1
Vraag
2
Reacties
JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Proefabonnement | Giganet proberen

Sinds deze week kan ik gebruik maken van het Giganet netwerk. Biedt Ziggo ook een proefabonnement o.i.d. aan? Ik ben reuze nieuwsgierig naar deze snelheid maar wil mijn huidige contractperiode niet wijzigen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @JanAssen

Leuk dat Giga beschikbaar is op je adres. Ik raad je aan om even telefonisch contact te zoeken om te kijken of je abonnement om te zetten is zonder dat je contractperiode wijzigt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

ziggo heeft weleens een actie internet giga 6 maanden voor de van je huidige internet pakket, ook kan de actie per regio verschillend zijn 

en is een jaar contract verplicht

 

https://www.ziggo.nl/internet/internet-giga

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Nee, Ziggo kent net als de andere providers geen proefabonnementen. Wil je niet voor een jaar vast zitten niet doen, daar komt het op neer.

Bij ons is het nu ook beschikbaar, en al deel ik de nieuwsgierigheid weet ik nu al dat het voor ons beetje websurfen en via streamdiensten kijken weinig tot geen verschil zal maken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @JanAssen

Leuk dat Giga beschikbaar is op je adres. Ik raad je aan om even telefonisch contact te zoeken om te kijken of je abonnement om te zetten is zonder dat je contractperiode wijzigt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic