Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Susan_123
Level 1

Problemen Disney+

Ik ben nieuwe klant bij ziggo en heb als welkomscadeau 12 maanden disney+. Nu heb ik via de mail op activeren van het abonnement gedrukt maar vervolgens is het me nog nooit gelukt in te loggen. Als ik via mijn ziggo naar disney+ beheren ga krijg ik onderstaande pagina te zien. Hier kan ik helemaal niets. De klantenservice geeft aan dat er een storing is. Maar ik heb hier in de community al meerdere dingen gelezen bij personen waarvoor het wel opgelost is. Nu ben ik benieuwd of het bij mij ook opgelost kan worden.

Susan_123_0-1736271254931.png

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
22 Reacties 22
HaJee83
Level 11

Zo, die vraag kun je ook weer 2 weken laten liggen. Gewoon schandalig dat Ziggo hiermee maand in maand uit weg kan komen. Je moet als klant eens een dagje te laat zijn met betalen, dan weten ze je wel te vinden. Maar hun eigen beloftes nakomen of met een fatsoenlijk alternatief (de rekening voor de toegezegde dienst betalen zolang het niet is opgelost) komen, forget it.

0 Kudos
Susan_123
Level 1
Topicstarter

ja heb ondertussen al 1,5 maand geen disneyplus. Ook al contact gehad met Disneyplus. Zij geven aan dat er geen abonnement op mijn mailadres staat, dus het probleem ligt ook echt bij Ziggo. Maar ik ga ervan uit dat het welkomscadeau pas in gaat wanneer het daadwerkelijk werkt en anders zorgen ze daar maar voor dat dat zo is.

0 Kudos
HaJee83
Level 11

Klopt dat het welkomst cadeau dan later in gaat, maar er zijn ook klanten die na 1 jaar weer naar een andere provider over (willen) stappen. Dan ben je dus verplicht langer Ziggo klant te blijven als je van je 12 maanden gratis Disney+ gebruik wilt maken.

0 Kudos