Goedenavond @Paul, bedankt voor de reactie.
Voor wat betreft het rechtzetten van het pakket en het crediteren van de teveel in rekening gebrachte kosten en de drie keer onterecht in rekening gebrachte eenmalige kosten vertrouw ik er dan op dat dat goed gaat komen. Of de verrekening juist gegaan is, kan ik uiteraard pas over een maand op de factuur controleren. Daar zal ik dan eventueel later nog op terug komen.
Voor wat betreft de mediaboxen en de smartcards is een en ander in ieder geval nog niet in orde. Sterker nog, er lijkt nu nog een probleem bijgekomen te zijn. Ik zal het even toelichten.
Een van onze drie eigen mediaboxen met smartcard heeft sinds de pakketwijziging dus een ander (veel langer) serienummer gekregen dan dat daar eerst stond. Het smartcardnummer klopt nog wel, maar deze doet het niet meer, ook nu nog niet. Ik weet niet of dat met het vreemde serienummer te maken heeft, maar dit is dus in ieder geval nog niet juist hersteld. Het serienummer en smartcardnummer zoals dat voor de pakketwijziging in MijnZiggo stond, wil ik indien nodig wel in een bericht sturen.
Nu lijkt er echter nog een probleem bijgekomen. Wij hebben bij het nieuwe pakket de Mediabox XL in bruikleen gekregen, omdat die nu eenmaal bij het nieuwe abonnement hoort. Deze zagen we ook terug in MijnZiggo. Vandaag is deze echter ineens verdwenen en daarvoor in de plaats staat nu een Mediabox of CI+ Module met onbekend serienummer en smartcardnummer. Ook hier lijkt nu dus helaas iets mis te gaan.
Hopelijk kan bovenstaande op korte termijn op de juiste wijze hersteld worden. Wederom alvast hartelijk dank.