Vraag
Reacties
Susan_123
Level 1

Problemen Disney+

Ik ben nieuwe klant bij ziggo en heb als welkomscadeau 12 maanden disney+. Nu heb ik via de mail op activeren van het abonnement gedrukt maar vervolgens is het me nog nooit gelukt in te loggen. Als ik via mijn ziggo naar disney+ beheren ga krijg ik onderstaande pagina te zien. Hier kan ik helemaal niets. De klantenservice geeft aan dat er een storing is. Maar ik heb hier in de community al meerdere dingen gelezen bij personen waarvoor het wel opgelost is. Nu ben ik benieuwd of het bij mij ook opgelost kan worden.

Susan_123_0-1736271254931.png

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
44 Reacties 44
Susan_123
Level 1
Topicstarter

Dit is inderdaad ook precies mijn probleem, dus je hebt in ieder geval de juiste topic gevonden

0 Kudos
Susan_123
Level 1
Topicstarter

Hallo,

2 dagen geleden kreeg ik een sms met dat alles naar behoren zou moeten werken na contact met de klantenservice (ik had 2 problemen aangegeven, 1 probleem is ter plekke al opgelost), Maar ik dacht zal ook eens kijken of er al een oplossing is voor het disney+ probleem.

Dus net geprobeerd opnieuw disney+ te activeren, nu krijg ik een andere melding dan voorheen. Ook in een andere browser kan ik geen account maken/inloggen.

Susan_123_0-1741714898175.png

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Raar dat je nu tegen een andere foutmelding aanloop. Wat me nog niet helemaal duidelijk is: had je zoals @Rikst aangaf een ander e-mailadres ingevuld tijdens het activatieproces?

0 Kudos
Susan_123
Level 1
Topicstarter

Nee  dit keer had ik geen ander adres gebruikt. Wel vreemd dat ik nu dus een andere foutmelding kreeg.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik wil je dan toch vragen het te proberen met een ander e-mailadres zoals we ook eerder hebben aangegeven. Ik kan je nu geen garantie geven dat dit het direct oplost, maar het is wel een stap die we moeten testen. 

0 Kudos