Wij proberen al dagen contact op te nemen naar aanleiding van een pakketwijziging die niet helemaal goed gegaan is. Daar is eerder al een werkbon voor aangemaakt en we hebben daar vorige week dinsdag via de chat weer contact over opgenomen. Toen kregen we te horen dat die werkbon nog niet compleet afgerond was, maar afgelopen donderdag zou dat zeker het geval moeten zijn. Inmiddels zijn we meer dan een week verder, maar in MijnZiggo staat nog steeds niet alles goed. Daar komt nu nog bij dat we een torenhoge factuur gekregen hebben waar werkelijk niets van klopt. Ik probeer het nu dus maar via de community.
Ik zal even toelichten waar het om gaat. Begin februari hebben wij een pakketwijziging naar Alles-in-1 Start XXL met aanvullend Volop Bellen aangevraagd. Daarvoor hadden we al jarenlang een abonnement op televisie en internet. Bij de wijziging is er door de klantenservice een fout gemaakt en voor de televisie voor TV Complete gekozen terwijl dat TV Start had moeten zijn. Dat zou inmiddels gecorrigeerd moeten zijn, maar er staat bijvoorbeeld nog steeds dat wij als extra zenders Movies en Series zouden hebben. Dat hoort bij TV Complete en niet bij TV Start. Daar komt nu bij dat op onze factuur ook TV Complete gefactureerd wordt. Van die factuur klopt overigens niets, er staan zelfs drie keer eenmalige kosten op, terwijl toegezegd is dat er helemaal geen eenmalige kosten berekend zouden worden...
Ten tweede, maar zeker zo belangrijk. Wij hadden drie mediaboxen in eigendom die, zo was afgesproken, na de pakketwijziging zouden blijven werken. Toen kregen wij echter bericht dat er een vervangen zou worden, maar dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dat, als het goed is, in de werkbon ook het verzoek stond ook dat te herstellen. Er staat echter nog steeds, sinds een tijdje dus, een ander serienummer bij een van de drie eigen mediaboxen in MijnZiggo. Inmiddels hebben wij zelfs een doosje gekregen om een oude mediabox terug te sturen, terwijl deze nota bene ons eigendom is en sowieso niet terug zou hoeven... Het enige wat er hierbij moet gebeuren is dat de eigen mediabox met smartcard teruggezet wordt zoals dat daar eerder stond. Daarvoor kan ik uiteraard de nummers op verzoek naar een moderator sturen indien nodig.
Hopelijk kan het via deze weg eindelijk goed geregeld worden. Bij vragen hoor ik het graag en alvast hartelijk dank.