HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wie heeft er nog meer zoveel problemen met Ziggo en Mijn Ziggo na het vervangen van de mediabox xl naar de next mini? De bestelling van mijn abonnement en next mini is volgens hen nog niet verwerkt. Terwijl ik dat ding al sinds 2 augustus in huis heb. Heb wel 5 keer Mijn Ziggo account moeten veranderen, omdat inloggen mislukte. en als ik er wel in kom kan ik mijn producten niet zien en wat ik wel zie zijn de facturen. Ben zo ongeveer elke dag aan het bellen en chatten omdat ik niet weet waar ik aan toe ben. En toen kon ik ineens ook niet meer inloggen bij de Community. Ik dacht dat ik gek werd.....
Ja zit hier met hetzelfde probleem. Moet wachten totdat mijn bestelling is verwerkt en de monteur zei gisteren dat het wel een week kan duren en dat als hij het daarna nog niet doet ik weer kan bellen..
Dag @Chrissy1
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Blijkbaar gaat er een aantal dingen verkeerd en blijkbaar is dit in uw geval niet voor het eerst. Maar, een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
En @Daisy1122 dan kan deze moderator misschien gelijk uw probleem meenemen.
⚠️ Maar zorg wèl dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier. |
Bedankt en mijn profiel is compleet!
Haha daar moet ik toch wel heel sarcastisch om lachen ik ben al 7 weken aan het wachten....
@Chrissy1 schreef:
Haha daar moet ik toch wel heel sarcastisch om lachen ik ben al 7 weken aan het wachten....
Dat kunt u doen. Zoals ik eerder schreef; ik ben ook maar een klant en probeer te doen wat ik kan.
Dat uw profiel compleet is had ik gezien. Deze opmerking was meer bedoeld voor @Daisy1122
Heb mijn postcode en huisnummer toegevoegd!
7 weken!? Oh ik schrik hier echt van en dat kan toch niet!
Sinds Ziggo is over gegaan op nieuwe systemen gaat er in mijn beleving zoveel mis dat ik ook niet meer opkijk over zeven weken…
1 week lukt voor mij nog wel net om zonder internet te zitten, maar 7 weken word voor mij echt een probleem..
Ik verwacht toch wel een riante compensatie van Ziggo voor zoveel ellende.
Ja daar sta ik op! Moet nu weer afwachten hoe het verder gaat. Kan nog steeds niet bij mijn producten enz. in Mijn Ziggo. Nog even en dan gaat week 8 in......
Oké misverstandje. 😎
En het gaat nog langer duren. 🙄
Ja zo zie je maar weer elke verandering is nog geen verbetering. Het regent klachten bij Ziggo!
Ja , zo te lezen in andere toppics gaat er bij enorm veel klanten veel mis op dit moment (met belachelijke wachttijden van soms wel maanden tot gevolg).
Ik hoop toch ook dat er een aantal extra tanden worden bijgezet (en dag en nacht hier aan gewerkt wordt) om deze problemen op te lossen.
Want Ziggo staat nu behoorlijk in zijn hemd en aangezien er steeds meer klanten vertrekken……
Het is echt heel erg. Bij de helpdesk krijg je negen van de tien keer iemand die geen idee heeft wat hij/zij aan het doen is. En als je wel een goede treft kan die niets aan je probleem doen omdat diegene niet echt een IT-er is. Heel jammer. Vanmorgen kreeg ik bij Mijn Ziggo dit weer te zien (zie afbeelding) Terwijl ik mijn bestelling al vanaf 2 augustus in huis heb en een mail kreeg waarin mijn next mini was geactiveerd???
Hi,
@Chrissy1 gelukkig kun je ons hier weer bereiken! Maar het is triest dat je al zo lang aan het wachten bent. De order zit vast en daarom kun je niet gebruik maken van de nieuwe box. Ik kan dit zelf helaas niet verhelpen. Ik heb dit zojuist onder de aandacht gebracht bij mijn collega's. Zodra ik meer weet, dan hoor je dat van mij.
@Daisy1122 Jammer dat je ondanks het bezoek van de monteur geen gebruik kunt maken van de nieuwe apparatuur. Ik zie dat deze order vast zit, hierdoor werkt de apparatuur nog niet. Ik heb dit zojuist onder de aandacht gebracht bij mijn collega's. Zodra ik meer weet, dan hoor je dat van mij.
@Daisy1122 Ik krijg zojuist het bericht binnen dat mijn collega's de order hebben kunnen sluiten. Je mag, zodra je in de gelegenheid bent de nieuwe apparatuur aansluiten. Houd je ons op de hoogte?
@Rikst @Had inderdaad email gekregen dat alles actief staat, helaas blijft het lampje van mijn smartwifi modem nog steeds groen knipperen. Heb alles al opnieuw opgestart, van de stroom gehaald etc. Het rare is dat ik wel nog gewoon tv kan kijken op mijn oude mediabox XL als ik die aansluit. Monteur had gezegt dat ik daaraan ook wel kon merken als mijn nieuwe internet enzo het gaat doen want dan zou die er ook mee stoppen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...