1
Vraag
2
Reacties
Chrissy1

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Problemen bij vervangen XL naar next mini

Wie heeft er nog meer zoveel problemen met Ziggo en Mijn Ziggo na het vervangen van de mediabox xl naar de next mini?  De bestelling van mijn abonnement en next mini is volgens hen nog niet verwerkt. Terwijl ik dat ding al sinds 2 augustus in huis heb. Heb wel 5 keer Mijn Ziggo account moeten veranderen, omdat inloggen mislukte. en als ik er wel in kom kan ik mijn producten niet zien en wat ik wel zie zijn de facturen. Ben zo ongeveer elke dag aan het bellen en chatten omdat ik niet weet waar ik aan toe ben. En toen kon ik ineens ook niet meer inloggen bij de Community. Ik dacht dat ik gek werd.....

40 Reacties 40
Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Rixt,

IK kan de next mini wel gebruiken hoor. Alleen wordt er nergens gezien dat ik hem al heb en kan ik dus in Mijn Ziggo geen aanpassingen doen aan mijn abonnement, omdat ik dat volgens hen niet heb. Omdat ik daar geen producten heb, die zijn in mijn ziggo nog steeds onderweg. Hm... zal wel van de maan moeten komen. Heel raar allemaal.

Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Reset doen van de modem. Alleen stroom eraf is niet genoeg. Hoop dat het lukt!

Daisy1122

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Chrissy1 Ook al een paar keer geprobeerd maar helaas blijft het modem nog steeds groen knipperen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Hi @Daisy1122,

Wat zuur en gek dat het nog steeds niet werkt. Dat je Mediabox XL nog werkt, is iets minder gek, omdat er bij jou sprake is van twee accounts. De XL staat nog actief bij de 'oude'. Omdat er veel is gebeurd, wil ik voor de zekerheid het serienummer van het modem met je controleren. Die vind je achterop je modem bij S/N. Wil je die toevoegen bij je persoonlijke opmerkingen [hier]?

Daisy1122

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Heb het SN toegevoegd!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Dank je! Dat is inderdaad de juiste, "helaas" niet waar het misgaat dus. Ik ga er opnieuw achteraan.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Ik ben nog wel benieuwd: Werkt de Mediabox Next wel? Of heb je deze op dit moment niet aangesloten?

Daisy1122

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Nee die werkt ook niet!

wewanl

Level 16
  • 2036Posts
  • 21Oplossingen
  • 776Likes

Ik adviseer je compensatie te vragen aan Ziggo voor deze voortslepende ellende.

Daisy1122

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex ook begint hij elke keer na een paar uur groen te hebben geknippert blauw te knipperen 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 444Oplossingen
  • 1426Likes

Hi @Daisy1122 

Administratief staat alles goed en we kunnen dit helaas niet op afstand voor je oplossen. Ik heb daarom een installatiemonteur voor je ingepland op 19 september a.s. tussen 12.00 en 18.00 uur. Mocht dit je niet lukken, dan kun je de afspraak vandaag nog wijzigen via Mijn Ziggo. Laat je na het bezoek van de monteur weten hoe het is gegaan?

@Chrissy1 Bedankt voor je toelichting! Fijn dat het werkt maar onhandig natuurlijk dat dit nog niet zichtbaar is in Mijn Ziggo. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's, er wordt gewerkt aan een oplossing en we houden je op de hoogte. 

Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Werkt je modem wel? Als het mogelijk is probeer dan eens met je laptop in te 

loggen bij je modem, vul in de zoekbalk 192.168.0.1. In. Dan ga je naar  http://192.168.0.1. de login is admin het wachtwoord is admin. Daar word je misschien iets wijzer. Hoop dat het lukt. Je  kan ook de smart wifi app van ziggo installeren. 

Daisy1122

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Chrissy1  Nee modem werkt ook niet, althans die komt niet online. Maar vanmiddag komt hier weer een monteur dus ik ben benieuwd! Jullie gaan het horen! En nog sorry dat ik uw topic zo heb gebruikt ik had misschien beter een eigen topic kunnen maken.

Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Daisy1122, Ik hoop voor je dat het wordt opgelost. Succes! 

Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja Rixt, ik zit nog steeds te wachten. Het is niet persoonlijk hoor, maar ik ben wel boos. Bijna 2 maanden nu. Gaat lekker daar bij Ziggo! 

Daisy1122

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Rikst @Chrissy1 nou bij mij werkt alles hoor, uiteindelijk was het modem kapot die ik had...dus een nieuwe gehad en alles werkt! Super bedankt voor alle hulp iedereen!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 444Oplossingen
  • 1426Likes

Dat meen je niet @Daisy1122, maar wat fijn dat het nu verholpen is. Bedankt voor je update. 

Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Rikst, ik kom er net achter dat er nog een account van mij bij de community rondzweeft.  Choekstra,  dat heb ik vorig jaar in augustus gemaakt. Ik opende een oud topic en kwam daar ineens terecht.  Ik had een badge verdiend voor dat jaar. Zou je dat voor mij kunnen verwijderen. Het wordt zo wel een rommeltje. Ondertussen heb ik een mail gekregen dat een bestelling onderweg is. Ben benieuwd of mijn probleem binnenkort opgelost is.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 517Oplossingen
  • 1753Likes

Ah, goed dat je dit opmerkt. Dan kan dat account inderdaad komen te vervallen @Chrissy1. Ik zorg ervoor dat het account wordt verwijderd.

Daarnaast kan ik me goed voorstellen dat je erg benieuwd bent of het met de levering van de bestelling opgelost is. Nog even afwachten. Houd je ons op de hoogte?

Chrissy1
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Vincent, Nog een paar dagen en dan is het probleem 2 maanden oud.  En nog steeds niet opgelost dussss...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic