Ik ben nieuwe klant bij ziggo en heb als welkomscadeau 12 maanden disney+. Nu heb ik via de mail op activeren van het abonnement gedrukt maar vervolgens is het me nog nooit gelukt in te loggen. Als ik via mijn ziggo naar disney+ beheren ga krijg ik onderstaande pagina te zien. Hier kan ik helemaal niets. De klantenservice geeft aan dat er een storing is. Maar ik heb hier in de community al meerdere dingen gelezen bij personen waarvoor het wel opgelost is. Nu ben ik benieuwd of het bij mij ook opgelost kan worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zo, die vraag kun je ook weer 2 weken laten liggen. Gewoon schandalig dat Ziggo hiermee maand in maand uit weg kan komen. Je moet als klant eens een dagje te laat zijn met betalen, dan weten ze je wel te vinden. Maar hun eigen beloftes nakomen of met een fatsoenlijk alternatief (de rekening voor de toegezegde dienst betalen zolang het niet is opgelost) komen, forget it.
ja heb ondertussen al 1,5 maand geen disneyplus. Ook al contact gehad met Disneyplus. Zij geven aan dat er geen abonnement op mijn mailadres staat, dus het probleem ligt ook echt bij Ziggo. Maar ik ga ervan uit dat het welkomscadeau pas in gaat wanneer het daadwerkelijk werkt en anders zorgen ze daar maar voor dat dat zo is.
Klopt dat het welkomst cadeau dan later in gaat, maar er zijn ook klanten die na 1 jaar weer naar een andere provider over (willen) stappen. Dan ben je dus verplicht langer Ziggo klant te blijven als je van je 12 maanden gratis Disney+ gebruik wilt maken.
Hallo,
Ik heb onderstaande mail ontvangen.
Dus ik probeer nogmaals disney+ te activeren maar het lukt nogsteeds niet
Als ik op activeren klik kom ik hier: Ik heb nog geen disney account dus voer mijn email in.
Dan moet ik mijn wachtwoord invoeren. Deze heb ik niet want ik heb geen account en er is geen optie een account te maken
Wanneer ik mijn wachtwoord van mij oude disney account (welke verwijderd is) invoer krijg ik nogsteeds onderstaand bericht.
Hetzelfde probleem als zich al 2 maanden voordoet
Dit gaat niet zoals het hoort, je zou eerst in een omgeving moeten komen om het Disney+ account aan te maken.
Nee dat heb ik nog geen enkele keer gezien...
Hi @Susan_123
Wat balen dat het nog steeds niet lukt. Op het moment dat ik vanuit een speciale tool het account voor je wil activeren met jouw e-mailadres, dan zie ik inderdaad precies hetzelfde. Echter, als ik een ander e-mailadres probeer dan krijg ik wel de optie om de registratie af te ronden. Heb je de mogelijkheid om eens een ander e-mailadres te proberen? Ik ben namelijk heel erg benieuwd wat er dan vervolgens gebeurd?
Ik heb precies hetzelfde probleem en wacht ook al meer dan een maand op een oplossing. Heb hierover ook een topic geopend maar tot nu toe is het niet opgelost.
Disney geeft aan dat het echt aan Ziggo ligt. Ik heb het met 3 verschillende e-mailadressen geprobeerd en niks werkt. Ze weten wel wat ze weggeven..
Hallo,
Maar als ik met een andere email probeer staat deze toch niet gekoppeld aan ziggo?
Als ik een ander mail adres probeer krijg ik: bevestig je mailadres voordat we je account maken. Dus dan krijg ik wel al iets anders.
Maar als ik daarmee doorga moet ik waarschijnlijk gewoon betalen omdat deze niet aan ziggo gekoppeld is. Net als wanneer ik gewoon via disney+ een account zou maken.
Beste @Cecilia,
Wij lezen mee in dit topic en ervaren dezelfde problemen.
Ik heb waarschijnlijk 2 keer met een ander mailadres geprobeerd via Mijn Ziggo het Disney account te koppelen met als resultaat dat we het niet werkend krijgen.
Ondertussen heb ik beide accounts bij Disney verwijderd. Zou je de koppeling willen verwijderen zodat ik via mijn Ziggo opnieuw kan activeren?
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Tineke
@Susan_123 Heb je de mogelijkheid om dat te proberen? Mocht je onverhoopt moeten betalen, dan krijg je die kosten natuurlijk van ons terug.
@Ratel11 Wat zuur dat je ook dit probleem ervaart. Een eventuele koppeling kan ik helaas niet ongedaan maken.
Je loopt dus ook letterlijk tegen één van deze de foutmeldingen aan: We noticed your subscription is already signed up with Disney+ using another email.”/ Je abonnement is al met een ander e-mailadres bij Disney+ geregistreerd? Als dit inderdaad bij jou aan de orde is, dan zal ik je aanmelden voor het onderzoek.
Hoi @Vincent,
Ik krijg geen foutmeldingen te zien. Als ik probeerde in te loggen kreeg ik alleen de optie en een betaald abonnement af te sluiten.
Na het lezen dit topic over de problemen die Susan ervaart heb ik alvast mijn account ij Disney verwijderd.
Wat ik bedoelde met mijn vorige bericht was hetgeen waar @Cecilia het in januari over had. Dat jullie aan jullie zijde Disney+ opzeggen en opnieuw activeren. Als het goed is krijg ik dan een mail waarmee ik een account aan kan maken en kan genieten van Disney+.
Zie ook screenshot:
Ik heb zojuist Disney+ verwijderd uit je abonnement @Ratel11. Zodra dit volledig is doorgelopen zal ik het opnieuw toevoegen. Ik houd je hier op de hoogte.
Ik zie dat er inmiddels een e-mail aan je verstuurd is om Disney+ te activeren @Ratel11 Wil je dat proberen? Let op, soms lukt dit pas na 24 uur succesvol. We horen de uitkomst graag.
Als ik naar disneyplus ga krijg ik de optie om in te loggen of de optie een abonnement af te sluiten, de optie account aanmaken zie ik niet eigenlijk.
@Susan_123 Wat gebeurt er als je naar Mijn Ziggo gaat, streamingsdiensten beheren en klikt op Disney+ activeren? Vanuit daar zou je dan de optie moeten hebben om een account aan te maken/registeren met een ander e-mailadres. Op dit moment staat Disney+ nog steeds als niet geactiveerd en zou je onderstaande moeten zien bij het invullen van een ander e-mailadres. We zijn heel benieuwd wat je vervolgens daarna krijgt te zien bij je nieuwe account.
Hallo,
Een aantal berichten geleden heb ik alle screenshots gestuurd die ik krijg als ik druk op streamingsdiensten activeren. Maar bij deze nogmaals
Dit krijg ik eerst (er staat nergens een optie om een account te maken).
Als ik dan vervolgens mijn email invul kom ik hier:
Maar ik heb geen account, dus ook geen wachtwoord. ook geen optie om een account aan te maken.
Ook heb ik al contact gehad met disney+, zij geven aan dat er geen abonnement bekend is op mijn emailadres.
**Moderator: e-mailadres verwijderd uit afbeelding i.v.m. privacy**
Ik zie dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt als voorheen @Susan_123 Het verzoek was juist om dit nu te proberen met een ander e-mailadres. Dus voer in de eerste afbeelding een ander e-mailadres in. Als je dan klikt op "Doorgaan" kun je een account aanmaken met dit andere e-mailadres. We horen de uitkomst graag.
Goedemorgen @Rikst,
Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad een mail gehad om Disney+ te activeren. Wanneer ik dit doe loop ik weer tegen een foutmelding aan. Disney geeft aan dat mijn abonnement al aan een ander mailadres is gekoppeld. Ik heb me geregistreerd met een ander mailadres dan de vorige keer. Op dat mailadres heb ik ik ook de bevestiging voor het aanmaken van een nieuw Disney account gekregen.
Foutmelding:
Als ik na dit alles in Mijn Ziggo kijk zie ik nog steeds de melding dat Disney+ niet geactiveerd is.
Dank voor het uitvoeren van verschillende handelingen. In dit geval meld ik je aan voor het onderzoek wat hiervoor loopt. Als er een update is of als er nog meer aanvullende zaken uitgevoerd moeten worden, dan hoor je het uiteraard van me.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.