hnsbrnd
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Punthoofd door combi Vodafone/Ziggo

sinds 29/3 een combi - kortingen nog steeds niet verwerkt. Volgens de ziggo chatmevrouw komt het omdat het huisnummer afwijkt bij Vodafone. My Vodafone gecheckt, staat hetzelfde huisnummer in als bij Ziggo - wordt er moedeloos van..
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hnsbrnd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
He, he, we zijn eruit...na heel veel moeite.
Bij Vodafone week het huisnummer af t.o.v. Ziggo. Jammer dat dat de vorige keren niet ontdekt werd, er is meerdere keren gezegd dat ik nog geduld moest hebben...
Hoewel het nog niet definitief opgelost is (moet nog een week afwachten) heb ik er wel vertrouwen in dat het lek boven is. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2495Likes
Hoi hnsbrnd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Jeetje zeg, dat is vervelend. Jammer genoeg kunnen wij als klanten niet voor je kijken wat er nu aan de hand is. Dat kan wel een moderator, ik zal proberen deze aan te spreken zodat die kunnen zien wat er nu aan de hand is.

Nu weet ik niet bij elke van de twee het niet goed gaat, maar dit moet opgelost worden. Heb nog even geduld en dan komt het zeker en vast wel goed 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi hnsbrnd, welkom hier!

Niemand heeft zin in een punthoofd zo vlak voor het weekend, dus tijd voor wat actie. Dit is natuurlijk een irritante situatie want het is een welles/nietes wat ik zo lees.
Ikzelf kan jammer genoeg niet in beide systemen, dus ik heb een taak aangemaakt voor een afdeling die dat wel kan. Zij gaan hier nu naar kijken en passen je adresgegeven dusdanig aan zodat het overeen komt met elkaar en jij van je gratis extra's kan genieten.
Ik wil je dus nog even vragen geduld te hebben. Voor nu wens ik je een fijn weekend.
hnsbrnd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
He, he, we zijn eruit...na heel veel moeite.
Bij Vodafone week het huisnummer af t.o.v. Ziggo. Jammer dat dat de vorige keren niet ontdekt werd, er is meerdere keren gezegd dat ik nog geduld moest hebben...
Hoewel het nog niet definitief opgelost is (moet nog een week afwachten) heb ik er wel vertrouwen in dat het lek boven is. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
De aanhouder wint, hnsbrnd. Fijn dat het lek boven is 🙂

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo