmerking voor combivoordeel. Het is belangrijk dat je adres inclusief huisnummer en extensie bij Ziggo én hollandsnieuwe overeenkomen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17355Likes

@Met Rick Je hebt Kabel TV en geen Interactive Digitale TV  in je pakket, als ik het goed begrepen heb.

Daarin zit geen Interactieve Digitale TV / Digitale TV (met een CI+ module of een Mediabox), daarom krijg je geen combivoordeel.

hollandsnieuwe | Ziggo

Bert_0-1638439605282.png

Op deze website Kies je Pakket | Ziggo staat onder:

Meestgestelde vragen over het gratis extra tv-pakket

Hoe krijg ik de extra voordelen?

Als je klant bent bij hollandsnieuwe én bij Ziggo (Vast Internet + Interactieve Digitale TV) en de abonnementen staan op hetzelfde adres, dan kom je in aanmerking voor combivoordeel. Het is belangrijk dat je adres inclusief huisnummer en extensie bij Ziggo én hollandsnieuwe overeenkomen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic